Jump to content

erez59

  • הודעות

    2,729
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    הוד השרון
  • תחביבים
    ויכוחים, להיות פה לאילמים
  • מקצוע
    תכנון תנועה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של erez59

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

6

מוניטין

  1. 28,000 ש"ח ומוכן לשמוע הצעות אחרות
  2. למכירה ניסאן ג'וק אסנטה 2011, אוטומט, בעלים קודמים 02, 190K קילומטר, טסט באפריל 2022. רכב מעולה, גבוה ונוח לנהיגה. עקב תקלה בגיר וריקול יצרן, הוחלפה תיבת ההילוכים האוטומטית לדגם המתקדם ביותר (בונוס...). הרכב של זוגתי. 29,000 ש"ח הנחה לחברי הפורום... ולחברים שלהם... ולשכנים... ובעצם, לכולם... (חוץ ממשה) רונן
  3. מאחר ואופנוע אספנות גדול יותר, נרכש בשעה טובה, יש גמישות במחיר של ה- REBEL. רונן - 0526688995
  4. אני חושב שהתבטאתי בבהירות אבל משום מה אתה מתעקש לייחס לי דברים שלא להם התכוונתי. גם לאחר שהסברתי את דברי, אתה ממשיך לייחס לי כוונות אחרות. נו, שויין. אני מקווה שפות"ש ידע לקבל החלטה כעת, כשכל האינפורמציה מונחת לפתחו.
  5. אני חושב שמעבר לבעיית אמון וחשדנות, יש לך בעיה בהבנת הנקרא. אנסה לפשט. במידה ופות"ש בחור ישר דרך והוגן ואני נוטה להאמין שאכן הוא כזה, שימשיך בדרך בא הוא מאמין שנכון לו ללכת, תוך שאני חושף בפניו את מעלותיה של חברת אגד. על הדרך, אני מספר לו איך אגד נוהגת במידה ופונים אליה אנשים המנסים לקבל דבר מה שלא מגיע להם ומשם לקחתי את הדוגמא. לא טענתי שפות"ש הוא אחד מהם. אין לי הכרות אישית עם הבחור. אני רק ער להצעות אחרות המסתובבות בפורומים ומציע לו לשקול את מעשיו לפני שהוא בוחר לנקוט באחת מהן.
  6. מאחר וע"פ שם המשתמש, אין אפשרות לדעת האם מדובר בזכר או בנקבה, אני בוחר לשם הנוחות להשתמש בלשון זכר. הפרשנות שלך לגבי מה שכתבתי, אינה נכונה. לא האשמתי את פות"ש בקומבינה ולא האשמתי את פות"ש בהבאת הצעת מחיר של מוסך יבואן ותיקון הרכב באופן לא חוקי במוסך מדרכה. כתבתי בגוף שני מטעמי נוחות בלבד, כשהכוונה לבחירות שאנשים עושים. אולי אם הייתי בוחר לכתוב ברבים, זה היה מובן יותר ואת זה אני מוכן לקבל. גם הפרשנות שלך לגבי האינטרסים של אגד (ותקן אותי אם אני טועה), לא מגיעה ממקום של ידע, אלא ממקום של השערה. הצעתה של אגד לשאת ב- 70% מהנזק, מראה לדעתי יותר על הגינות, מאשר על שמירת האינטרסים של החברה. ברור שאגד לא כאן כדי לפזר כסף לכל דורש ולכן יש גם מחלקה המתמחה בתביעות קטנות, כאשר יש חשש למשהו לא כשר*. זה בדיוק מה שכתבתי לפות"ש. עכשיו יש לו את כל האינפורמציה איך נוהגים באגד במקרים שונים והוא יכול לבחור. *(דוגמא למשהו לא כשר - לפלוני יש רכב מודל 2014, אותו הוא מתקן במוסך הקרוב לביתו. לאחר תאונה, הוא קיבל "עצות" מחברים להביא הצעת מחיר ממוסך היבואן, עם החלקים האיכותיים ביותר, כי האוטו שלו הכי חשוב בעולם ומישהו אחר ישלם... מחלקת הביטוח של ה-"מישהו האחר ישלם", מצאה שהרכב מטופל במוסך רגיל ולא במוסך היבואן, דחתה את דרישת פלוני והציגה את ממצאיה בבית המשפט לתביעות קטנות. מיותר לציין שבית המשפט דחה את תביעת פלוני ושלח את הצדדים להגיע לפשרה שפלוני נאלץ לקבל).
