Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

יאללה יאללה. לא שמעתי שטסלה מיללים. כנראה להם יש מוצר עדיף.

 

לא רק שהם לא מיללים הם גם הודיעו אתמול או שלשום שהם החזירו את כל ההלוואות והם הפכו לרווחיים.

הרעיון הוא טוב (מכונית חשמלית וכו') הבעיה היא היישום שלו אצל אגסי.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אפשר לא להסכים איתה, אפשר לבקר את הקונספט של בטר פלייס, אבל לא חייבים לקנטר שהיא "בוכה ומייללת". אני יכול להבין את העצב והתסכול מכך שפרויקט חייו של בן זוגה קרס. היא גם השתמשה בניסוחים די מתורבתים ולא מתלהמים כנהוג במקומותינו. מעבר לכך שרבים מהמבקרים בעיתונות שקראתי היום כותבים שטויות של לאחר מעשה.

מה שלא הבנתי מהפוסט שלה, זה למה היא התקשרה לשירות הלקוחות כדי לשאול מה יהיה. כשאת בת הזוג של מקים המיזם וחבר בדירקטוריון החברה עד לפני כמה חודשים, את לא אמורה להטריד מוקדנית בשאלות כאלה...

-----------------------------

אם נוהגים לא מסמסים. אל תצאו בלי מסמס תורן :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא הבנתי מהפוסט שלה, זה למה היא התקשרה לשירות הלקוחות כדי לשאול מה יהיה. כשאת בת הזוג של מקים המיזם וחבר בדירקטוריון החברה עד לפני כמה חודשים, את לא אמורה להטריד מוקדנית בשאלות כאלה...

 

בגלל שהיא ככל הנראה ולא באמת עשתה את זה. בספק גם אם היא נהגה "שנה" ברכב (או החבר שלה), במקום ברכב בנזין מתגמל ויקר בהרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאייפון היה גב של כמה וכמה מוצרים שצברו קהל אוהדים גדול וכבר שיצא היה בעל מוניטין

לא ממש.

רוב משתמשי האייפון הראשון היו כאלה שמעולם לא חשבו על לגעת במקינטוש או כל מוצר אחר של החברה.

 

גדולתו של ג'ובס היתה ביכולת שלו לזהות נישות (גדולות למדי, אבל בכ"ז נישות) של אנשים שמוכנים לשלם מחיר פרימיום עבור מכשיר שייתן להם,לתפיסתם, מענה לצרכיהם (בלי להיכנס עכשיו לויכוח אם המוצר אכן מושלם או לא, אני מדבר רק על האופן בו הוא נתפס).

 

האייפון/אייפד הפך לסמל סטטוס שכל ילד רוצה. הפלואנס הזו היא מוצר למשוגעים בלבד (או למקורבים שקיבלו מחיר מוזל, ככל הנראה), ראה כמות המכוניות שנמכרה.

 

כשאתה רוצה למכור בכמויות סבירות, אתה צריך להציע ללקוח יתרון יחסי על שאר המוצרים על המדף.

יש כאלה שיילחמו בעזרת מחיר, יש כאלה שיעשו זאת עם תכונות יוצאות דופן, יש כאלה שיעשו זאת בזכות מראה מיוחד.

אגסי וחבריו החליטו שאם הם יציגו את המוצר כמשהו נוצץ וחדשני - זה מה שיקנה את ההמונים. רק שכחו שכולה מדובר בפאקן פלואנס עם מרחק נסיעה מוגבל, תא מטען גמדי, ביצועים מפוקפקים ומחיר מופרז באופן יחסי. את התוצאה כולם רואים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לא להסכים איתה, אפשר לבקר את הקונספט של בטר פלייס, אבל לא חייבים לקנטר שהיא "בוכה ומייללת". אני יכול להבין את העצב והתסכול מכך שפרויקט חייו של בן זוגה קרס. היא גם השתמשה בניסוחים די מתורבתים ולא מתלהמים כנהוג במקומותינו. מעבר לכך שרבים מהמבקרים בעיתונות שקראתי היום כותבים שטויות של לאחר מעשה.

