Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה שאתה לא שומע שהדלק מהול זה לא אומר שהוא לא מהול.

ברגע שאני מתדלק בחברה כל שהיא, והדלק מחזיק חצי ממה שהוא צריך להחזיק, 200 קמ במקום 400, ולא רק ברכב אחד אתה מתחיל לחשוד.

 

תסביר לי את הפן הטכני, מה קורה ברכב שכאשר הדלק מהול, פתאום צריכת הדלק היא כפולה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע להגיד לך, אני לא מתמצא בפן הטכני יותר מידי,אני מדבר מהנסיון שלי ברגע שהייתי בתחנה כזו הרכב שתה יותר דלק משמעותית.

המספרים שנתתי מעוגלים, אבל זה היה בערך חצי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

איזה פיקוח בכלל יש על הדברים האלה?

איך אני יכול לראות בדיקות שהתבצעו בעבר בתחנת הדלק האהובה עליי?

 

אני מתדלק ב-טן באזור תעשיה חדרה וגם בעמק חפר מעל שנתיים ולא מצאתי שום בעיה איתם.

יצא לי לתדלק גם בסונול ולא הרגשתי שוב הבדל לטובה.

פורסם
לא יודע להגיד לך, אני לא מתמצא בפן הטכני יותר מידי,אני מדבר מהנסיון שלי ברגע שהייתי בתחנה כזו הרכב שתה יותר דלק משמעותית.

המספרים שנתתי מעוגלים, אבל זה היה בערך חצי.

 

אני אניח במונחים פשוטים שאם יש פחות חומר בעירה יש פחות בעירה ואם כך פחות טווח נסיעה. אני בטוח שזה יותר מורכב מזה אבל כך ההיגיון אומר

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אני תדלקתי היום בטן במרכז שרונה פול טנק 47.5 ליטר ב327.87 שח

ועוד דבר נחמד זו פעם ראשונה שתדלקתי בשירות מלא כי זה אותו מחיר8)

פורסם
תסביר לי את הפן הטכני, מה קורה ברכב שכאשר הדלק מהול, פתאום צריכת הדלק היא כפולה?

 

כפולה כנראה שלא אבל הערך הקלורי שלו יורד וע״י כך העבודה שנוצרת בפעולת המנוע תיהיה לא יעילה ונגזר מזה הנהג ילחץ על הדוושה בעוד סנטימטר כדי לספק עוד דלק.

פורסם
זה שאתה לא שומע שהדלק מהול זה לא אומר שהוא לא מהול.

ברגע שאני מתדלק בחברה כל שהיא, והדלק מחזיק חצי ממה שהוא צריך להחזיק, 200 קמ במקום 400, ולא רק ברכב אחד אתה מתחיל לחשוד.

עובדה שזה קרה לי רק בחברה אחת ולא רק בסניף אחד שלהם, ובכמה רכבים.

 

אני נוהג לעקוב אחר צריכת הדלק ברכבים שלי על בסיס איפוס המונה בסיום כל תדלוק. לא משנה היכן אני מתדלק (וכפי שציינתי, אני לא בררן בכל הנוגע לתחנות דלק, ומתדלק היכן שזול ונגיש), מעולם לא נתקלתי בסטיה מהותית או מחשידה בצריכת הדלק שלי. מעולם לא.

פורסם

ETAA - זה גם נסיוני. ובכל זאת אני די מחפש את התחנות הזולות.

ארמגדון - מאז שכביש 22 נפתח חסל סדר תורים בסונול הטכני. אני מתדלק שם בקביעות ובחצי השנה האחרונה בדרך כלל אני מגיע ישר למשאבה, באופן נדיר צריך להמתין 1-2 מכוניות. בתקופה שבה מחלף ההסתדרות - צפון היה סגור תדלקתי בכמה תחנות אחרות (טן ודיזול צ'ק פוסט), אבל מאז שהיציאה נפתחה חזרתי למקורות.

לגבי הדלקן - אכן המחיר נקבע בחוזה מרוכז, כאשר תדלקתי את רכב הליסינג של אשתי בסונול הטכני הבנזינאי ציין שהדלק יהיה יותר יקר מהמצויין על המשאבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כשאתה מתדלק ב-100 ש"ח (או 50 ש"ח ולפעמים ראיתי גם תדלוקים של 20 ש"ח) והחיים שלך לא בדיוק מתוכננים, אתה לא מייחס לזה חשיבות בכלל.

 

+1

 

80 אחוז מהאולוכסייה בעצם נכנסים לקטגוריה הזו.

