Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב: יאריס 100 רובוטית שנת 2009 מהחנות

 

חברת הביטוח: הראל

-מוסך הסדר השתתפות עצמית 550 ש''ח

-במקרה של טוטאל לוסט משלמים 1% מערך הרכב

 

נהגים:

שני אנשים מעל גיל 50

שניים מתחת לגיל 24

 

מחיר:

חובה 2,700

מקיף 3,900

סה''כ: 6,600

 

* אין עבר של תאונות/תביעות

 

אשמח לחוות דעת לגבי המחיר.

תודה רבה

פורסם
הרכב: יאריס 100 רובוטית שנת 2009 מהחנות

 

חברת הביטוח: הראל

-מוסך הסדר השתתפות עצמית 550 ש''ח

-במקרה של טוטאל לוסט משלמים 1% מערך הרכב

 

נהגים:

שני אנשים מעל גיל 50

שניים מתחת לגיל 24

 

מחיר:

חובה 2,700

מקיף 3,900

סה''כ: 6,600

 

* אין עבר של תאונות/תביעות

 

אשמח לחוות דעת לגבי המחיר.

תודה רבה

באתר wobi תוכל לעשות השוואת מחירים. לדוגמא:

השוואת מחירי ביטוח.jpg

ארז רונן

פורסם
הרכב:

-במקרה של טוטאל לוסט משלמים 1% מערך הרכב

 

 

שלום,

אולי הכוונה היא שההשתתפות שלכם בירידת ערך היא 1%. זה לא רק במיקרה של טוטאל לוסט, אלא בכל תאונה שיש ירידת ערך מסחרית אתם מקבלים 1% פחות ממה שנקבע. זהו אחוז מקובל.

 

השתתפות עצמית במוסך הסדר נמוכה מאוד, אולי גם זה משפיע על מחיר הפרמיה,

וכמובן, נהגים מתחת לגיל 24 מקפיצים את המחיר.

אני לא רואה שום דבר חריג במחיר הביטוח, אבל אפשר לערוך סקר שוק .

לרוב בביטוחים יותר זולים השתתפות עצמית במוסך תהיה יותר גבוהה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

1. לא כל הנהגים מתחת לגיל 24 שווים זה לזה.

בדרך כלל המדרגות בתוך קבוצה זו הן:

(הכי יקר) מתחת ליומולדת 21 או פחות משנה וותק

(פחות יקר) גיל 21 ושנה וותק לפחות

 

2. לפחות חלק מחברות הביטוח מגבילות פוליסות מסוג "נקובים בשם" ל3 נהגים לכל היותר. כלומר במקרה שלך אם הנהג הצעיר ביותר בן 20 למשל, אז הפוליסה תהיה ל"כל נהג". אם הצעיר ביותר בן 23 עם שנה וחצי רשיון אז הפוליסה תהיה ל"כל נהג בגיל 21 לפחות ושנה וותק".

 

3. ההשתתפות העצמית (הנוספת) בירידת ערך היא בד"כ 1.5%. פוליסה עם 1% היא טובה יותר מהמקובל (לא באופן דרמטי).

המשמעות היא שלמשל אם יש תאונה עם נזק 20000 שקל וירידת ערך 6% כאשר הרכב שווה 100000 אז:

א. על התיקון חברת הביטוח תשלם בניכוי 550 שקל.

ב. על י"ע חברת הביטוח תשלם 5% בלבד (1% אתה ספגת) כלומר 5000 שקל.

 

4. באבדן מוחלט אין השתתפות עצמית, לפי חוק. (ראו הפוליסה התקנית, חברות הביטוח חייבות לתת תנאים שלא נופלים מהנ"ל)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
באתר wobi תוכל לעשות השוואת מחירים. לדוגמא:

 

תודה רבה על הקישור. לא הכרתי את האתר הזה והוא בדיוק מה שאני מחפש!

פורסם

אין באתר הזה אפשרות לקבל הצעות בכלל עבור נהגים מתחת לגיל 24.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...