Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כי גולדסטאר וחברתה הישראלית מכבי זה שתן נוזלי מזוקק.. :twisted:

מילא, הייתם מתארגנים על באקט של טובורג או הייניקן סבירות, או משקיעים והולכים על גינס, ויינשטפן, הוגרדן, לף בלונד/בראון.. (ואני בכלל מעדיף ויסקי על בירה).

על מה אתה מדבר?

גולדסטאר לא נופלת משום בירה ולטעמי היא עדיפה בהרבה על בירות בהירות.

חוץ מזה שההבדל בין טוברוג אדום לגולדסטאר הוא כמעט לא מורגש.

אבל אין מה לכעוס,הסוגרים הסגירו אותך.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מתן, גולדסטר ממש לא שתן, אני לא מאמין שהשוות עכשיו את גולדסטר למכבי:nono:

אם יש דבר טוב שיצא מהמדינה הזאת זה גולדסטר!:lol:

 

כבר אמרו חכמינו ש"על טעם ועל ריח אין מה להתווכח"..:-P

killer2004-אני לא שותה בירה בד"כ, אבל אני מעדיף שיגישו לי כבר אורנג'בום או כל בירה תוצרת חוץ אחרת במקום גולדסטאר ומכבי. אני שותה אותן רק אם ממש אין ברירה-ומרחם על מי שנכנס אחריי לשירותים בבוקר שאחרי :twisted:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אורנג'בום אמרת?

7765475.jpg

נשארו עוד 18 בערך :-D

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא בשמש, זה (היה) בבגאז' של האוטו:buddies_drink:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
נשאלת השאלה למה כשפעם אחת, בארוחת שישי סטודנטיאלית בבאר שבע, הבאתי גולדסטאר בפחיות ולא רק שכמעט חטפתי מכות, בסוף הן נשארו סגורות! ואנחנו מדברים על סטודנטים!

 

זאת שאלה לפורומים אחרים, כמו זה או זה.

בדיוק כמו שתעשה שתיית שחרור בצבא ותשים על השולחן פפסי במקום קוקה קולה. גם אז סביר להניח שהבקבוקים ישארו סגורים.

 

אז מה אם תיירים מכל העולם שביקרו בישראל אומרים שגולדסטאר זה אחלה? הסטודנט הישראלי הממוצע הוא הרבה יותר אנין טעם,

לא בכבוד שלו לשתות את זה. ועוד בפחית...

 

ואני בכלל מעדיף ויסקי על בירה.

 

מה הקשר? אני מעדיף גלידה על עגבניות, אבל זה לא אומר שאני שם אותה בסלט... :headscratch:

פורסם
מה הקשר? אני מעדיף גלידה על עגבניות, אבל זה לא אומר שאני שם אותה בסלט... :headscratch:

 

באמת, מה הקשר בין מה שרשמתי לבין המשפט שלך? :shock: כפי שרשמתי, יש לי בחירה מצומצמת של בירות שאני אשתה מהן אם לא יבוא לי ויסקי. גולדסטאר/מכבי מבחינתי לא משהו.

פורסם

מתן, אני אמנם לא שתיין גדול, אבל די בטוח שבירה הולכת עם האוכל, בעוד שוויסקי הולך אחריו ובכמויות קטנות.

נגיד את זה ככה: מעולם לא נתקלתי במישהו שהזמין ארוחה עם וויסקי... יין, בירה או משקה קל כן, אבל וויסקי?

פורסם

אני מכיר לא אחד ולא שניים (ואני גם ביניהם) שמזמינים ארוחה טובה על האש ומורידים אותה עם ויסקי. אחד הדברים האהובים עליי הוא אנטריקוט על האש עם ערמת צ'יפס בגודל של מגדל אייפל וכוס ויסקי בצד להוריד את הפרה.

פורסם

מה זה כל התאוריות האלו?

רק חסר פה תאוריה על תהליך חשיפה לקרניי גאמה על ידי אתיופים כדי להוסיף טעם לבירה.

 

בירה מהחבית טעימה יותר וזה סוף הפסוק, אני מרגיש הבדל עצום בטעם בין בירה בבקבוק לחבית.

הא ובנושא הוויסקי, מנה עם 2 קוביות קרח מורידה פרה יותר טוב מבירה.

עד שלא תנסו לא תבינו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

homer_simpson.jpg

 

אבל למה הצ'יפס מהשקית?:nono:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...