Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראו אתם צודקים יש מנגנון הגנה אבל זה לא 100% גם למנגנון יש תוחלת חיים ויותר שימוש פוגע בו.

אני לא אומר שסיכוי גדול ויהיה איזה תקלה כלשהיא אבל היא קיימת גם אם באופן קטן ביותר ורק בשימוש אינטנסיבי.

 

אגב במזגן צריך להיות מסנן אוויר האם באמת עובד? כולנו יודעים שלו, המנגנון שהיחידי שבאמת עובד לפחות כך שמעתי זה רק במכוניות יוקרה...(לא מדבר על בקטריות וסירחונות).

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אמנם יש המלצה אוטומטית לפתוח שרשור חדש, אבל מבחינתי זה מקרה כך כך מובהק של הקפצה, כך שאם יש צורך, האדמין יוכל לפתוח בהתאם, תודה וסליחה.

 

ב 5008 חדשה שמתי לב שאם אני מכבה את המזגן לפני כיבוי הרכב, מאחר והמזגן מופעל ממסך המולטימדיה, לאחר ההתנעה יש צורך לחכות כחצי דקה ויותר עד שהמערכת תעלה, ורק אז לבחור במיזוג, ללחוץ על AC ורק אז זה עובד, ובקיץ שלנו בחצי דקה / דקה הזאת הזאת אני כבר סחוט-טרי. 

מצד שני, אם כיביתי את הרכב עם מזגן דולק, הרכב 'יזכור זאת' ומייד לאחר ההתנעה ידלק המזגן ללא קשר למולטימדיה.

שאלתי היא: 

למיטב הבנתי ובהמשך לשרשור העתיק הנ"ל (לא מצאתי אחר) אין שום נזק ממשי לכבות את הרכב עם המזגן דולק (פרט לריחות ולחות) ולהתניע ככה, רציתי לוודא שאכן בצרפתייה האוכלת צפרדעים הזאת אין איזה שהוא מנגנון סופר חכם ויקר שאני כרגע מקלקל על בסיס יומיומי, ולהמשיך להרוויח עוד דקת מזגן יקרה מפז, תודה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אני נוהג לכבות את המזגן לפני יציאה מהרכב כדי לשמור על המדחס,

אשמח אם יתקנו אותי במידה ואני טועה

  • מעניין 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)

אצלי הנוהל כדלהלן:

1. כמה דקות לפני ההגעה ליעד מכבה סירקולציה פנימית + חריץ בחלון להזרמת אוויר צח וייבוש הלחות.

2. חצי דקה לפני ההגעה מכבה מדחס.

3. לאחר עצירה מכבה מאוורר ואת כל צרכני החשמל..

4. ממתין 30 שניות ומכבה מנוע.

 

הסידור הזה עבד יפה עד עכשיו בלא מעט רכבים (גם ישנים) שהחזקתי - הן באורך חיי המדחס והמצבר והן בהיעדר ריחות לא נעימים ממערכת המיזוג.

 

לגבי פרק הזמן שלוקח למערכת המולטימדיה לעלות אפשר פשוט לפתוח 4 חלונות - דבר אשר עוזר לאוויר החם לצאת במהרה ולייעל את הקירור הראשוני.. אם אתה נמצא במקום ממש חם רצוי אפילי לפתוח שתי דלתות במקביל להזרמת משב אוויר. לפני שבוע הייתי בים המלח ולאחר 3 ימים תחת השמש הלוהטת המזגן במאזדה עשה עבודה מדהימה - הרבה בזכות כיסוי הדש+הקונסולה בסדין לבן ומעל זה מגן שמש גדול.

 

עריכה אחרונה על ידי LEGACY 1.8
  • רעיון טוב! 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני 25 דקות, LEGACY 1.8 כתב:

אצלי הנוהל כדלהלן:

1. כמה דקות לפני ההגעה ליעד מכבה סירקולציה פנימית + חריץ בחלון להזרמת אוויר צח וייבוש הלחות.

2. חצי דקה לפני ההגעה מכבה מדחס.

3. לאחר עצירה מכבה מאוורר ואת כל צרכני החשמל..