פורסם

שימו לב שימו לב.

 

חבר שלי עובד בתחנת דלק (לא משנה השם, חברה גדולה) והסביר לי שאחת החברות מוכרת דלק בהול. הוא סיפר שיש אצלם טבלה עם כל החברות. מעבר לזה באותו החברה רק בתחנה אחרת גם בחורצי'ק אחר סיפר לי בדיוק אותו דבר.

 

אני לא יודע אם זה אמיתי או לא רק מספר לכם.

 

תחנות דלק שיותר יקרות מאחרות זה לרוב תחנות פרטיות שרוצות רק להרוויח.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

אני מתדלק בתחנת הדלק הראשונה שנקרית בדרכי לאחר שנגמר לי הדלק, אני לא מתעסק במחירים ולא אקדיש לך דקת מחשבה מיותרת ואני מניח שחלק גדול מהאנשים נוהג כך.

 

מה שכן אני מקפיד לרכוש דלק מתחנה של חברה גדולה וידועה, על מנת להקטין סיכויים למהילת דלק ו/או לדלק באיכות ירודה בין היתר משום שהוא נרכש מאיזור השטחים או מאיזה חור אחר ו/או לאור כך שהוא שכב הרבה זמן במיכלים לאור חוסר תחלופה תדיר כמו בתחנה גדולה (אני מניח שגם לדלק יש תאריך תפוגה) ו/או לאור מיכלים פגומים וחדירת מי תהום אליהם (קראתי על זה בעבר).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
שימו לב שימו לב.

 

חבר שלי עובד בתחנת דלק (לא משנה השם, חברה גדולה) והסביר לי שאחת החברות מוכרת דלק בהול. הוא סיפר שיש אצלם טבלה עם כל החברות. מעבר לזה באותו החברה רק בתחנה אחרת גם בחורצי'ק אחר סיפר לי בדיוק אותו דבר.

 

אני לא יודע אם זה אמיתי או לא רק מספר לכם.

 

תחנות דלק שיותר יקרות מאחרות זה לרוב תחנות פרטיות שרוצות רק להרוויח.

 

ולמה שלא תציין איפה מוהלים דלק? זה רק יעזור לחברי הפורום

פורסם
שימו לב שימו לב.

 

חבר שלי עובד בתחנת דלק (לא משנה השם, חברה גדולה) והסביר לי שאחת החברות מוכרת דלק בהול. הוא סיפר שיש אצלם טבלה עם כל החברות. מעבר לזה באותו החברה רק בתחנה אחרת גם בחורצי'ק אחר סיפר לי בדיוק אותו דבר.

 

אני לא יודע אם זה אמיתי או לא רק מספר לכם.

 

תחנות דלק שיותר יקרות מאחרות זה לרוב תחנות פרטיות שרוצות רק להרוויח.

 

ואיך המידע הזה אמור לעזור למישהו בלי פירוט לגבי התחנה?

 

אני מתדלק בסונול או בדלק, מהסיבה הפשוטה שיש לי שם הנחה (שמגיעה למשהו כמו 2 אגורות מהמחיר לתדלוק עצמי, שזה גם משהו).

 

לסונול יש תוסף בבנזין, שלהפתעתי הוסיף לי כמה קילומטרים למיכל. בכ"א, מדובר על 2 תדלוקים סה"כ נכון להיום (ההנחה שקיבלתי "טריה" יחסית) אז זה לא מידע מבוסס.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני לא רוצה לפרסם מסיבת לשון הרע, אין הוכחות או לפחות לי בדבר שסיפרו לי.

 

בעניין תחנות פרטיות אפשר לשים לב לכמה דברים.

 

1. לחלקם אין רשת חנויות נוחות אלא קיוסק פרטי.

2. לא תראה הרבה מדפים/ארונות וכו'... של הרשת או את כל אלה אך מיושנים ולא חדשים. הסיבה היא כי בעלי התחנה לא רוצים להשתתף בתשלום החידושים, בסופו של דבר אחרי הרבה זמן הרשת מחליטה לממן בעצמה.

 

תחנות אלו אוהבות לבקש יותר כסף על ליטר, יש להם דיל עם הרשת והשאר הולך אליהם.

 

הרבה מאוד נפגעי צה"ל לפני עשרות שנים קיבלו תחנות דלק כהוקרה/שיקום (יותר נכון כהוקרה).

זה לא רק תחנת דלק זה יכול להיות גם בדמות מזנון, שופל, קביעות במשרד ממשלתי.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...