Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין את אלה שאומרים לתת עוד כסף למוכר. למה אני צריך לרחם עליו ששילם 3500 שקל?

אם סיכמו מחיר והמוכר התחייב לתקן את האוטו - פה זה נגמר.

 

הייתה לו האופציה לתקן ב-300 שקל אבל הוא העדיף לשלם פי 12.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מלטבשי, לא הכל שחור או לבן, הוא בכל זאת מקבל טורבו חדש. לא צריך להיות חזיר. מתפשרים וגומרים.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
אני לא מבין את אלה שאומרים לתת עוד כסף למוכר. למה אני צריך לרחם עליו ששילם 3500 שקל?

אם סיכמו מחיר והמוכר התחייב לתקן את האוטו - פה זה נגמר.

 

הייתה לו האופציה לתקן ב-300 שקל אבל הוא העדיף לשלם פי 12.

 

אלעד

 

תראה, אני מבין אותך.

למען ההוגנות וההגינות, כשהיינו אצל רון הוא אמר שאלו כנראה האטמים, אבל שזה יכול להיות גם משהו רציני יותר ומכיוון שמדובר בבדיקה לפני קניה, הוא לא הולך לחפור בזה.

המוכר, מכיוון שיש לו אחריות, הלך למורשה, שמיותר לומר זימבר אותו.

לא רק זאת, הם גם מחליפים לו שרשרת טיימינג (גילו את התקלה תוך כדי הטיפול בטורבו. גם לסחפור הזה שלהם קשה לי להאמין)

מכיוון שכך, יהיה הוגן מצידי לתת כתף, למען התחושה הטובה של שני הצדדים.

מה עוד שהסכום עכשיו קצת יותר גבוה מ-3500 שח.

פורסם

אולי המותחן של הרצועה תקול? זה כשל מוכר ב-TSI.

 

כמו שכבר כתבתי. מאמין שאתה צריך להתחלק איתו, אבל לדעתי יש מקום להתמקח עם צמפיון ולהוריד מהמחיר אותו הם דורשים.

פורסם

yuval76, אם נוח לך לשלם את הכסף זה משהו אחר.

לי הייתה תחושה שהוא מתנה את העסקה בתשלום מצדך.

 

ככל שעובר הזמן, יותר קל לי להבין שלקנות את רכב עם מנוע כזה, זה לא כזה בטוח.

שמכניסים את הרכב למוסך על בעיה קטנה (בהסתמך על הממצאים של מוסך רון שרשם פותח השרשור) ויוצאים עם טורבו חדש ושרשרת טיימינג שדורשת החלפה.

 

נותנים לך ערובה שבעוד שנתיים, שכבר לא תהיה באחריות זה לא יקרה שוב?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
yuval76, אם נוח לך לשלם את הכסף זה משהו אחר.

לי הייתה תחושה שהוא מתנה את העסקה בתשלום מצדך.

 

ככל שעובר הזמן, יותר קל לי להבין שלקנות את רכב עם מנוע כזה, זה לא כזה בטוח.

שמכניסים את הרכב למוסך על בעיה קטנה (בהסתמך על הממצאים של מוסך רון שרשם פותח השרשור) ויוצאים עם טורבו חדש ושרשרת טיימינג שדורשת החלפה.

 

נותנים לך ערובה שבעוד שנתיים, שכבר לא תהיה באחריות זה לא יקרה שוב?

 

אלעד

 

כפותח השרשור, אני יכול לומר לך שאף אחד לא יכול להבטיח לי שבעוד שנתיים לא יקרה כלום.

אף אחד גם לא יכול להבטיח לי שאם אקנה רכב ללא תקלות, התקלות לא יצוצו חודש אחרי הקניה.

באיזשהו מקום, אולי אפילו עדיף לקנות רכב שאתה יודע שיש לו טורבו ושרשרת טיימינג חדשים.

תקן אותי אם אני טועה.

פורסם

לא נדלקות מספיק נורות?

 

אני לא יודע כמה עשה האוטו, אבל הוא בסכ"ה בן שנתיים.

בעיה במיכל עיבוי, בעיה בטיימינג, נזילה מהטורבו....

