Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז נמצאה כלה משנת 2010. במצב מצויון (או כך חשבתי או שבאמת כך...)

נלקחה לרון. בדק במקצועיות וכילה שתי תקלות:

1. מיכל עיבוי תקול- את זה הוא גילה מיד דרך חיבור לשקע דיאגנוסטיקה. כמובן שצ'מפיון, שהרכב היה בטיפול אצלם לפני שבוע, לא גילו את התקלה, אבל ניחא.

2. נזילת שמן מהטורבו- לפי רון, כנראה נזילה מהאטמים. לא משהו ש-300 ש"ח לא יפתרו.

 

בעל הרכב התעצבן (על צ'מפיון), לקח את הרכב למוסך מורשה. מסתבר שיש לו עדיין אחריות על המנוע.

בצ'מפיון בדקו, הסתכלו, ו...החליפו טורבו!!!!

לשאלת בעל הרכב למה, ענו לו ש"אנחנו לא מתעסקים עם אטמים וכבר העדפנו להחליף....אה, וגם השחלנו לך 3500 ש"ח"

הבחור שילם, לא לפני שביקש ממני במחווה של רצון טוב לתרום מכיסי.

עניתי שאין מצב שאני משלם על הגחמות של צ'מפיון. 3500 ש"ח על עבודה? כן, החלקים באחריות, העבודה לא!

בחיים שלי לא שמעתי שצריך לשלם על עבודה במסגרת האחריות. ברור גם שצ'מפיון השחילו לו את מחירי החלקים בפנים.

אני ייעצתי לו לא לשלם.

בקיצור, החלפת טורבו....מה עושים עם זה עכשיו. עדיין לוקחים את הרכב?....

זכרון דברים כבר נחתם, אבל לפני שהתבררה מהות התיקון, שישי לומר שתוקן.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא הבנתי איך רכב מ- 2010 עדיין באחריות, אלא אם מדובר באחריות של "רצון טוב" מה שנקרא, וכפי שאתה רואה - הרצון "טוב" :-)

אם רון אומר לך שההחלפה בוצעה בסדר - קח את הרכב.

לגבי המוכר - אני הייתי "נכנס" בצ'מפיון. תוכל לחלוק עימנו איזה מוסך?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לא הבנתי איך רכב מ- 2010 עדיין באחריות, אלא אם מדובר באחריות של "רצון טוב" מה שנקרא, וכפי שאתה רואה - הרצון "טוב" :-)

אם רון אומר לך שההחלפה בוצעה בסדר - קח את הרכב.

לגבי המוכר - אני הייתי "נכנס" בצ'מפיון. תוכל לחלוק עימנו איזה מוסך?

 

את האחריות המורחבת למנוע הוא דרש וקיבל במעמד הקניה. לא תאמין אבל יש מסמך כזה...

לגבי המוסך, אולי כדאי שלא כי בכל זאת אני לא צד ישיר בסיפור ולכן שומע ממקור שני...

פורסם

אתה לא יכול "לצאת טוב" מהסיפור הזה כי ההקטנת ראש שלך פה מטורפת.

להבא תקפיד על מספר כללים:

א) לא חותמים על זכרון דברים לפני שאתה בטוח שהרכב במצב כללי לשביעות רצונך.

ב) נהוג להתחלק חצי חצי בעלות התקלות ברכב במידה והם לא תקלות מהותיות.

ג) לא מבין מה ההתפלאות, זו צורת העסקים בצ'מפיון וגם אם הוא יתחרע עליהם הוא לא יראה שקל. היו פה סיפורים הרבה יותר גרועים.

 

בשורה תחתונה הרכב כרגע תקין ואנחנו כבר יודעים שהוא מוצא חן בעינייך. אז "אכלת לקרדה" של כמה אלפי שקלים בעיסקה הזו, תקח את זה כשכר לימוד.

אני בטוח שתצליח הרבה יותר טוב בעיסקה הבאה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לדעתי האישית:

אתה - אל תאכל שום דג. פשוט תראה רצון טוב, תוסיף לו 1000 ש"ח ושלום על ישראל. אחרת, שילך לחפש קונה אחר. אני מניח שהוא לא.

הוא - אכל דג, אבל הייתי מאכיל את צ'מפיון חזרה. קוראים לזה תביעות קטנות.