מה שלא הבנתי מהפוסט שלה, זה למה היא התקשרה לשירות הלקוחות כדי לשאול מה יהיה. כשאת בת הזוג של מקים המיזם וחבר בדירקטוריון החברה עד לפני כמה חודשים, את לא אמורה להטריד מוקדנית בשאלות כאלה...

 

אחרי שהשתעממתי מספיק, וכן קראתי את הכל, אני יכול לומר בפה מלא - לא רק שאפשר לא להסכים איתה, אי אפשר להסכים איתה.

אני לא בא אליה בטענות, אבל הצגעת החברה הזו כאיזה מפעל אלטרואיסטי היא מגוחכת. מה הקטע בלנסות לדחוף "ערכים" לכל מקום? שי אגסי רצה להרוויח. זהו. כמו להרבה אנשים אחרים, גם לו זה לא הצליח. לפי הגישה הילדותית שלה, כולנו היינו אמורים לרוץ ולקנות מכוניות של בטר פלייס כדי לתחזק את החברה, כי אחרת מפוטרים עובדים. לפי ההגיוןה זה, אני צריך לקום מחר בבוקר ולפתוח חברה משלי, שתמכור גושי חרא לכל המרבה במחיר, לגייס אלי מאות אנשים ואז כולכם תהיו מחויבים לקנות ממני, כי אחרת "יפוטרו אנשים".

חוץ מזה, היא כותבת כמו ילדה בת 15.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלטורה שלא מחזיקה מים, ועוד רנו השקיעו במיזם הזה, היה נראה להם שלישראלי יש עצבים לתכנן את הנסיעה שלו לפי תחנות החלפת סוללה לרכב שנוסע ביום חם ומזגן 80 ק"מ בלבד? זה היה מועד לכישלון עם מחיר החדרה יקר להחריד, ועם שיטת החדרה כושלת.

כל הפרוייקטים המהפכנים האלה לא מתאימים לישראלי שמתגלחים על זקנו, הישראלי צריך לשמוע בארה"ב ובאירופה זה עובד נהדר כדי שהוא באמת יקנה את זה, אחרת זה לא שווה לו.

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי מה היא רוצה?

 

סימפטיה?

כסף?

תהילה?

 

שתתעסק בדברים החשובים באמת, כמו לעזור לעובדים למצוא מקומות עבודה חדשים.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שלא צריכים להיות גאונים.

 

הקונספט הזה הוא בעייתי, אבל יכל להיות יעיל אם היה נמכר במחיר הנכון. מה שלא היה קרוב ללקרות.

 

מעניין שכול בן אחד ראה שבתנאים האלה אין לאגסי שום סיכוי, ורק הוא האמין(ולמזלנו הוא טעה) שהישראלי הממוצע יהיה מספיק טיפש לבלוע את הלוקש הזה במחיר שלו.

 

אין לגברת מה ליילל. אם היא לא צפתה את קריסתה של בטר פלייס, זה רק מראה על רמת האינטלגנציה שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגיד שהיא צודקת, והכל נובע מדווקא לעידן עופר ושי אגסי. איך היא יכולה להסביר את הכשלון הזהה בדנמרק, שם לא מכירים את האדונים הנכבדים והמודעות הסביבתית הינה גדולה פי כמה?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 תופעות מוזרות:

 

1. אתמול בלילה כלכלי, לא הזכירו ולו במילה אחת את בטר פלייס, מה זה לא חדשה כלכלית? :shock:

כחובב קונספירציות, זה גורם לי לתהות.

 

2. תומר הדר שבכל מה שקשור לרכב הוא דוקא סבבה, פרסם כתבה על "בטר פלייס: מי יטפל בלקוחות ומה יהיה עם רנו?" וככל שאני מבין בדיני חברות ופשיטות רגל, אין בין הכתבה לבין המציאות שום דמיון, למען שאני אשכיל ולמען לקוחות החברה, נסו לעזור לי להבין:

 

 

 

באמת?:shock: חברה שחדלה מלהתקיים צריכה למצוא פתרונות ללקוחות שלה?

ככל הידוע לי, חברה היא גוף אבסטרקטי, דמיוני, וברגע שחדלה מלהתקיים הלקוחות יכולים לעשות מה שנקרא אצל החברה "לתפוס את הלמפה". טועה?

