Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני (ואני לא היחיד) מתדלק בתחנה קבועה גם אם מחיר הדלק שם יקר ב 5 אגורות מתחנת דלק אחרת שרחוקה דקת נסיעה מסיבה פשוטה, יצא לי להיות עד לכמה מקרים בהם חברים/משפחה תדלקו בתחנת דלק זולה והדלק יצא מהול במים או גרוע מזה, עם טינופת שהכניסה את הרכב למוסך לשבועיים לשיפוץ מנוע.

לא שאני אומר שבתחנות שמוכרות דלק יקר אין מקרים כאילו אבל אני מתדלק בתחנה שעד היום לא שמעתי עליה שום תלונה.

 

יש משפט שאומר "אני לא מספיק עשיר בשביל לקנות בזול"

 

חוץ מזה, מה זה משנה, 20 שקל לאחד זה לא כמו 20 שקל לאחר מכל מני סיבות ומבלי להעליב כמובן!

 

מי שעושה את זה מעצלות נטו באמת יוצא טיפש אבל אי אפשר לדעת במדינה שלנו :(

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הי

התגובות בשרשור מראות כמה אנשים מקובעים עם איזה שהיא תפיסה או סטיגמה שגורמת להם לחשוב בצורה כלשהיא.

המקרה היחיד שאני זוכר בתקופה האחרונה בנוגע לתקלות כתוצאה מתדלוק, הוא דווקא בחברה גדולה וסניף מרכזי - סונול בגלילות.

ובהתאם לשאלה של פותח השרשור - יוצא לי לסוע כל בוקר בכמה כבישים שבהם יש תחנות דלק:

על כביש 57 לכיוון מערב יש שתי תחנות זולות יחסית: אחת של סונול ואחת של סדש - אני יכול להעיד שלפחות התחנה של דלק תמיד, גם בבוקר גם בערב וגם בשעות הערב המאוחרות - מפוצצת.

לעומת זאת, התחנות היקרות יחסית שבהן אני עובר על כביש החוף ממחלף נתניה דרומה (פז, סונול2X, דלק) ריקות כמעט לחלוטין.

וגם מהחברים ומכרים שלי אני יודע - מי שיש לו דלקן מתדלק בתחנות היקרות, מי שאין לו נוסע לזולות, גם אם זה עוד 5 מטר.

 

ואסכם - שבסופו של דבר, כל ההבדל הוא 40-80 שקל בחודש....

פורסם

מדהים איך אנשים מתנהלים לפי פרנויות. פעם בכמה שנים - אולי - שומעים על איזה מקרה של דלק מהול. אין שום סיבה רציונאלית שזה ימנע מאיתנו לתדלק בכל תחנה שהיא בישראל.

 

זה כמו שפעם בכמה שנים משהו נפגע בתאונת מעלית, ואף אחד ממליוני המשתמשים במעלית מדי יום לא מעלה בדעתו להפסיק להשתמש במעליות בגלל זה.

 

אני מתדלק היכן שהכי זול ונגיש לי.

פורסם

לפותח השרשור - תחנות הממוקמות בדרכים מהירות בצפון ובסתם חורים מסתמכות בעיקר על מתדלקים מזדמנים ולא קבועים, שלא מודעים לכך שמעבר לפינה מסתתרת תחנה זולה יותר (אלא אם כן הם משתמשים ב Waze).

פורסם

הסיבה היא ברוב המקרים הרבה פחות נסתרת ממה שכתוב פה - פשוט לא איכפת להם לשלם עוד כמה שקלים!! ב 90% מהמקרים זה הסיפור. אנשים חושבים שזה לא משנה, שזה יסתכם ב 2-3 שקלים לטנק וזהו.

הרבה אנשים פשוט לא חושבים על הכסף שהם מוצאים

פורסם

אני מתדלק קבוע בתחנת דלק של "מגה" בכניסה לראש העין.

תאכלס זה דור אלון אבל המחיר שם ממש זול , הבוקר תדלקתי ב-6.90 !!!

