Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דני, הגישה שאתה מציג תמימה משהו, הייתי אומר (בנוגע ל"יש משהו חשוד במוצר זול").

נכון. ואף על פי כן, יש בה משהו. תאר לעצמך אדם שצריך ניתוח להסרת משקפיים. יש שני מכונים: אחד מאד זול, קובעים תור בטלפון. השני יקר למדי, ויש משרד גדול ומרשים. טעות בניתוח פירושה עיוורון. האיש אינו מבין כלום בניתוחי עיניים. לאיזה מכון היית הולך במקומו?

 

שני חלקים זהים. שני מחירים שונים (מאוד !). מה היית רוכש ?

מאחר שאני יודע מתי החלקים אכן זהים, בודאי שהייתי קונה את הזול. וזו בדיוק הנקודה.

 

דני

פורסם

קודם כל - יפה שהיית רוכש את החלק הזול (בהנחה וזהים). אני בטוח שגם אחרים היו עושים כן (אותי סתם ככה מעניינת גם מה היתה התגובה של מי שרכש מוצר כלשהו, נניח מצבר, ואח"כ היה רואה את אותו מצבר בדיוק, נמכר במקום אחר ובמחיר נמוך משמעותית).

שנית כל - השרשור הוא על מצברים (ולא על ניתוחי עיניים ששם יש עוד פרמטרים שצריכים לשכלל - מרפאה שונה, רופא אחר, וכו' וכו'). מצבר מסוג מסויים, ספציפי - זה מוצר "חד חד ערכי" (להבדיל משרות). לכן הדוגמה שנתת אינה רלוונטית.

alfa 156 2.5.

פורסם

זה לא בדיוק נכון, כי חוץ מהמצבר עצמו יש גם את ההחלטה להחליף, וההחלפה עצמה. אתה ואני יודעים שזה דבר פשוט ביותר; יש מי שלא יודע, או שמבחינתו זה לא פשוט.

 

אתה ואני נקנה במקום הזול ביותר כי חוץ מהמחיר (של דגם מסויים) אין לנו שום דרישות. אבל יש גם אנשים אחרים.

 

דני

פורסם

מדוע המצברים יקרים?

 

אחת הסיבות היא מכס של 80 ש"ח על כל מצבר. המכס הזה לא היה קים עד 2009 והוטל רק אז:

"צו תעריף המכס והפטורים ומס קניה על טובין (תיקון מס' 29), התשס"ח-2008, שמטרתו לקבוע מס קצוב של 80 שקלים על כל מצבר לרכב המיובא לישראל."

אין כל הגיון במכס הזה. לא צריך להגן על פועלים במרכז הארץ, היכן שיש עבודה לכל אחד, וגם אין צורך להגן על מפעלי המצברים שהרי מפעלי המצברים המקומים הסתדרו יפה עד 2009 ללא מכס מגן . אם כבר רוצים להגן על מקומות עבודה של פועלים, יש להגן על פועלים בדימונה או בקרית שמונה. אלא שלהם אין לובי ואת מפעלי הטקסטיל שם סגרו מזמן.

 

אם כך מדוע הוטל המכס? כדי שמפעלי המצברים המקומים יעלו את המחירים ללא חשש מתחרות.

 

התשובה ברורה: פואד. שר התמ"ת, זה שביקש את ההטל היה פואד. כנראה שהכספת שלו, של ה 600000 דולר דרשה מילוי.

 

אפשר לנחש שאף פועל במפעל מצברים לא קיבל העלאת שכר בעקבות ההטל. כל העלאת המחיר הלכה לכיס של הבעלים. טוב, היו להם הוצאות קודמות כבדות (ראה פואד)

 

מענין שבישיבת הכנסת שאישרה את המס על המצברים, אושרו עוד מכסים, למשל על פיסטוקים, בטענה המגוחכת שזה יבוא מאיראן, וזאת לטובת היבואנים מארצות אחרות. חברי הכנסת אישרו את המכס על המצברים ללא שום בעיה, אבל לגבי הפיסטוקים הם התקוממו, וריככו את המס עליהם. תת רמה הח"כים האלה.

 

הממשלה דופקת אותנו, ואנו שותקים. אפשר אולי להתנחם בכך שהממשלה דופקת את תושבי דימונה וקרית שמונה יותר חזק.

 

יהודה

פורסם

ואיך אף אחד עוד לא כתב, תעשה לעצמך טובה פותח השרשור ואל תקנה שנפ או וולטה, זה זבל שיעבוד שנתיים

 

מצברים ללא טיפול (שאי אפשר למלא מים) של יצרנים מוכרים מהעולם, כמו מה שהגיע לך במאזדה, מחזיקים בקלות הרבה שנים. מצברים תוצרת ישראל מחזיקים חצי מהזמן והם נוזלים וגורמים לחלודה מתחת למצבר.

בדר"כ הכי משתלם זה מצברים של start up, שזה VARTA במיתוג שונה וזול יותר.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
ואיך אף אחד עוד לא כתב, תעשה לעצמך טובה פותח השרשור ואל תקנה שנפ או וולטה, זה זבל שיעבוד שנתיים

 

מצברים ללא טיפול (שאי אפשר למלא מים) של יצרנים מוכרים מהעולם, כמו מה שהגיע לך במאזדה, מחזיקים בקלות הרבה שנים. מצברים תוצרת ישראל מחזיקים חצי מהזמן והם נוזלים וגורמים לחלודה מתחת למצבר.

בדר"כ הכי משתלם זה מצברים של start up, שזה VARTA במיתוג שונה וזול יותר.

למה אתה לא אומר דברים נכונים אחרי שהסבירו שבכל החברות של המצברים יכול להיות אורך חיים ארוך וגם אורך קצר.

אצלי וולטה החזיק 6 שנים, כן בהוא ששמים מים, ובשנתיים האחרונות שלו כמעט ולא שמתי מים.

עכשיו שמתי סטארט אפ אטום ונראה כמה הוא יחזיק.

יכול להיות ששנפ יחזיק שנתיים ויכול להיות ש 5, ככה גם לגבי וולטה ווארטה וכולם.

Miata ND2

 


×
×
  • תוכן חדש...