Jump to content

erez59

  • פרסום הודעות

    2,698
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות erez59

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    הוד השרון
  • תחביבים
    ויכוחים, להיות פה לאילמים
  • מקצוע
    תכנון תנועה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ללא ספק, התמרורים עושים סדר בבלאגן. הבעיה קיימת, רק אם יש תמרורים/חיצים, המנתבים את הרכב במעגל החיצוני ליציאה בלבד ממעגל התנועה. אם אין חיצים כאלו, זכותו להמשיך בנתיב החיצוני גם 360 מעלות, בעוד הרכב בנתיב הפנימי מחויב לתת לרכב בנתיב החיצוני לעבור, אם ברצונו לצאת ממעגל התנועה
  2. אני קורא את מה שאתה כותב, מסכים, אך לא רואה סתירה. האם בכביש ישר, רכב הנוסע בנתיב השמאלי (הפנימי), רשאי לפנות ימינה, מיד כשיחפוץ בכך? האם במידה והוא פספס את הפניה, הוא לא מחויב להמשיך בנסיעה ישר ולצאת רק בפניה הבאה? בכביש ישר, הפניה הבאה יכולה להיות רק בעוד כמה קילומטרים, כשבמעגל תנועה, זה רק עוד סיבוב אחד. נכון, בישראל יש "נוהג", לנסוע רוורס נגד התנועה, במידה ופספסת את הפניה, אבל זה מסוכן ולא חוקי בעליל. כמו בכביש ישר, גם במעגל תנועה, הנתיב הימני אטי יותר מהשמאלי ואם זה לא קורה, זה מפני שאנחנו מצפצפים על החוק, על האחר והעיקר על עצמנו.
  3. ומכיוון שכך, החוק הקיים על סטיה מנתיב נסיעה, תקף. אין אנו מדברים על מעגל תנועה שהנתיב החיצוני מסומן בחץ ליציאה ממעגל התנועה, אלא על מעגל תנועה בו אין סימון נתיבים ולכן, במידה והרכב בנתיב הפנימי רוצה לצאת ממעגל התנועה, עליו לתת זכות קדימה לרכב במעגל החיצוני. (מעבר לאחריות שלו להקדים ולעבור למעגל החיצוני, עוד טרם הגיע ליציאה מהמעגל. זה בדיוק כמו לנסוע ישר בכביש בעל שני נתיבים והנהג בנתיב השמאלי פונה ימינה, תוך שהוא חוצה את הנתיב הימני...
  4. יש שני שרשורים רלוונטיים בנושא, שתוכל להפיק מהם מידע איך להתנהל (או איך לא להתנהל...) הראשון מתייחס למצלמות א-3: https://carsforum.co.il/topic/616171-דוח-מהירות-ממצלמת-a3/ השני מתייחס לממל"ז, אך גם ממנו ניתן לדלות מידע: https://carsforum.co.il/topic/630977-דוח-מהירות/
  5. היה לי טרופר בנזין 3.5 ליטר מוסב לגפ"מ. הנסיעות הכי מהנות שנסעתי בו היו לתחנות התדלוק... הרכב מאבד כ- 10 אחוז מהספק המנוע וזה מורגש כשאתה נוהג באגרסיביות. (לפחות בג'יפ זה היה מורגש. יציאה חזקה ברמזורים הייתה מהירה יותר כאשר בחרתי בבנזין ולא בגפ"מ). ברירת המחדל זה גפ"מ, אבל אתה יכול בלחיצת כפתור לעבור לבנזין. כאשר הגפ"מ נגמר, המערכת עוברת באופן אוטומטי לבנזין. יש טיפול הכרחי כל כמה אלפי קילומטר או מספר חודשים, לפי הוראות יצרן אבל העלויות לא גבוהות. על פי בעל מקצוע, ברכבים בעלי נפח מנוע קטן, יש שחיקה בבוכנות מכיוון שהגז מגיע לבוכנה יבש, לעומת הבנזין. לשם כך יש מערכות המגיעות עם מערכת שימון שאמור
  6. יש לך המון סיבות טובות להעלות בפני בית המשפט לביטול הדו"ח. אל תתפתה לפנות לרגש של השופטת, או של התובעת. זה מראה על חולשה, מסכנות וספקנות בזה שהצדק אתך. אתה לא יכול לאחוז במקל בשני קצותיו. או שאתה מוכיח, למיטב הבנתך, שהתמרור לא היה/לא היה ברור/היה מטעה, או שאתה מבקש את רחמי/התחשבות בית המשפט במצבך/מצב חברתך.
  7. באיזו שעה נכתבו הדוחות? 2:30 - 4:30 זה בלילה. האם הפקח הסתובב ורשם דוחות באמצע הלילה??
  8. לאחר הצלחה בטסט על אופנוע דרגה A, שמתווסף לרישיון הרכב, מה הפרוצדורה להפקת רישיון נהיגה עם השינוי?
  9. היי, מחפש לקנות קיה פיקנטו אוטומטית, שנתונים 2011 - 2014, עד יד שלישית (02), קילומטרז' עד 120K. עדיפות לרכבים מהשרון, המרכז, או לאילתי שיהיה מוכן להגיע לשרון... הודעה בפרטי או לטלפון המופיע בחתימה. תודה, רונן
  10. באאוטלנדר, המושבים האחוריים יושבים בתוך מגרעת מובנת בתא המטען. כשהם מקופלים הם נכנסים למגרעת ורצפת תא המטען מתיישרת למשטח אחד.
  11. ומה לגבי מיצובישי אאוטלנדר? על אותו מרכב, יש רכבים המגיעים עם 7 מקומות ישיבה ויש רכבים בעלי 5 מקומות ישיבה (בדגם של 5 מושבים, יש מקום מובנה להוספת 2 מושבים) האם ניתן לרכוש את המושבים ואת חגורות הבטיחות ולהוסיפם לדגם 5 המקומות, ללא אישור עמדה מספר 1? (כפי שנהוג בשינוי מידת צמיגים המותרת ואז במועד המבחן השנתי, באחריות המכון לשנות את המידה ברישיון)
×
×
  • Create New...