shlomiyan4
-
הודעות
81 -
כאן מאז:
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של shlomiyan4
נהג חדש (2/14)
11
מוניטין
-
רכב קטן עד בינוני תקציב עד 40000 לזוג צעיר
shlomiyan4 פרסם הודעה בנושא של shlomiyan4 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
2021 -
רכב קטן עד בינוני תקציב עד 40000 לזוג צעיר
shlomiyan4 פרסם הודעה בנושא של shlomiyan4 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היתה לי ספארק , לא התרשמתי בזמנו שהיא מתבגרת טוב או מהאמינות בקטגוריה, לא ככה? -
רכב קטן עד בינוני תקציב עד 40000 לזוג צעיר
shlomiyan4 פרסם הודעה בנושא של shlomiyan4 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מניח שכן , אבל כנראה פחות השיקול העיקרי בשלב זה -
בוקר טוב חברים מחפש רכב קטן עד בינוני (נגיד סדר גודל של I10 עד איביזה מבחינת גודל). לזוג צעיר שעומד להתחתן , הרכב ישמש אותם בשנות הנישואין הראשונות. הרכב צריך להיות אוטומטי . בעקרון יש לא מעט שרשורים כאלה אבל לא מצאתי משהו רלוונטי מהשנתיים האחרונות ולכן אני מפרסם. השיקולים כרגע , העדפה לקילומטראז' נמוך ושנתון גבוה , בטיחות ואמינות טובים כמובן חשובים גם כן. נשמח להמלצות על דגמים ספציפיים , על שיקולים כאלה ואחרים שכדאי לשקול להעדיף דגם כזה או אחר (למשל לטעמי פיקנטו פחות מומלת בגלל הגיר הרובוטי הסיוטי שלה , ומצד שני היא חסכונית למיטב זכרוני).
-
המשך: היום בצעתי בעל גלגלים רחובות , קצת יש לי טעם רע ואני לא בטוח שעשיתי נכון , מוכן להשבע שהוזמן עבורי שגרות של איתוראן , בסוף מסתבר שהוא הזמין לי שגרות של החברה הנ"ל , EYE ZONE של שגריר , עלות 550 למערכת ו18 שקל למנוי , כולל הנחה בשנה ראשונה, לא מכיר את החברה וזה מעצבן אותי שלא שמעתי את שמם קודם ממנו, טוען שיש כל מיני שגרות של כל מיני חברות , לא שראיתי דבר כזה באינטרנט , מקווה שלא עשיתי שטות ומקווה שביטוח כלל יסתפקו בזה , אשמח לשמוע ממי שמכיר את EYE ZONE.
-
עדכון לטובת כלל ציבור המחושמלים , נראה שכספת אינה פתרון ריאלי לחשמליות , כך לפחות לדבר הבחור מעל גלגלים ברחובות , הכספות הרגילות לא מתאימות לחשמליות , כך אמר. אז הפתרון הכי סביר הוא שגרות של איתוראן. מחוסר ברירה אבצע אותו. אציין שלטעמי העובדה שחברות הביטוח מתייחסות לדבר כזה כפתרון ביטוחי רק מבהירות עד כמה זו עבודה בעיניים , לפחות ברכב חשמלי שבו יש ללקוח אפליקציה שבה יכול לאתר את רכבו בעצמו בלי בגץ ובלי בצלם ובלי דמי מנוי.
-
עדיין אודה מאד להמלצה על שמאי באיזור קרית גת והסביבה
-
כספת סייפ קאר 550 , מאד רוצה לעשות אבל לא ברור לי שאפשר , אני נתקל בזה שמתקינים ישר מנסים לכוון אותך למערכות איתור ולא בקיאים בצורה ברורה אם באמת יש מגבלה לעשות פתרונות אחרים. לפחות ה3 ששאלתי. לכן אני כאן. קודנית ועלוקה אומרים שזו התערבות שאסור לעשות במערכת חשמל , אבל כספת לא ברור לי מה הבעיה. במסגרת האפשרויות מחברת הביטוח זה ברשימה, ולכן זה מועדף , נראה לי שערוריה לבקש מאדם לשלם על איתור כשיש לו רכב טכנולוגי שמאתר את עצמו מצוין, מה גם שיכולת לאתר רכב במדינת ישראל ובמונחי אכיפת חוק בישראל על גניבות רכב היא חסרת משמעות ורק תסייע לך בזמן אמת להבין איפה הרכב שלך מטייל ואיפה ישחט בקרוב. אם היה בזה ערך היה לי יותר פשוט להתחבר לרעיון.