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

חשבת על מצב שאולי יש אנשים שפשוט לא יודעים שבתחנה אחרת 5 דקות משם המחיר זול משמעותית?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
מדהים איך אנשים מתנהלים לפי פרנויות. פעם בכמה שנים - אולי - שומעים על איזה מקרה של דלק מהול. אין שום סיבה רציונאלית שזה ימנע מאיתנו לתדלק בכל תחנה שהיא בישראל.

 

זה כמו שפעם בכמה שנים משהו נפגע בתאונת מעלית, ואף אחד ממליוני המשתמשים במעלית מדי יום לא מעלה בדעתו להפסיק להשתמש במעליות בגלל זה.

 

אני מתדלק היכן שהכי זול ונגיש לי.

 

זה שאתה לא שומע שהדלק מהול זה לא אומר שהוא לא מהול.

ברגע שאני מתדלק בחברה כל שהיא, והדלק מחזיק חצי ממה שהוא צריך להחזיק, 200 קמ במקום 400, ולא רק ברכב אחד אתה מתחיל לחשוד.

עובדה שזה קרה לי רק בחברה אחת ולא רק בסניף אחד שלהם, ובכמה רכבים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בטבריה באזור תעשיה עליון יש 5 תחנות דלק בכולם המחיר 6.94.

פז,סונול,דלק,טן ופאי.

 

תמיד שאני נמצא שם אני מתדלק פול ודוהר למרכז :D .

פורסם

יש לי 2 רכבים - הליסינג דיזל שעושה את רוב הקילומטראז מתדלק בתחנות "דלקן" ומשלם תעריף שאין לי מושג מהו ( המשאבה מראה 16 שקל לליטר). התעריף לא תלוי במחיר ברשת אלא בחוזה של החברה עם חברת הדלק.

 

ברכב השני מתדלק פעם בשבועיים לערך ואין לי שום מוטיבציה לעשות עיקוף של 15 דקות אפילו בשביל 10 שח הנחה - לדוגמה תחנת סונול קוקה קולה שהיא זולה מאוד אבל יש שם תמיד תור - אז מה הרווחתי?

פורסם

אני מתדלק בתחנה מבין הכי זולות בב"ש 6.96 לליטר בנזין (וסולר 6.88 שזה נראלי הכי זול שקיים בעיר אם לא בארץ!, כל יום כל בעלי הסילברדואים ושאר האמריקאיות דיזל עומדים בתור), היא על הדרך שלי, כל יום אני רואה אותה כמה פעמים.

 

גם אני פעם חייתי בסרט שאם זה יקר ואם אני מתדלק באותה תחנה הרבה זמן, אז הכי טוב שם.

היום ברגע זה בתחנה (שפעם תידלקתי בה קבוע) הדלק 7.43 ככה.

 

דלק מהול לא קשור למחיר, הכל תלוי כמה חרא המנהל תחנה או מי שאחראי על כך.

אבא שלי תדלק כמה ליטרים בנתניה את הפאביה שלו, באיזה תחנה במקום די הומה ומרכזי, גם שחטו אותו וגם האוטו רעד קצת בעמידה עד שהוא הגיע לב"ש ומילא פול ואז זה הסתדר (וזה מנוע חדש 2012, אין מצב שזה בעיה ברכב, זה נטו מים בדלק. הוא תדלק כי אנחנו לא נותנים לרכבים לרדת מתחת לרבע אחרון).

 

אני מתדלק באיזה 3K ש"ח פחות או יותר בחודש את שתי המכוניות שלי, וזה משמעותי.

רק בקוואליר שלי זה רווח של איזה 100 ק"מ נסיעה או יותר בחודש, אם לוקחים בחשבון תחנה זולה אל מול תחנה יקרה.

 

אני גם לפעמים עוצר בתחנה כלשהי, סתם בשביל לקנות משהו בחנות, ורואה אנשים (לא דלקנים) שמתדלקים במחיר יקר, ולא מבין אותם, במרחק של 5 ק"מ אפשר לחסוך יותר מ30 אג' לליטר.

פורסם

בדיוק, הזמן גם עולה כסף.

 

במקום ה-15 דקות שעומדים בתחנה זולה ועמוסה, אני יכול לדחוס עוד ישיבה בעבודה, שבסה"כ הכללי, תכניס לי יותר, ולא תעלה לי בעצבים.


×
×
  • תוכן חדש...