Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שיטת מצליח עשו על המוכר התמים, בעברי כשהייתי חייל תפרן בקרסו האכילו אותי צינור עד העצם.

 

רמת האמינות ברוב המורשים שואפת לאפס

 

וואו, כמה שאתה צודק. כנ"ל לגביי עם ה"מורשים" של דלק מוטורס.

 

אגב, איך אנשים כאן רושמים "אבל אתה מקבל טורבו חדש, תשתתף וסע לשלום". נו באמת, הרי כשאתה קונה רכב אתה מצפה לקבל רכב תקין, כשמלכתחילה באת לקנות רכב במצב טוב ולא עם טורבו גוסס. אני אישית לא רואה למה הקונה צריך לשים יותר מ-300 ש"ח השתתפות, כאשר הוחלף טורבו שכנראה היה במצב תקין (אי אפשר לדעת באמת, אבל מוסך רון לא היה מציע סתם טיפול בסכום הנ"ל).

 

לגבי הרכב עצמו, לא הייתי רוצה להתעסק עם רכב שעבר תחלופה כה גדולה של חלקים, ועבר בסך הכל ק"מ ממוצע- לאחר שנתיים. אבל זה רק אני.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וגם אם לא היה צורך להחליף טורבו..

 

איזה סיבה יש להחליף אטמים או בכלל לגעת בטורבו ברכב בן שנתיים גם עם זה עולה 50 ש"ח.

 

אני באמת שואל, זה ניראה הגיוני.

פורסם
וגם אם לא היה צורך להחליף טורבו..

 

איזה סיבה יש להחליף אטמים או בכלל לגעת בטורבו ברכב בן שנתיים גם עם זה עולה 50 ש"ח.

 

אני באמת שואל, זה ניראה הגיוני.

 

כי יש משם נזילת שמן?...זה גם יכול לקרות ברכב יותר צעיר, וגם יכול שלא.

צ'מפיון החליפו טורבו כי לא רצו להתעסק עם אטמים. זכותם. בעיה שלו.

הכלל ה"נח" יהיה לומר שאני אשתתף איתו ב-300 ש"ח כי ככה העריכו במוסך רון.

הכלל ההוגן ובשביל ההרגשה הטובה שלו, הוא שאני צריך לתת קצת יותר. כמה קצת? לשיקולי.

פורסם

ממש קשה לי להאמין שעפ"י שעתון עבודה של היצרן, החלפת מגדש אורכת כ"כ הרבה זמן שסעיף העבודה בלבד יגיע ל 3500 ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ממש קשה לי להאמין שעפ"י שעתון עבודה של היצרן, החלפת מגדש אורכת כ"כ הרבה זמן שסעיף העבודה בלבד יגיע ל 3500 ש"ח.

 

גם המוכר מתקשה להאמין, ולכן כבר פנה לעורך דין שלו. אם תשמע על תביעה ייצוגית נגד צ'מפיון בקרוב, לך תדע. אולי זה הוא.

פורסם

מה עם החלפת מותחן טיימינג? הוחלף? אולי החיוב העדין כולל גם את זב.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה


×
×
  • תוכן חדש...