Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

E90 320i

 

צלחות zimmerman +רפידות textar ?

 

האם לדעתכם שילוב מוצלח?

 

או ללכת על צלחות textar גם כן?

 

יש לי מחיר מאוד משתלם על הצלחות - נניח 650 לזוג.

 

מה דעתכם?

פורסם

לא רואה סיבה ללכת בהכרח על אותו המותג, גם צימרמן וגם טקסטר הן חברות מעולות מהשורה הראשונה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא, אין קשר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא בהכרח.

טקסטר אומנם חברה מצויינת, את זימרמן לא יצא לי לנסות באופן אישי. האם הבחירה בהם נובעת מהעניין הקוסמטי (דיסקים מאוררים?). רעים? הם בטוח שלא.

מתוך סקרנות, האם יש לזימרמן יבואן בארץ?

M-TECH E46

פורסם

לדעתי אין קשר - המידות החיצוניות של חלקי הבלם צריכות להיות זהות.

 

הבדלים אם ישנם יהיו באיכות המתכת, בדיוק העיבוד והחריטה, באיזון הדיסק - עניינים שאינם קשורים למידות הפיזיות הנקובות.

פורסם

כמובן,אני מכיר את תחום העיבוד שבבי מקרוב...

 

ולמי שמכיר את החברות- מי מהן יותר מומלצת?

 

הזימרמן עולות 100 שקל יותר.

פורסם

הייתי הולך על הטקסטר - לא מאמין שיהיו הבדלים מורגשים בין הדיסקים (להבנתי שניהם איכותיים).

 

בכל אופן - סט טקסטר הותקן ב- IS הישנה שלי כחלק "מקורי", לשביעות רצוני המלאה.

פורסם

מקבל את ההמלצה, אגב האם לקנות הצלחות מאוסקר אפשרי?

 

או לחילופין המלצה איכן לקנות צלחות?

 

260 ש"ח עלו רפידות אחוריות עם חיישן.

פורסם

ממה שאני הבנתי וראיתי אוסקר לא ממש אוהבים לעבוד על חנויות חלקי חילוף, אני לא יודע איפה עוד אפשר לקנות את המוצרים של TEXTAR שלא מהם ישירות.

לא רואה סיבה לשלם עוד 100 ש"ח על צימרמן, TEXTAR היא אחת מיצרניות חלקי הבלמים המובילות בשוק אם לא המובילה והמתקדמת ביותר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם מדובר בדיסקים לא "חלקים", אלא המאווררים עם הקדחים הייתי הולך על הזימרמן, הם מתומחרות אפילו כיקרות יותר מאלו המקוריים של היצרן, וזה באמת נדיר למצוא. הפער לא נשמע לי גדול.

M-TECH E46

פורסם

חוץ ממראה סקסי לדיסקים מאווררים בתנאי היום-יום יש יותר חסרונות מיתרונות. חיפוש.

למעשה הדיסקים הכי מומלצים הם החלקים, לא המחורצים ולא המחוררים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שמעתי על החסרונות של הסדקים סביב הקדחים, אבל בכל זאת הם זוכים לאהדה רבה בפורומים השונים ברחבי העולם.

אפשר גם להתחשב באופי הנהיגה שיכריע בעניין. אין לי שום מילה רעה נגד טקסטר - אם הם טובים לפורשה, הם טובים גם עבורי.

M-TECH E46

פורסם
מקבל את ההמלצה, אגב האם לקנות הצלחות מאוסקר אפשרי?

 

או לחילופין המלצה איכן לקנות צלחות?

 

260 ש"ח עלו רפידות אחוריות עם חיישן.

 

אפשרי לקנות מאוסקר.

רק הבא בחשבון שהם מקבלים רק מזומן (מזומן = שטרות ולא צ'קים או אשראי).

 

 

 

בסה"כ הביקור אצל אוסקר מומלץ כדי לראות איך מחסן חלפים מסודר יותר מבית מרקחת... 8)

פורסם

מזומן לא בעיה , אולי אפילו עדיף.

 

מדובר ברכב לא ספורטיבי/לא ננהג ספורטיבי/ רק משייט במהירויות שהשתיקה יפה להן.

×
×
  • תוכן חדש...