אתה - אני לא מבין את חוסר הרצון שלך לפרסם את שם המוסך, כדי שידעו פה כולם להיזהר, הרי זה הסיפור בדיוק כפי שנמסר לך - ואתה יכול לדרוש מהמוכר לראות את הקבלה - אבל זכותך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אתה לא יכול "לצאת טוב" מהסיפור הזה כי ההקטנת ראש שלך פה מטורפת.

להבא תקפיד על מספר כללים:

א) לא חותמים על זכרון דברים לפני שאתה בטוח שהרכב במצב כללי לשביעות רצונך.

ב) נהוג להתחלק חצי חצי בעלות התקלות ברכב במידה והם לא תקלות מהותיות.

ג) לא מבין מה ההתפלאות, זו צורת העסקים בצ'מפיון וגם אם הוא יתחרע עליהם הוא לא יראה שקל. היו פה סיפורים הרבה יותר גרועים.

 

בשורה תחתונה הרכב כרגע תקין ואנחנו כבר יודעים שהוא מוצא חן בעינייך. אז "אכלת לקרדה" של כמה אלפי שקלים בעיסקה הזו, תקח את זה כשכר לימוד.

אני בטוח שתצליח הרבה יותר טוב בעיסקה הבאה.

 

לא מבין מאיפה אתה מביא את המושגים וההשערות שלך.

הקטנת ראש מטורפת? בזכרון הדברים שהטעון תיקון על חשבונו, כך שאם לא יתוקן, לא אקנה. הכל כמובן בהצגת מסמכים המעידים על תיקון. אם מתאים לי אשתתף. אם לא, אז לא. לא ברור לי מאיפה הנחת העבודה שמתחלקים חצי חצי על תקלות לא מהותיות.

לקרדה? על מה ולמה? טורבו חדש. הוא משלם את עלות התיקון. בסה"כ ביקש ממני לרחם עליו קצת ולתת כתף בעלות התיקון...

פורסם

הסעיף הזה הוא לא מקובל בזכרון דברים סטנדרטי ולכן אם הוספת אותו בעצמך אז "שיחקת אותה" כי הוא פותר אותך לחלוטין מעניין התשלום.

כנראה שנפלת על מוכר ממש לא מנוסה. רוב זכרונות הדברים מתחילים בעובדה שהקונה בדק את הרכב והוא לשביעות רצונו כדי להוריד את כל הטענות בעתיד לגבי תקלות.

אם הסעיף מופיע בזכרון דברים על בסיס מה הבעלים מבקש ממך להשתתף בתיקון? הרי רשום שחור על גבי דף שהוא צריך לשאת בעלות תיקון הרכב?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

BAR72 צודק.

שים לו משהו על החשבון אם אתה רוצה את הרכב.

500-1000 ש"ח יהיו הוגנים בנסיבות העניין.

לא רוצה שיחפש את הקונה הבא.

ובכל מקרה תתחדש, יש לך שבלול חדש.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

רק אני אני לא מבין למה הבחור צריך לשלם לבעל הרכב על התיקון?

 

הם היו אצל רון, רון נתן הצעת מחיר (300 ש"ח) - בעל הרכב בחר ללכת לצ'מפיון ולשלם שמה 3500 ש"ח. אני בתור הרוכש הפוטנציאלי לא הייתי מציע יותר מ-300 ש"ח שהם עלות התיקון אצל רון.

 

בלי קשר - אין מניעה לרכוש רכב עם טורבו חדש.

 

לשוגיפלקס - ממש לא תרגיל עוקץ. לא כל מוסך (בייחוד מורשה) מתעסק עם תיקונים כאלו - רובם מחליפים את כל החלק. מחובתך לבקש הצעת מחיר טרם התיקון.

פורסם

למה הוא שילם להם 3500 ולא העדיף לשלם לרון 300 ש"ח?!?!

הם אמרו לו בהתחלה שזה חינם? שיטת מצליח שלהם, לא הייתי משלם להם לירה, גועל נפש!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

זה לא משנה, הוא כנראה לא באמת היה צריך להחליף טורבו.

מוכר הרכב נשמע תמים מדי, היה לו את הכל הכלים והמידע להמנע מהמצב הזה והוא עדיין הוציא 3500 ש"ח מהכיס.

חבל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...