Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אנחנו משפחה עם 3 ילדים (3, 8 ו 10). הרכב הראשי הינו סיטרואן פיקאסו C4 אותו רכשתי לאחר המלצתכם (רכב מעולה וכיף לנסוע בו בכל פעם מחדש! שרק ימשיך כך!)

 

כעת אני חושב על רכב שני: כרגע יש לי דייהטסו שרייד 1997, אשר עושה כ 6,000 ק"מ לשנה.

רגע לפני מכירתו, אני חושב על היורש: רכב אמין ונוח לנסיעה, גם עם 3 ילדים (רכב זה יהיה לרוב אצל אשתי, אשר תתנייד איתם ממקום למקום, לרוב בתוך העיר, או מקסימום - פתח תקוה - ראש העין).

 

גודל תא המטען לא רלבנטי - גם עם דייהטסו שרייד אשתי הסתדרה מצויין.

 

איזה רכב מומלץ בתקציב של 50,000 ש"ח, עם אחזקה זולה ואמינות מקסימלית (ממש כמו הדייהטסו שרייד...)?

 

אגב - קניה מליסינג זו אופציה, כיוון שיש היום מבצעים (לפחות ללובינסקי) על טיפולים חינם ואחריות מלאה לשנתיים.

 

תודה.

פורסם

אני אומר תמשיך עם דייהטסו, נסה את הסיריון.

אני חושב אפילו שכדאי ללכת על 2008 ולא על 2009 נגיד ולהשאיר לעצמך עוד כמה שקלים ליישור קו וביטוח.

רכב פשוט, אמין וזול לתחזוקה.

 

בהצלחה.

פורסם

מחירון מצחיק, גיר אוטומטי רגיש ולא מאוד אמין.

אפשר גם גטס, i10, אקסנט, ריו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בגטס גם המאובזרת ביותר לא הייתי מסיע 3 ילדים אם הם יקרים לי דיים.כנ"ל לגבי I10 (קטנה וצפופה מידי).אקסנט וריו לא ממש יהיו חסכוניות בדלק.

הסיריון גם לטעמי היא האופציה הטובה ביותר מאלה שהועלו הן מהבחינה של תחזוקה זולה באופן משמעותי לשאר האופציות שהועלו כאן

ובהנחה שאינכם זקוקים לרכב משפחתי נוסף. אם אתם בכל זאת זקוקים לרכב משפחתי, שקלו רכישה של C4 מלובינסקי

עם אחריות לשנה /שנתיים כי זו תהיה עסקה משתלמת יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אגב, מה דעתכם על C5 מודל 2004-2005לערך (עם מחיר סביב ה 30,000 ש"ח) כרכב שני?

העלות הנמוכה יחסית של הרכישה תחפה על עלויות הדלק (בכל מקרה אני עושה כ 6,000 ק"מ בשנה - כך שעלויות הדלק יחסית נמוכות בחישוב שנתי)

פורסם
תודה: אבדוק את הסיריון.

 

מה רע בכל השאר (גטס, i10)? האם לא בטיחותיות מספיק?

שתיהן עם 4 כוכבים במבחני הריסוק,

לחלק מהדגמים של הגטס יש 4 כריות אוויר וESP, לחלק מהם כרית אוויר אחת ואין אפילו ESP או ABS.

בI10 בכל הדגמים יש 4 כריות אוויר וESP.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האם אלו הדברים שבגללם הם פחותים? (הרכב הזה לא יעשה מרוצי מכוניות, רוב הנסיעה הינה בעיר). חוץ מזה, ESP ו ABS -זה לא סטנדרט בכל הרכבים החדשים?

פורסם

ESP הוא סטנדרט בכל הרכבים ממודל 2010. ABS סטנדרט, כמדומני מ-2008 בערך.

 

שלושה ילדים במושב האחורי של דייהטסו סיריון נשמע לי כמו :nono: אחד גדול. הסיריון מכונית חביבה אבל צפופה מידי לדעתי במקרה הזה. אני לא הייתי מנסה להפוך סופר מיני עירונית למה שהיא לא ולאור מצב שוק המשומשות הולך על הדבר האמיתי - משפחתית. בסביבות המחירים שציינת כאן אפשר למצוא היום מיצובישי לאנסר 1.5 ליטר מודל 2009 מליסינג. נכון, הרכב די עגלה ולא ממש סוחב. אבל מה, מדובר באחלה תמורה לכסף ואני בטוח שבפקקים שבכניסה לשוק ראש העין ביום שישי אישתך לא תשים לב שהאוטו איטי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום,

 

מישהו יכול להמליץ על סוכנות טרייד אין של דייהטסו? (בזמנו, רכשתי את הדייהטסו שלי אצל רונן דבורה ברמת גן, אבל נראה שהטלפונים שהתקשרתי אינם פעילים יותר - 1800-226-114 / 03-6737213)

 

כמו כן, האם כדאי C5 מלובינסקי טרייד, כרכב שני?

 

 

תודה.

פורסם

C5 רכב מאוד נוח (אני חושב שזה אחד הרכבים הכי נוחים שנסעתי עליהם, בין הראשונים והטובים),

אממה, הוא רגיש בנושא האלקטרוניקה והגיר, אני לא ממליץ עליו במיוחד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
שלום,

 

מישהו יכול להמליץ על סוכנות טרייד אין של דייהטסו? (בזמנו, רכשתי את הדייהטסו שלי אצל רונן דבורה ברמת גן, אבל נראה שהטלפונים שהתקשרתי אינם פעילים יותר - 1800-226-114 / 03-6737213)

 

כמו כן, האם כדאי C5 מלובינסקי טרייד, כרכב שני?

 

 

תודה.

 

עברתי ליד הסוכנות הזאת ברמת גן ביום שישי האחרון. הסוכנות הייתה סגורה ונראה שהיא בשיפוצים.

הטרייד אין הרישמי של טלקאר, יבואנית דייהטסו, הוא טריידמוביל. חוץ מזה, לא נותרו עוד סוכנויות דייהטסו בארץ כי אין מה למכור אז לא סביר שנותרה סוכנות שמתעסקת רק בדייהטסו. הרכב נפוץ מאוד כך שלא צריכה להיות בעייה למצוא אותו בכל טרייד אין מכובד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...