Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול במהלכו של היום החליט המצבר שלי שנימאס לו ושהוא יוצא לגמלאות .

מדובר במצבר מקורי של מאזדה 3 שישב ברכב כ5 שנים ובהחלט הגיע לו את מנוחתו.

 

עכשיו לנושא המרכזי , בהיותי גר באיזור פתח תקווה נגשתי להיפר רוזנפלד על מנת לרכוש מצבר ואכן נמצאו מצברים של שנפ 60 אמפר במחיר של 580 ש"ח . הגיוני . יש לציין כי היו גם מצברי ולטה בהנחה של 35% ועלו באיזור ה400 וקצת - היה לי מעט מוזר ולאחר בחינה של תאריך ההטבעה על המצבר הבנתי שמדובר במצברים ישנים יותר ולכן ההנחה .. אך מכיוון שברוזנפלד לא מבצעים התקנה של המצבר ולא לא היתה בוקסה תואמת , נגשתי לאוטו דיפו על מנת לבדוק את ההבדל במחיר ...

 

900 פאקינג שקל !!!! על אותו מצבר !!! וכנ"ל גם לגבי שאר החברות של ולטרה וולטה . המצבר היחיד שהיה במחיר סביר היה של אינרג'זר שהוא מצבר סגור ללא יכולת הוספת מים.

 

אז השאלה היא כזאת , מה זה ההפרש המטורף הזה ??? יש סיבה לגיטימית אחת לזה ?? ידוע שאוטו דיפו יקרנים אבל.. זה קצת מוגזם לא ??

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברוכים הבאים לישראל, תעשה סקר שוק, זה מה יש.

 

אני מבין שאת "יצאת צדיק - פרק המצברים" לא ראית?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ב"יצאת צדיק" - זה היה יכול לעלות לך אפילו יותר, כי המתקין מגיע עד אליך, וגם היה באמת צורך להחליף מצבר - הרי מנצלים גם את מצבך שאתה תקוע בדרך...

אוטו דיפו - אל תתקרב אליהם, לא בנושא מצברים לפחות. כשחיפשתי שם מצבר, ראיתי שם יותר מהטבעת תאריך אחת (הטבעה על הטבעה, על כמה מצברים). הם גם נראו ישנים וויזואלית, כאילו יצאו מאחסנה עמוקה.

אם טרם רכשת - גגל ברשת על "איציק מצברים" (ברח' פלוטיצקי בראשל"צ, ע"י המוסך המרכזי של אלפא. תצטרך ליסוע אליו, אבל תבדוק, ייתכן שזה יהיה שווה לך מבחינת העלות).

alfa 156 2.5.

פורסם

בדיוק אתמול קניתי מצבר 60ah של "סטארטאפ" ב-400 ש"ח. אכן ההבדלים במחיר עצומים!

פורסם

לא צריך אוטודיפו ולא מוסך

מחפשים חשמלאי רכב או באזור תעשיה שילוט של מצברים (האדום ירוק של שנפ בולט בדרך כלל), ומחליפים, עניין של 10 דקות וכ 500 ש"ח

פורסם
לא צריך אוטודיפו ולא מוסך

מחפשים חשמלאי רכב או באזור תעשיה שילוט של מצברים (האדום ירוק של שנפ בולט בדרך כלל), ומחליפים, עניין של 10 דקות וכ 500 ש"ח

 

זה מה שאמרתי לחמתי ושלחתי אותה לדרכה.

ברחוב הראשי באזור תעשיה נתניה לקחו לה 700 על מצבר וורטה (רצתה איכותי).

אחרי שהיא נתקעה שוב גילינו שדחפו לה משומש.

לאחר וויכוח החליפו לחדש.

צדיקים קשה למצוא ובטח השיטה היא לא לחפש שלט שנפ...

Kia Niro 2017

פורסם
זה מה שאמרתי לחמתי ושלחתי אותה לדרכה.

ברחוב הראשי באזור תעשיה נתניה לקחו לה 700 על מצבר וורטה (רצתה איכותי).

אחרי שהיא נתקעה שוב גילינו שדחפו לה משומש.

לאחר וויכוח החליפו לחדש.

צדיקים קשה למצוא ובטח השיטה היא לא לחפש שלט שנפ...

 

איפה באזור התעשייה בנתניה? שגם אחרים יזהרו למי שאין לו כח לוויכוחים בנוסך "תביא חדש הבאת משומש מה זה זה"

פורסם

פערים אדירים מאפיינים את כל עולם הרכב בישראל.

לפני כמה שנים קיבלתי הצעת מחיר לבולם זעזועים "מקורי" אצל יבואן מסוים. לאחר שבוע, באותו סכום, החלפתי רביעית בולמים מאותה תוצרת בדיוק ("מקוריים") כולל עבודה, בסכום דומה.

פורסם

סטארט מצברים, וכן איציק מצברים, וכן איש שטח - כולם מוכרים מצברים טובים בזול, כולל התקנה בבית הלקוח.

 

בדוק ומנוסה.