4. ממתין 30 שניות ומכבה מנוע.

 

בנוסף למה שכתבת רצוי לחזור על המשפט "טפו טפו טפו, חמסה חמסה חמסה, שום בצל שום בצל" לפחות 3 פעמים ולאחר מכן לרקוע, עם רגל ימין לפחות פעמים.

 

עכשיו אתה יכול להיות בטוח שהמזגן ברכבך לא ינום ולא יישן ולא יחלה בקורונה.

  • מצחיק 3

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 40 דקות, LEGACY 1.8 כתב:

אצלי הנוהל כדלהלן:

1. כמה דקות לפני ההגעה ליעד מכבה סירקולציה פנימית + חריץ בחלון להזרמת אוויר צח וייבוש הלחות.

2. חצי דקה לפני ההגעה מכבה מדחס.

3. לאחר עצירה מכבה מאוורר ואת כל צרכני החשמל..

4. ממתין 30 שניות ומכבה מנוע.

 

 

לא עושה אף אחת מהפעולות האלו וגם אצלי הכל עובד תקין. היו לי כמה מכוניות עם מעל 300.000 ק"מ עם מדחס מקורי, בלי ריחות מהמזגן וכו'.

 

הדבר היחיד, סירקולציה פנימית כבויה 99.9% מהזמן.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, Buki כתב:

 

 

לא עושה אף אחת מהפעולות האלו וגם אצלי הכל עובד תקין. היו לי כמה מכוניות עם מעל 300.000 ק"מ עם מדחס מקורי, בלי ריחות מהמזגן וכו'.

 

הדבר היחיד, סירקולציה פנימית כבויה 99.9% מהזמן.

 

מעולה - שמח בשבילך.

לגבי הסירקולציה הכבויה - בתנועה צפופה / עירונית זה מפריע עם כל מיני ריחות שחודרים פנימה.

 

לפני 6 שעות, מרק10 כתב:

 

בנוסף למה שכתבת רצוי לחזור על המשפט "טפו טפו טפו, חמסה חמסה חמסה, שום בצל שום בצל" לפחות 3 פעמים ולאחר מכן לרקוע, עם רגל ימין לפחות פעמים.

 

עכשיו אתה יכול להיות בטוח שהמזגן ברכבך לא ינום ולא יישן ולא יחלה בקורונה.

 

ברור - לא רק אומר את המשפטים הללו, גם מחמם מנוע לפני נסיעה שלא ייתפסו לו השרירים..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

המנהגים שלך היו נכונים בתקופת הקרבורטורים, אבל בימי מערכות הזרקת הדלק הממוחשבות הם מיותרים לגמרי. אתה סתם שורף דלק יקר.
 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
לפני 9 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

אצלי הנוהל כדלהלן:

1. כמה דקות לפני ההגעה ליעד מכבה סירקולציה פנימית + חריץ בחלון להזרמת אוויר צח וייבוש הלחות.

2. חצי דקה לפני ההגעה מכבה מדחס.

3. לאחר עצירה מכבה מאוורר ואת כל צרכני החשמל..

4. ממתין 30 שניות ומכבה מנוע.

לתפעל ריאו 2.5 בצבא לא היה כזה מסובך

  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

למיטב זכרוני לריאו היה הגה וידית הילוכים. לאזוכר לאיזה דגם קראו קאמינס...

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

קאמינס זה יצרן מנועים.

לא צריך לכבות כלום, הרכב שלכם מספיק חכם כדי לכבות הכל לבד בזמן שהוא מניע את עצמו.
מי שמפחד מעובש, פילטר מזגן הכי הכי יקר עולה 150 ש"ח, הזולים עולים 30 וההחלפה שלו מאד פשוטה כמעט בכל רכב, פעם בשנה מחליף מסנן ולא חושב על בקטריות, עומסים, חמסות, סירקולציות ורקיעות עם כף יד ימין על אוזן שמאל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למיטה זכרוני, בריאו הצבאית אין צורך לעשות את הפעולות האלה. לא כי המזגן חדשני ומתוחכם, הוא פשוט לא קיים.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...