 

 

בטר פלייס תהיה חייבת? בטר פלייס עוד כמה ימים תחדול מלהתקיים כישות עיסקית וכל חוזה שחתמה עליו לא רלוונטי, כונס הנכסים יפרק את החברה, ישלם בכספים האלה קודם כל כמה מליונים לעצמו, אח"כ עוד כמה מליונים לשופטת המלוכלכת שמינתה אותו, קצת לאיזה נושה וחצי וזהוא!

דוגמא מעולה היא קיקה שפשטה את הרגל, כונס הנכסים לא סיפק ללקוחות רהיטים ששולמו במלואם והיו במחסני החברה ואת אותם רהיטים, מכר כונס הנכסים במכירת חיסול.

 

 

 

1. על איזה טכנולוגיה בדיוק מדובר? :shock:

טכנולוגיית החלפת הסוללה ה"הו כה נחשקת" מסביב לעולם?

2. שוב אותה טעות, "בטר פלייס תצתרך" חברה שנסגרה לא צריכה להמשיך לתחזק כלום, היא מתה.

מי שיכול לעשות את זה הוא כונס הנכסים ואת זה הוא יעשה רק אם ימצא לנכון שזה יכניס יותר כסף לנושים ולא מכח איזה חוזה שהמנוחה חתמה עליו.

 

 

פה זה לא עניין של טעות, סתם אני חולק עליו ולא מוצא את דעתו כפיזבילית.

 

 

אז מה אומרים כל שלל עורכי הדין כאן, אני טועה?

 

אני לא עוסק בתחום של פירוק חברות, אבל נראה לי שאתה צודק בכך שבטר פלייס לא ״תצטרך״ לעשות כלום אם היא נמצאת בהליכי קבורה.

 

החובה היחידה של המפרק במקרה כזה, היא כינוס נכסי החברה, מכירתם וחלוקת התמורה בין נושי החברה, בהתאם לסדר קדימויות הקבוע בחוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר שמרתיח אותי יותר מלראות אנשי עסקים כושלים מתבכיינים על כמה החברה שלהם ציונית וכמה המדינה לא עזרה להם. מה הקשר בין ציונות לבין החברה המטופשת הזו? זה נהיה עכשיו טרנד - גם דנקנר מנסה לבכות באותו הכיוון.

 

 

 

 

התקשרתי הבוקר לשירות הלקוחות כדי להבין מה עומד לקרות. למוקדנית לא היו הרבה תשובות... ביקשה שאחכה בסבלנות להתפתחויות.

למרות שזה מבאס, ואין לי מושג אם האוטו שלי ימשיך לנסוע מחר, לא רבתי איתה - היא בסך הכול בחורה שעונה לטלפונים ותאבד בקרוב את מקום עבודתה.

.[/color][/b]

 

כנראה בסה״כ תחזור לנהוג על הלוקסוס במקום להצטלם ברנו...

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיכוי שאותם בעלי מכוניות דווקא ירוויחו מהעניין.

 

אולי יתנו להם לטעון את הרכבים מהשקע בבית בעזרת עבודת הסבה קטנה של החיבור של הרכב ואז זה יהיה רכב שממש זול לנסיעה.

כמובן שזה יהיה זמני עד שימצאו דרך למסות את החשמל בבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמיד טוען שעם המרחק ופריסת נקודות ההחלפה היה אפשר להסתדר. אבל תעשו לי טובה. למה שאקנה פלואנס חשמלית עם החסרונות הנ"ל כשיש פלואנס דיזל עדיפה או בערך עוד עשרות רכבים אחרים במחירים טובים יותר?

בתקופה בה הרבה מהרכבים שיוצאים מהיבואנים עולים 80-90 אש"ח בממוצע אי אפשר להחדיר רנו חשמלית יקרה עם עתיד מוטל בספק, בטח שלא לבקש מהלקוח לענות את טבעת הנישואין של בטר פלייס ולשלם תשלום חודשי.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקנות מטען שמתאים לטעינה ביתית זה ממש לא בעייתי.

זה קיים בכל רכב חשמלי בחו"ל, כולל הפלואנס ZE שמוכרים באירופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...