 

דני

פורסם

בכל חנות חלקים לרכב ניתן למצוא מצבר.

פעם אחרונה שרכשתי מצבר זה היה של סטארטאפ עם אחריות לשנתים במחיר של 380 ש"ח כולל התקנה. (לפני כשנה וחצי)

פורסם

בששי האחרון החלפתי מצבר 60Ah אצל מורדי (אחים אזוגי) בחיפה

וולטה חדש לגמרי הטבעה 7-8 ב 420 ש"ח.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

קודם כל, 5 שנים למצבר זה הרבה מעל הממוצע. רוב המצברים חיים 3 שנים ולפעמים מושכים ל4. הבדלים במחירים יש בכל מקום ובכל מוצר. חשוב תמיד להשוות תפוח לתפוח ולא לתפוז. לפעמים רק המיקום של החנות שהארנונה באחת גבוהה בהרבה מזו של השנייה מגולמת גם היא במתח הרווחים. באוטודיפו אתה משלם על מחיר שמגלם בתוכו מערכת גדולה מאוד של עובדים, הוצאות אחזקה של מקום כל כך גדול במיקום מרכזי וכו' לעומת עסק פרטי שהוצאות התפעול שלו קטנות בהרבה וכדי להגיע לאותו רווח המכפילים שלו הרבה יותר נמוכים. אבל לפעמים לא רק המחיר הא שקובע ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו (חניה, מלאי זמין , מגוון והיצע וכו).

פורסם
אתמול במהלכו של היום החליט המצבר שלי שנימאס לו ושהוא יוצא לגמלאות .

מדובר במצבר מקורי של מאזדה 3 שישב ברכב כ5 שנים ובהחלט הגיע לו את מנוחתו.

 

עכשיו לנושא המרכזי , בהיותי גר באיזור פתח תקווה נגשתי להיפר רוזנפלד על מנת לרכוש מצבר ואכן נמצאו מצברים של שנפ 60 אמפר במחיר של 580 ש"ח . הגיוני . יש לציין כי היו גם מצברי ולטה בהנחה של 35% ועלו באיזור ה400 וקצת - היה לי מעט מוזר ולאחר בחינה של תאריך ההטבעה על המצבר הבנתי שמדובר במצברים ישנים יותר ולכן ההנחה .. אך מכיוון שברוזנפלד לא מבצעים התקנה של המצבר ולא לא היתה בוקסה תואמת , נגשתי לאוטו דיפו על מנת לבדוק את ההבדל במחיר ...

 

900 פאקינג שקל !!!! על אותו מצבר !!! וכנ"ל גם לגבי שאר החברות של ולטרה וולטה . המצבר היחיד שהיה במחיר סביר היה של אינרג'זר שהוא מצבר סגור ללא יכולת הוספת מים.

 

אז השאלה היא כזאת , מה זה ההפרש המטורף הזה ??? יש סיבה לגיטימית אחת לזה ?? ידוע שאוטו דיפו יקרנים אבל.. זה קצת מוגזם לא ??

 

זכותו של כל עסק לגבות כראות עיניו על מוצר או שירות שהוא מספק. לא כל עסק הוא רמאי, גנב ושודד. כל עוד הוא מתפרנס ביושר זכותו להתפרנס בכבוד.

זכותך המלאה בתור לקוח להחליט באם לקנות או לא. אף אחד לא מכוון אקדח לראש שלך. לכל עסק יש הוצאות כאלה ואחרות שבסופו של דבר מגולמות במחיר המוצר.

למען הסר ספק, אין לי שום קשר כזה או אחר בשום צורה לעסק המדובר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
באוטודיפו אתה משלם על מחיר שמגלם בתוכו מערכת גדולה מאוד של עובדים' date=' הוצאות אחזקה של מקום כל כך גדול במיקום מרכזי וכו' לעומת עסק פרטי שהוצאות התפעול שלו קטנות בהרבה וכדי להגיע לאותו רווח המכפילים שלו הרבה יותר נמוכים.[/quote']

 

אני לא מקבל את ה"תירוץ" הזה.

אפשר להשוות את הסופרים הגדולים (רמי לוי, חצי חינם ושות') לאוטו דיפו- גם להם יש צוות מאוד גדול, יש שכירות יקרה וכן הלאה ועדיין, המחירים די דומים לאלה שבמכולת השכונתית (אם לא זולים יותר).

 

חנות בסגנון של אוטו דיפו לא יכולה לתרץ מחירים גבוהים בהוצאות תפעוליות גבוהות שכן מתקיים איזון- מעצם היותם רשת גדולה הם ככל הנראה מקבלים מחירים עדיפים לסחורה אותה היא רוכשת מספקיה והדרך הנכונה להתגלגל ברווחיות היא להיות אטרקטיביים מספיק במחיר כדי למכור בווליום גבוה.

בשוק תחרותי בשנות ה-2000 אין באמת מקום לעסקים שדורשים מחיר גבוה על מוצרים מתוך הצידוק של הוצאות תפעוליות גבוהות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...