Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תלוי איך מגדירים את זה.

טכנית, יבואן רכב (שלא ברור אם בטר פלייס נחשב לכזה), חייב להחזיק לפי חוק מלאי של חלפים ופתרונות ללקוחות, למשך 7 שנים.

 

אם בטר פלייס מוגדרת כיבואן רכב, אז כן, יש התחייבות של בטר פלייס לספק להם חלפים למשך 7 שנים.

 

בתנאי שהוא קיים.

 

אם אתה חותם הסכם עם השכנה שבחמשת השנים הבאות היא צריכה לספק לך שירותי מין כשבתמורה אתה משלם לה היום 1000 ש"ח והיא מתה אחרי חודש אז אתה לא מצפה ממנה להמשיך לקיים את ההסכם (לפחות לא כל החמש שנים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איך מגדירים את זה.

טכנית, יבואן רכב (שלא ברור אם בטר פלייס נחשב לכזה), חייב להחזיק לפי חוק מלאי של חלפים ופתרונות ללקוחות, למשך 7 שנים.

 

אם בטר פלייס מוגדרת כיבואן רכב, אז כן, יש התחייבות של בטר פלייס לספק להם חלפים למשך 7 שנים.

נסה להיזכר באותה תקופה שלפני 20 שנים או יותר כאשר הייבואן של סקודה נעלם והלקוחות נשארו עם זXן ביד.

יש רצוי ויש מצוי.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה.

היה לי קשה לקרוא. דמעות חמות הציפו את הדף של צוקרברגר.

אבל התגברתי

והעתקתי לכאן את הבכיינות.

 

ללא מילים.

טוב...

לפני שיקפצו עלי כל הפסיכים והמטיפים, אז למי שעוד לא יודע, הנה שוב גילוי נאות: אני חברה של Shai Agassi.

אבל לא על זה הפוסט שלי... רציתי רק לשאול אתכם - עצרתם רגע כדי לעשות חשבון מה בעצם יצא לנו מכל הסיבוב הזה?

בטר פלייס הולכת לכינוס נכסים - מאות עובדים כבר פוטרו או שבקרוב יהיו מפוטרים, וסביבם משפחות שמאבדות פרנסה טובה ופונות לימים לא קלים.

אנשים שלא האמינו בפרויקט אומרים עכשיו - אתם רואים? צדקתי. אמרתי לכם שזה לא ילך.

ואני שואלת - צדקתם? או שבעצם הייתם חלק ממה שגרם לזה לקרות..?

היה יכול להיות לנו פה מפעל ציוני מדהים.

עם חזון שהוא גם אקולוגי וגם, לו היה מצליח, היה משחרר את העולם מהתלות בנפט - ומי יותר ממדינת ישראל יכול להרוויח מדבר כזה?

היה יכול להיות לנו פה מפעל שמעסיק אלפי עובדים. היה יכול להתפתח עסק משנה עולם, חובק עולם, שמשלם פה מיסים, בין אם דרך הרווחים שלו ובין אם דרך המשכורות של כל העובדים.

אבל הבעיה היא שבסנריו הזה שי אגסי היה הופך לגיבור לאומי, ובני משפחת עופר היו מרוויחים. ואת זה... בואו נודה באמת - את זה אנחנו לא כל כך אוהבים.

נדמה לנו שככל שאנחנו מטילים יותר ספק ומותחים יותר ביקורת - כך אנחנו יוצאים יותר חכמים.

אז בואו אשאל אתכם שתי שאלות פשוטות:

האם החברה נכשלה? התשובה היא כן.

אבל האם שי אגסי הצליח להוכיח שהקונספט שלו עובד? גם על השאלה הזאת, התשובה היא חד משמעית - כן.

 

מישהו מהחכמים הצודקים כתב הבוקר פרשנות מלומדת תחת הכותרת - "מוצר גרוע".

ואני אומרת לכם בתור אחת שנוסעת כבר כמעט שנה על רנו חשמלית, שזה פשוט שטויות. אוטו שקט, נוח, ידידותי, שירות מהיר על כל שאלה שטותית, ואפס תקלות.

אני לא היחידה - הלקוחות נלחמים עכשיו כדי לשמר את המוצר, וזה אומר דרשני, אבל אף אחד לא מדבר על זה... ואם הם היו מלכלכים - כמה כותרות היו עושים מהציטוטים?

התקשרתי הבוקר לשירות הלקוחות כדי להבין מה עומד לקרות. למוקדנית לא היו הרבה תשובות... ביקשה שאחכה בסבלנות להתפתחויות.

למרות שזה מבאס, ואין לי מושג אם האוטו שלי ימשיך לנסוע מחר, לא רבתי איתה - היא בסך הכול בחורה שעונה לטלפונים ותאבד בקרוב את מקום עבודתה.

כן, היו לחברה הזו לא מעט בעיות. אבל אנחנו, כישראלים, במה בעצם בחרנו להאמין?

במקום לתת רוח גבית, קצת יותר מדי אנשים בחרו ב"רוח נגדית" ואמרו שהמוצר לא טוב, הקונספט לא ימריא, אפילו דיברו על שחיתות... הם לא היו צריכים עובדות אמיתיות בשביל זה - שום שחיתות לא היתה פה, שום מונופול, שום סיוע מהמדינה, אבל אנשים שרוצים להאמין במשהו רע לא באמת זקוקים לעובדות... וזה הדבר הנורא.

האווירה שאנחנו מטפחים פה היא לא אווירה של שינוי - היא אווירה הרסנית.