-
בהמשך לדיון קודם , אני ככל הנראה לא מצליח להמנע ממיגון רכב לאור דרישות הביטוח , אבל אני בכל זאת מנסה להמנע ממה שלא צריך, לא מצליח לקבל מידע מאנשי מקצוע , אז אשמח אם מישהו יוכל להרים את הכפפה ולענות כאן. הרכב חשמלי (BYD ATTO 3) ואני מבין שזה מייצר מגבלות , אבל יש לי הרושם שמתקינים מעדיפים להתקין בכל מקרה מערכת איתור, לא הצלחתי לקבל תשובה ברורה אם זו האופציה היחידה או לא. קודנית והתעסקות עם זה - מבין שלא רלוונטי לחשמלי. כספת סייפ קאר או משהו כזה, לא מצליח לקבל תשובה ברורה , אחד טען לי שלא אפשרי ברכב חשמלי אבל לא היה לו מושג בעצם למה, לא הצלחתי להבין עד כה , היות וזה הפתרון המועדף עלי כיוון שאינו מחייב אותי לזרוק דמי מנוי מיותרים לפח (לאתר את הרכב גם אני יכול דרך אפליקציה), אשמח לתשובה ברורה ממי שיודע אם זו כן אופציה או לא. בנוסף אשמח לשמוע על מתקינים רלוונטים שמוסמכים לאשר בדיקות מיגון עבור חברת כלל , ומתקינים את מה שצריך בעת הצורך בין אם בסוף איאלץ בכל זאת להתקין מערכת איתור ובין אם יתברר שמותר כספת. אני מאיזור קרית גת , אשמח להמלצות בכל הרדיוס (ד"ר סאונד מקרית גת פחות רלוונטי אז אשמח לא לקבל עליו המלצות). אודה מאד למי שיכול לסייע הן ברעיונות והן בשם מקום אמין ושירותי לביצוע התהליך. בברכה שלומי
-
אני מישוב ליד קרית גת
-
הצד השני מודה באחריותו, אשמח להמלצה על שמאי פרטי באיזור הדרום על מנת להתקדם לקראת טיפול ברכב במוסך לבחירתי.
-
בכנות חושב שמה שאתה מביע יותר פסיכולוגי מאשר מהותי. אנשים שעשו את המעבר לרכב חשמלי לדעתי באופן די גורף עושים מזה פחות ענין , רק דעתי. כמובן תלוי בתכיפות , אדם שאין לו עמדת טעינה יהיה מותש מהעצירות כי יצטרך כל יום להתעסק בזה רחוק מהבית, אבל אדם כזה לדעתי מלכתחילה אין הצדקה בשבילו לרכוש רכב חשמלי, לפחות לא ממניעים שאינם כספיים טהורים אנחנו מעצמת גז זמנית מאד. בייחוד בהתנהלות הנוכחית של מדינת ישראל מבחינת חוסר איכפתיות מוחלט בהתייחסות למאגרים כעתודות אסטרטגיות כפי שהיו צריכים להיות לפני כל שיקול אחר
-
כשאני רכשתי , אטו עלתה 160 והקיה יונדאי לא זוכר כרגע את הדגם ולכן שם את שתיהן - 220 , עמך הסליחה, מחר יהיה מבצע אחר שלך תדע מה יהיה , העקרון מובן. השאלה אם זה בגלל היבואן או בגלל BYD? בואנגיד שכשאני רואה את ההתנהלות של מוסכי היבואן ואת התירוצים ואת היחס ואת סטנדרט עלות הטיפולים המדהימה , 650 שקל לטיפול של החלפת חצי בקבוק שמן. אני באמת לא יודע איפה הבעיה , מה שבטוח שהיבואן שיודע לתת הצגה כשאתה לא בידיים שלו , קצת שוכח אותה כשאתה כן. מבין אותך , אבל כשאני חושב על זה , לא היה מפריע לי לעצור במרכז ביג גם פעם ביומיים ל20 דקות מילוי מצברים , אולי ככה אני בנוי , אבל לא בגלל זה הייתי מונע מעצמי את החסכון. אבל בשביל זה באמת צריך לנסוע רחוק. אחד שנוסע רחוק באופן קבוע זה אחד שיודע לעצור להתרעננות מדי פעם , לפחות לדעתי. תסכים איתי שאלה דקויות זוטרות מדי ביחס לשאלה המהותית כאן.
-
שוק דנדש , כל מה שכתבת הוא נגזרת של לא מספיק ידע וסטטיסטיקה. לגבי סיניות , הם לצערי שותפים חזקים של אויבים שלנו אבל יודעים לעשות עבודה טובה כשהם רוצים ברבע מחיר ,מה לעשות אלה העובדות , אם אתה חושב שהרכבים של לאומים אחרים שסינים ושאר הדומים להם מייצרים הם במצב טוב יותר ובלי מחלות , כנס לקבוצות שלהם ותראה. כולל יונדאי חשמליות ב60 אלף יותר מBYD אטו 3. רק תחשוב על הכסף שאחד כמוני חוסך בחודש אחד (נוסע שנתי כ44000 ק"מ) לעומת בנזין , ותבין שההימור כאן קטן מאד. הסיכון הגדול הוא החזירות של הגורמים הישראלים בשרשרת התחום הזה יותר מאשר האמינות של הסינים. אבל האמת היא שהנקודה הזו רלוונטית לכל תחום בישראל.
