Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מצטער מראש על החפירה- אני מקווה להכניס את כל המידע שיכו להיות רלוונטי.

מקרה מוזר שקרה לי לפני שעה- אני רוצה לדעת אם מחר לנסוע למוסך או לא

 

אחרי שהרכב עמד מיום ראשון בבוקר ניסיתי להתניע אותו, קודן- מפתח- סויצ'- פחחחחחפחחחחפחחח- כלום.

ניסיתי שוב להתניע- כלום.

הכנסתי שוב קוד, נסיון ארוך להנעה כולל פימפום של הגז - כלום.

אני ניסיתי להניע בלי לחיצה על הקלאצ' (שמעתי דעות שצריך ודעות שלא צריך. לא יודע מה נכון אבל אני עצלן)

אחרי עוד נסיון או שניים קראתי לאבא שלי, ניסה פעם אחת גם לא הצליח (תוך כדי פימפום הגז), אחרי שתי דקות ניסה שוב והרכב הניע (עם קצת עזרה של גז בהנעה עצמה, בלי פימפום לפני)

עשיתי סיבוב על הרכב לראות שהכול בסדר, הוא קצת נשמע לי רועש מהרגיל אבל יכול להיות שזה פסיכולוגי (מחפש מה לא בסדר)

 

המצבר בסדר, יש את כל הנוזלים שצריך, אין דליפות של שום דבר, הרכב מטופל במוסך מרכזי בזמן (47K) ונסע אחלה בפעם האחרונה שהוא נסע.

הדבר היחיד שעשיתי ברכב בזמן שעמד זה שטיפה (האמת- 5. טיפול דיטיילינג) אבל ביומיים מאז השטיפה האחרונה היה אמור להתייבש כל מה שצריך (מה גם שלא שפחתי מים לתוך המנוע, אז לא אמורה להיות בכלל בעיה עם זה)

 

אבא שלי אומר שיכול להיות שבנסיון הראשון המנוע הוצף בדלק, אפשרי אבל אני לא יודע איך זה יכול היה להיות.

מה ממליצים לעשות?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

המכונית שלך מצויידת במנוע הזרקה מודרני, אז טקס הפמפום של דוושת הגז לפני הנעה הוא... טקס מיותר :-)

גם הצפה של דלק לא קיימת במנוע הזרקה מודרני.

 

האם הותקנו אביזרים נגד גניבה בנוסף על הקודן (כמו עלוקה)?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

למיטב ידעתי, הצפת דלק הינה עניין של מנועים מוזני קרבורטורת הסוויפט הינה הזרקה.

לכן כל עניין הפימפומים לפני ההנעה אינו רלוונטי וכך גם תיאוריית ההצפה.

 

מבחינת הבעיה, זה נשמע יותר כמו נושא של קודן "מנתק הצתה"

 

שים לב אם הבעיה חוזרת לך בזמן הקרוב.

במידה וכן, ניתן לנטרל את הקודן ע"י צירוף לחיצות במקשים.

ולנסוע למתקין שיבדוק את הבעיה.

 

נ.ב.

אם ההנעה נשמעת כמו תיקטוקים יכול מאד להיות שמדובר במצבר עייף, אבל אמרת פח פח פח :)

אני הייתי מהמר על קודן.

 

בהצלחה,

טל.

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

תודה רבה על התגובות!

 

אני גם הנחתי שאין סיבה שאני אפמפם דלק ברכב ושלא אמורה להיות בעיה של הצפה, אבל לא ידעתי מה עוד יכולה להיות הבעיה אז :(

 

איזה צירוף מקשים מתנתק לי את הקודן? (הותקן "מקורי" של סוזוקי)

יש אימובילייזר במפתח ולא מכיר שיש עוד משהו חוץ מזה. אני לא התקנתי (ואני קניתי את הרכב והיחיד שנהג עליו בשנתיים שהוא בכביש)

 

וכן, לא היו תיקתוקים- פח פח פחחחחחחחחח

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אין דבר כזה "קודן מקורי"

זה קישקוש של חברת הביטוח בארץ

וזו התקנה מקורית. אפילו אם הגדילו ראש ועל הלחצן שבדרך כלל יש כוכבים יש סמל של סוזוקי :)

 

בכל קודן זה צירוף אחר, עצתי לך היא שתפתח את הספרון שהגיע עם הקודן (שקיבלת כשקיבלת את הרכב אם קיבלת)

אם אין לך את הסיפרון.

פשוט גש למתקין אמיןת ספר את הסיפור ושאל מה יכול להיות.

 

לרוב בקופסות האלו משתמשים באלקטרוניקה דיי זולה, לפעמים מחזיקה שנים ולפעמים לא.

 

בהצלחה

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

בגלל זה רשמתי את המקורי בגרשיים :)

קיבלתי ספר רכב, לא קיבלתי ספר של הקודן (בכלל, על המתקין והעבודה שלו יש לי הרבה מה להגיד. שום דבר טוב)

 

אני אקפוץ בימים הקרובים למשהו שמתעסק בחשמל, אבל אני אשמח לדעת מה אני יכול לעשות במקרה וזה קורה לי שוב לפני שדיברתי עם המתקין

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

מקרה זהה קרה בסוויפט של אבא שלי (ידנית, 2014) לפני מספר ימים.

תיאור המקרה זהה לחלוטין עד לרמת רעש המנוע - יש סטארטר ואין הנעה.

הרכב התניע לאחר המתנה של כמה דקות בזמן שהלכתי להביא את מפתחות הרכב שלי כך שלא הייתי נוכח.

 

פרט מעניין - לרכב אין קודן "מקורי", רק אימובילייזר במפתח.

פורסם
בגלל זה רשמתי את המקורי בגרשיים :)

קיבלתי ספר רכב, לא קיבלתי ספר של הקודן (בכלל, על המתקין והעבודה שלו יש לי הרבה מה להגיד. שום דבר טוב)

 

אני אקפוץ בימים הקרובים למשהו שמתעסק בחשמל, אבל אני אשמח לדעת מה אני יכול לעשות במקרה וזה קורה לי שוב לפני שדיברתי עם המתקין

 

את האמת שלא הרבה,

ואני לא הייתי מנסה לנתק מצבר כדי לאפס.

אם יש לך בעיה באלקטרוניקה, זה עשוי לגמור אותה.

 

תמצא זמן :)

 

טל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

אם יש לך בעיה באלקטרוניקה, זה עשוי לגמור אותה.

ניתוק מתח עדיין לא גמר שום רכיב אלקטרוני בעולם הזה..

חבל לקשקש (בקשקאי?) אם לא יודעים

יום טוב גם לך

פורסם
מקרה זהה קרה בסוויפט של אבא שלי (ידנית, 2014) לפני מספר ימים.

תיאור המקרה זהה לחלוטין עד לרמת רעש המנוע - יש סטארטר ואין הנעה.

הרכב התניע לאחר המתנה של כמה דקות בזמן שהלכתי להביא את מפתחות הרכב שלי כך שלא הייתי נוכח.

 

פרט מעניין - לרכב אין קודן "מקורי", רק אימובילייזר במפתח.

 

אחח... נו, אז מה קרה עם זה מאז? מה ממליץ לי לעשות?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...