אז מה, אתם באמת חושבים שיצאתם חכמים? כי "צדקתם"?

אני אישית לא לגמרי הבנתי איפה טמונה פה החוכמה הגדולה...

ואני כל כך מקווה שזאת לא רק אני, ושכולכם רואים שמאג'נדה שלילית כזאת ומצרות עין, בסוף כולנו מפסידים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה היא רוצה. שהמון אנשים היו חכמים יותר וראו את הכשלון הזה מראש וחבר שלה לא?

אני צפיתי את הכשלון הזה מראש, צפיתי. לא ציפיתי לו. הלוואי וזה היה מצליח, ומוכיח אותי אחרת, אבל הוא לא. הרעיון עצמו מקולקל מהיסוד לדעתי האישית.

אנשים לא באמת רוצים להיות כבולים למרחק של 100-120 ק"מ עלובים. אני אישית עושה 80 ק"מ ביום לפחות, ואין לי שום תחנת החלפה של BP בדרך. אם אני רוצה לעבור בתחנת BP, אני צריך לעמוד לפחות חצי שעה בפקק ולצאת מהדרך שלי.

 

אני לא צריך להתאים את עצמי לרכב ולשיטה החדשה. היא צריכה להשתלב אצלי ביום יום בצורה כמה שיותר חלקה.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא חושב שהרעיון מצוין, רק הביצוע, אוי הביצוע...

 

הרעיון של רכב חשמלי עם האילוצים הקיימים היום היה יכול להתאים להרבה מאוד אנשים בארץ ובעולם.

 

אבל לנסות לשווק רכב בצורה הכובלת והאדנותית בה ניסו לשווק אותו זה פשוט לא זה. אפילו אם חשבתי בכיוון, התמחור והשיטה בה ניסו לשווק את זה היו לא ריאלי ולא מציאותי. ולראיה הכמות האפסית שנמכרה (אם אפשר לקרוא לזה כך) ולבסוף הקריסה הבלתי נמנעת.

 

אפילו אגסי עצמו הסתלק בזמן (או סולק אבל אני סקפתי שזה היה המצב).

 

חבל על עוד מונופול מפלצתי שקרס. או שבעצם אולי לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברה הזאת לא הביאה שום בשורה חדשה

רכבים חשמליים עם טווח קצר היו לפני ויהיו אחרי

 

לפרוס עמדות טעינה בעלות של מיליארדי שקלים לאורך ורוחב המדינה, זה לא כלכלי אלא אם כן מישהו משלם על כל זה, וזה כמובן הלקוח

בזמן שחשמליות אחרות נטענות מהשקע הביתי, באמת מפתיע למה זה לא הצליח

 

ה"בשורה" החדשה הייתה כביכול תחנות ההחלפה והמצבר הנשלף, וכמו שנאמר גם זה היה רחוק מאוד ממצב שיכול לקרוץ לרוב הנהגים הישראלים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפסקתי לקרוא ב-"חזון ציוני". ציונות וציניות אלו הן אומנם מילים די קרובות, מבחינת הסבירות בשגיאות הקלדה, אבל עדיין...

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה מה יש פה בכלל לנתח, מהרגע הראשון היה ברור שהם לא יצליחו, למה?

 

1. כל המודל העסקי שלהם בנוי על דגם אחד. מה עם מישהו רוצה אוטו קטן? ומה עם מישהו צריך רכב יותר גדול? או חזק במיוחד? רכב קופה?

2. לבסס הכל בישראל על רנו? רנו שהפכה בישראל לשם נרדף לתקלות?

3. מחיר - כדי שאני אתנסה במשהו חדש ואקח סיכון, צריך להציע לי מחיר ללא תחרות, הרכב הזה לא יכל מעולם להמכר ביותר מ80 אלף שקלים.

4. הרכב נוסע כ-100 קילומטר, ברצינות? ואת זה החלטתם לנסות במדינה עם האנשים הכי חסרי סבלנות בעולם?

 

לא צריך להיות אנליסט או מומחה רכב בעל שם עולמי כדי להבין שלבטר פלייס מעולם לא היה פה סיכוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חרא שוורים מוחלט.

 

הבן אדם לא המציא כלום, אלא הביא מוצר X (שיווק מוצר לא בהכרח קשור למידת חדשנותו ו/או תכונותיו) במחיר מופקע ובסביבה סגורה שאמורה להבטיח לו רווחי ענק.

 

לאפל זה הצליח עם האייפון, לא כולם סטיב ג'ובס. :idea:

 

המוצר הוא גרוע מכיוון שאין לו שום ערך מוסף מבחינת המשתמש, לא במחיר הרכישה והעלות השוטפת שלו.

 

יגאל - דווקא בישראל היתה להם פחות או יותר את הכי הרבה תמיכה וסבלנות. ע"ע סגירת העסקים בשאר המדינות (למעט דנמרק) הרבה לפני כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועם זאת הם לא מפסיקים לבכות בימים האחרונים על ה"תעשיית רכב הישראלית" שנופלת

 

למה הם מצפים? שהמדינה תקנה את החברה ותשקיע את הכספים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאייפון היה גב של כמה וכמה מוצרים שצברו קהל אוהדים גדול וכבר שיצא היה בעל מוניטין.

 

בקשר לפרוייקט, כבר נאמר הכל, מחיר יקר ולא מפתע לביצוע המעבר, מעט אופציות ללקוח (1 בעצם) והגבלת המרחק שהוא ממש קטן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...