Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתחיל מהסוף – גם כשאתה נפגש עם מבצעים של חברות ליסינג, תשתדל להביט על התמונה הגדולה.

הנחה של כמה מאות שקלים על טיפולים עלולה להיות טיפה בים אם הרכב הנרכש מבלה כל היום במוסך.

קודם כל תבדוק טוב את הרכב, מצבו והתאמתו לצרכים, ורק לאחר מכן את כל מה שמסביב – אחריות, טיפולים, מימון וכו' (ולצינים שבינינו – הנ"ל תקף גם כשרוכשים רכב באוויס).

ולגבי השאלה שלך – קח בחשבון שאם אתה מתכנן להחזיק ברכב כמה שנים טובות, הילדים הצעירים שלך יהיו קצת יותר גדולים בעתיד ויתפסו יותר מקום במושב האחורי. לכן אני ממליץ לכוון לרכב משפחתי כדוגמת סובארו b3, ניסאן טידה, רנו מגאן ודומותיהן.

תוכל למצוא רכב כזה בן 3-4, מרווח ובמצב טוב, בתקציב שלך.

 

גיל מאוויס

פורסם
אתחיל מהסוף – גם כשאתה נפגש עם מבצעים של חברות ליסינג, תשתדל להביט על התמונה הגדולה.

הנחה של כמה מאות שקלים על טיפולים עלולה להיות טיפה בים אם הרכב הנרכש מבלה כל היום במוסך.

קודם כל תבדוק טוב את הרכב, מצבו והתאמתו לצרכים, ורק לאחר מכן את כל מה שמסביב – אחריות, טיפולים, מימון וכו' (ולצינים שבינינו – הנ"ל תקף גם כשרוכשים רכב באוויס).

ולגבי השאלה שלך – קח בחשבון שאם אתה מתכנן להחזיק ברכב כמה שנים טובות, הילדים הצעירים שלך יהיו קצת יותר גדולים בעתיד ויתפסו יותר מקום במושב האחורי. לכן אני ממליץ לכוון לרכב משפחתי כדוגמת סובארו b3, ניסאן טידה, רנו מגאן ודומותיהן.

תוכל למצוא רכב כזה בן 3-4, מרווח ובמצב טוב, בתקציב שלך.

 

גיל מאוויס

 

 

תודה: נקודה חשובה גיל הילדים בעוד כמה שנים... לא חשבתי על זה.

×
×
  • תוכן חדש...