Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[קישור לסרט ריסוק של טופ גיר]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שים לב, לא דיברתי על איזה ענתיקה. מדובר על רכב משנות ה-90. (לא שוולבו שנת 80 לא תוכל לספוג כזאת פגיעה...).

 

אני מסכים איתך ששלושת הדברים שציינת מסוכנים ביותר בפגיעה קדמית א-ב-ל לא ב-50 קמ"ש. וזה כל ההבדל.

 

רוני

אתה חאפר...

אני אחפש שוב את הפרק של TOPGEAR שבו הם מראים כמה רכבים משנות ה90 אחרי ריסוק של 50 קמ"ש.

ההשוואה היא בין לגונה חדשה אם אני לא טועה, פיאסטה (או פיוז'ן) ועוד איזה רכב מאמצע\סוף שנות ה90.

ההבדלים מדהימים ומפחידים. לא מדובר על גרוטאות, אלא על רכבים שהוציאו 2 כוכבים בNCAP האירופאי.

בקיצור חאפר, תוותר :-)

:-)

פורסם
שים לב, לא דיברתי על איזה ענתיקה. מדובר על רכב משנות ה-90. (לא שוולבו שנת 80 לא תוכל לספוג כזאת פגיעה...).

 

אני מסכים איתך ששלושת הדברים שציינת מסוכנים ביותר בפגיעה קדמית א-ב-ל לא ב-50 קמ"ש. וזה כל ההבדל.

 

רוני

אני לא בדיוק מסכים איתך , דבר ראשון תזכור שרוב מבחני הריסוק נעשים באיזור ה- 60 קמ"ש .

 

שנית לגבי הוולבו אני בטוח שהיא תשרוד את זה בהצלחה אבל מה שחשוב זה לא הפגיעה ברכב אלא

 

הפגיעה בבנאדם , הרכב יכול להראות שלם אבל הבנאדם יכול באותו מקרה לצאת כולו עם פגיעות

 

פנימיות ושברים . אנשים נוטים לזלזל ב- 50 קמ"ש כאילו זה כלום . ב- 50 קמ"ש אנשים יכולים

 

במצב מסויים גם לההרג , הכל תלוי איך קרתה התאונה , קרי אם נכנסת ברכב או בקיר בטון ובאיזה

 

זווית נכנסת בו ד"א משאית חונה שקולה לקיר בטון .

 

בכל זה התייחסתי אך ורק לבנאדם חגור .

פורסם

אריאל - אני אשמח לראות את הפרק הזה.

 

מן הסתם הכוונה שלי היא לבנאדם חגור ופגיעה ברכב ולא בקיר בטון שלא סופג כלום מהמכה. (למרות שכשאני התנגשתי בעמוד בקרוב ל-50 קמ"ש הוא לא בדיוק ספג את המכה...)

 

מבחני ריסוק נעשים ב-64 קמ"ש. יש הבדל גדול מ-50. והם גם כוללים פגיעה בחפץ לא סופג אנרגיה.

 

יאללה, מי מתנדב לעשות ניסוי? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נתתי דוגמא למשאית חונה , שקורות תאונות כאלו וזה לא בדיוק סופג הרבה אנרגיה אם בכלל

 

נכון, אני מסכים. אותו הדבר עם עמוד בטון. אבל אני חי וללא שום פגע... (חוץ מפגיעה מוחית קלה :twisted: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מוכן להיות באוטו המתנגש בשני תנאים:

 

1- אני לא נוסע ברכב שלי.

 

2- אני בוחר באיזה רכב אני נוהג מתוך ההיצע שיינתן לי (מי אמר מגאן החדשה....).

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
בכלל לא צוחק. האמת, לא יודע בנוגע לרנו 19 (סתם בחרתי אותה כי היא זאת שהקדימה את המגאן), אבל כל מכונית משפחתית בת 10 יכולה לספוג פגיעה כזאת בלי בעיה ולהשאיר את נוסעיה שלמים ובריאים, ואני מוכן לחתום על זה. (בהנחה והם חגורים, כמובן :wink: ).

שים לב - מדובר על פגיעה כזאת בדיוק, לא על, נניח, החלקה צידית היסטרית לתוך עמוד חשמל כשהוא פוגע ברכב בדלת הנהג ב-50 קמ"ש.

 

רוני

יש הרבה ג'יפים שבתאונה ב 50 קמ"ש מוציאים אותך מהרכב ב 3 חלקים:

1.עד הברך

2.בין הברך לראש

3.הראש

אייל

×
×
  • תוכן חדש...