-
במחילה , כמי שנוסע על רכבים חשמליים כבר שנתיים וחצי , הרשימה שלך נראית לי קצת קנטרנית. 1- זמן טעינה לא קיים למי שיש לו עמדת טעינה, נכנסים הביתה והרכב נטען כשאני בבית. בכל השנתיים וחצי בהן היה לי ג'ילי מהעבודה שנה וחצי ועכשיו BYD ATTO 3 פרטית שנה , יצא לי להטעין בעמדות ציבוריות פעמיים , פשוט אין בכך צורך. וגם כשהיה לא חסר עמדות לכל כיוון. לגבי מי שאין לו אתייחס בסעיף הבא. 2- חוסר חניה . עמדת טעינה פרטית - הסעיף הזה הופך לטעמי אדם למועמד לא ריאלי לרכישת רכב חשמלי , זה לא פרמטר בעיני , בדיוק כמו שציין ההוא שהגיב קודם על אדם שיקנה סילברדו כשאין לו היכן להחנות אותה , מי שאין לו איפה להעמיד עמדת טעינה החיים שלו לא מתאימים לרכב חשמלי על פי רוב, זה לא שאנשים לא עושים את זה , אבל הם יודעים מראש את הבעיה שהיא מהותית ברמה מוגזמת, אין להם שום סיבה להתלונן, רכב חשמלי לפחות נכון להיום צריך ללכת עם אפשרות הטענה ריאלית. בהקבלה מי שקונה רכב וגר בתל אביב במקום שבו יש לו 10% סיכוי למצוא חניה , אז לא היה צריך לרכוש רכב , זה לא סעיף בעייתי בעיני, זה סעיף קנטרני. 3- אופי השימוש ברכב - חבל שלא הרחבת, לא ברורה הבעיה כאן. מי שצריך לנסוע מרחקים שעולים על הטווח של הרכב, יכול להסתדר על ידי תכנון של הנסיעה או לא לרכוש , גם זו בעיני טענה קנטרנית , לא רואה עוד תסריט שמסביר למה התכוונת כאן. 4- עלות הרכב ביחס לבנזין/דיזל - רכב חשמלי עולה יותר? אני לא בטוח , אני חושב שפחות - רמת האיבזור של רכבים חשמליים עולה בהמון על רכבי בנזין מקבילים , מה שנכון שעושים עלינו קופה בטיפולים (גם ברכב בנזין זה קורה), זמינות חלפים רעה ובאופן כללי לתחושתי יבואנים לא מקצועיים, מקסימים ומשקיענים בכל תהליך הרכישה וליוויו ואחר כך אתה לבד, גם לזה יש פתרונות , כמו למשל מוסכים לא יבואן אבן מורשים שמנצלים את ואקום התמורה שנוצר כאן ובונים לעצמם נישה של שירות יותר טוב במחיר יותר זול , ולא שהם צריכים להתאמץ , זה קורה כי זה מתבקש וקל . זה בסך הכל שוק חדש שמתאים את עצמו. 5- עלות תחזוקת סוללה , השוק עדין בחיתוליו, בהחלט יכול להיות שבעוד 5 שנים אנחנו נדבר על מחירי סוללות שייתרו את הדיון הזה ויגרמו לבנזיניות להיעלם מהעולם יותר מהר ממה שחשבנו , זה לא הימור , זו הסבירות הכי הגיונית , השאלה היחידה כאן היא אם תפעל כאן איזו רגולציה שתדאג להנגיש את עלויות הסוללה לעלותן בפועל כפי שתהיה אז, כי אין לי ספק שלהוזיל את החומרים ואת התהליך ולייעל את הסוללות בצורה מטורפת זה תהליך שרץ במהירות אדירה כפי שמחקרים מראים. כך שהנקודה הזו קיימת היום בעיקר כי התחום חדש. יש דרכים להתמודד כמו לבחור רכבים שיש להם סוללות שאמורות להחזיק יותר , כמו אלה של BYD , יש אחריות והארכת אחריות כמו שנהוג בשוק ההיברידיות. התחום הזה יתפתח עם הביקוש , זה כבר לא עולם הימור של בטר פלייס , הטכנולוגיה כבר כאן. לא ציינת את פער העלות החודשית העצום בין תדלוק לטעינת רכב , פער מטורף לחלוטין , נכון שנכון להיום החל מ26 יתחיל מס נסועה ואחד כמוני שנוסע לעבודה בלבד מינימום 130-140 קילומטר יומי יסבול מזה , אבל עדין אחסוך הרבה יותר מאשר עלות דלק . אגרת רישוי עדין - 500 שקל לעומת יותר מ2000 ברכב בנזין רגיל. ביצועי הרכב ללא בסיס להשוואה לבנזין מקבילה. העומס על הבלמים ושחיקתם מופחתים עקב הבדלי הטכנולוגיה. מי שנוסע בעיר בכלל יחסוך יותר בגלל שנוסע במהירות נמוכה יותר. לא חושב שיש בסיס להשוואה. בסופו של דבר הטענות העיקריות נגד חשמלית קשורות יותר לתנאי המגורים הסובייקטיביים של המועמד לרכישה ואם יש לו איפה לשים עמדה או לא , זה השיקול הכי קריטי כאן. תכנון נסיעה בגלל טווח זה שטויות.