וזה עוד מבלי לחפור יותר מידי...

 

זה באמת הגיוני שזה מה שצריך לעבור רכב בן שנתיים?

פורסם

הגישה שלנו לדברים שונה.

אפשר לשמוח שהחליפו טורבו וטיימינג כאשר לרכב אין בעיות ידועות בנושא. זה נופל בתחום של פגם בייצור.

אבל כאשר החלקים מוחלפים בכל העולם בהרבה מכוניות זה כבר נופל על פגם בתכנון.

 

אם אתה מתכוון לרכוש, אז שיהיה בהצלחה

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לא נדלקות מספיק נורות?

 

אני לא יודע כמה עשה האוטו, אבל הוא בסכ"ה בן שנתיים.

בעיה במיכל עיבוי, בעיה בטיימינג, נזילה מהטורבו....

וזה עוד מבלי לחפור יותר מידי...

 

זה באמת הגיוני שזה מה שצריך לעבור רכב בן שנתיים?

 

כל הבעיות הללו הן כמובן אחרי חפירה ובדיקה מעמיקה.

העניין רק מראה את רמת האמינות של צ'מפיון בפרט ומוסכים מורשים בכלל, בגלל שהרכב יצא מטיפול שבוע לפני.

מה, לא ראו נזילה מהטורבו? פתאום השרשרת טיימינג הלכה.

לדעתי, באיזשהו מקום, התלבשו פה על התמימות של המוכר.

לצורך העניין, הבעיה הייתה באמת באטמים (300 ש"ח אצל רון), אבל בצ'מפיון החליטו להחליף את כל הטורבו.

זבש"ם וזב"שו. פחות זב"שי :-)

מיכל עיבוי? לא תקלה רצינית לפי רון. אפשר להמשיך להתנהג איתה כרגיל.

זה שבצ'מפיון לא עושים את העבודה שלהם כמו שצריך, לא אומר שהרכב שחוט או משהו דומה.

אגב, עשה 35K ק"מ.

פורסם

בלאון אין שרשרת טיימינג, כנראה מדובר במותחן, שיש בו כשל תכנוני במנוע הנ"ל.

 

תראה מה הנזק שנגרם ללאון הנ"ל שלא הוחלף בה המותחן בזמן.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
בלאון אין שרשרת טיימינג, כנראה מדובר במותחן, שיש בו כשל תכנוני במנוע הנ"ל.

 

תראה מה הנזק שנגרם ללאון הנ"ל שלא הוחלף בה המותחן בזמן.

 

בלאון יש שרשרת טיימינג ! , ויש שם גם מותחן שאכן היתגלה בחלק מהמיקרים כבעיתי שיכול להרוס מנוע במקרה של כשל .

לדעתי יש לך טורבו חדש + כנראה מותחן חדש (מהסוג הטוב , כי אלו שהגיעו עם הרכב היו בעלי כשל תיכנוני) + אחריות לפחות ל3 חודשים על החלקים החדשים כך שלדעתי עיסקה טוב ! גם אם תתן לו 1000 -1500 ש"ח בשביל ההרגשה הטובה זה בסדר ולדעתי כולם יצאו מרוצים .

 

אפשר לשאול מה המחיר סגירה ?

פורסם
בלאון יש שרשרת טיימינג ! , ויש שם גם מותחן שאכן היתגלה בחלק מהמיקרים כבעיתי שיכול להרוס מנוע במקרה של כשל .

לדעתי יש לך טורבו חדש + כנראה מותחן חדש (מהסוג הטוב , כי אלו שהגיעו עם הרכב היו בעלי כשל תיכנוני) + אחריות לפחות ל3 חודשים על החלקים החדשים כך שלדעתי עיסקה טוב ! גם אם תתן לו 1000 -1500 ש"ח בשביל ההרגשה הטובה זה בסדר ולדעתי כולם יצאו מרוצים .

 

אפשר לשאול מה המחיר סגירה ?

 

צודק לגבי השרשרת, טעות שלי.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

שנה אחריות אם אתה משלם על הכל..

בדרך כלל בעבודות באחריות אין הארכת אחריות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה


×
×
  • תוכן חדש...