  7. אגד זו חברה עסקית, רצינית והוגנת, שמחזיקה מחלקה שלמה העוסקת בביטוח. כשאלפי אוטובוסים גומעים מיליוני קילומטר כל יום, סביר להניח שמידי פעם יתרחשו תאונות, חלקן באשמת נהגים פרטיים וחלקן באשמת נהגי האוטובוס, מקצועיים ככל שיהיו. באגד שום דבר לא אישי. אם מציעים לך שמאי העובד עם אגד, או תיקון הרכב במוסך של אגד, אתה יכול לצפות לאבחון ולעבודה הטובה ביותר שניתן. פשוט לא שווה לאגד להתעסק בשטויות. אממה, אם תביא לאגד דו"ח שמאות פרטי והצעת מחיר של "מוסכי היבואן", על רכב שממילא אתה מתקן במוסך מדרכה, הם ישלחו את נציגם, המתמחה בתביעות קטנות וסביר להניח שתקבל פחות מהצעתם המקורית. (גילוי נאות - הכותב מייסד אגד)
  8. ברור לי שהעיכוב נבע משיכולים כלכליים, אבל בתור לקוח משלם, הכדאיות הכלכלית שלהם פחות מעניינת אותי. לעתים אתה מרוויח ולעתים אתה מפסיד. לשקר במצח נחושה לקוח שלהם, שמשלם עבור שירות שאותו הם מתחייבים לספק ובמקום זה לשמוע שקרים מנציגי הלקוחות, הבטחות שברור שלא יתקיימו והתעלמות מצרכי הלקוח, זו הדרך לאבד לקוחות. אני יכול להבטיח, שלא אעשה יותר ביטוח גרירה מקופל גרופ ומסטארט שירותי דרך.
  9. בסעיף 10 באמנת השירות שלהם כתוב שהחברה תעשה מאמץ לפרוק את הרכב ביעד "במהירות המרבית". בסעיף הראשון באמנת השירות כתוב שהשירות הנו 24/7 כולל שבתות וחגים. בסעיף 2 כתוב שהשירות יינתן מכל מקום לכל מקום.
  10. שלום רב, ביום שישי הזמנתי גרירה ממרכז הארץ לצפון הרחוק, עקב נזילת דלק משמעותית מהמנוע. הרכב מבוטח והגרירה מכוסה בביטוח. בשעה תשע בבוקר הוזמנה הגרירה ובשעה עשר וחצי הגרר הגיע. בשיחה עם שירות לקוחות נאמר לי שהרכב יאוחסן לסוף השבוע ורק ביום ראשון, ערב חג שבועות, הרכב יגרר לצפון לקראת הצהריים. אתמול, לאחר שהרכב לא הגיע ליעדו, התקשרתי לברר מה קורה, נציג השירות ניסה לברר, אמר שזה לוקח זמן ושיחזרו אלי בשעה הקרובה, לאחר כשעה, התקשרתי שוב והפעם הובטח לי שמנהל יחזור אלי בדקות הקרובות עם הסבר... כמובן שזה לא קרה ובטלפון השלישי, הנציגה הבטיחה לי שכבר למחרת בבוקר, חג שבועות, הרכב ישלח לצפון. ברור לכם שגם זה לא קרה. אני מקווה שמחר זה יקרה. שאלתי, האם ניתן להתלונן נגד קופל גרופ היכן שהוא? האם יש מפקח על שירותי גרירה, כמו שיש מפקח על הבנקים, או על חברת הביטוח? האם ניתן להפעיל סנקציה כלשהי על חברה שלא עומדת בתנאי השירות שהיא מתחייבת עליהם? ברור לי שיש כאן עניין כלכלי, אבל האם זה מעינייני? כלקוח משלם, האם לא מגיע לי שירות טוב יותר? למי עלי לפנות? תודה, רונן
×
×
  • תוכן חדש...