Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר'ה, השנה היא 2011, נא להתעורר -

טמפו עשו מהפך עם מכבי, היא לא מכילה עכשיו שום דבר חוץ מלתת, מים וכשות

(בניגוד לגולדסטאר...)

אם אתה מציין כזה דבר, אשמח לדעת מה גולדסטאר כן מכילה בנוסף ואיך זה פוגע בה

 

אין לי בעיה לשתות גולדסטאר, מכבי זה גועל נפש ואם באמת שינו אותה, שישנו לה את השם ואולי אז יהיה על מה לדבר, רק מהשם שלה יוצא החשק לשתות.

 

אם עושים מהפך ולא משנים את השם לדעתי זה מכה כפולה

א. כל מי שאהב אותה קודם (היו?!) עכשיו שונא אותה כי שינו אותה לגמרי

ב. כל מי שלא סבל אותה קודם (היו שלא?!) מקבל תחושת קבס רק מהשם, ועכשיו לך תשכנע אותו לטעום...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לכל חובבי האלכוהול, 2 פרקים של MEGAFACTORIES :

 

1.הסבר מפורט על הכנת בירה , פיסטור וכל הקשור לכך.

 

2. הכנת וויסקי, חביות וכו'.

 

מומלץ בחום, יסגור לכם כמה פערים בידע.

 

 

כיצד מכינים בירה, Heineken:

 

http://www.megavideo.com/?d=I7JU4L8O

1159388_111.jpg

 

Jack Daniels:

Jhttp://www.vidxden.com/364nrnw7hi3j

jack-daniels-3l-435891.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
תיקנתי לך. :-)

 

הגיוני שיש הבדל בתהליך הייצור, אבל האם בשנת 2011 ההבדל בטעם באמת כל כך מורגש?

איכשהו זה נראה לי יותר עניין של תחושה אישית. הבדל פסיכולוגי יותר מאשר טכנולוגי.

 

כן. לפחות בגינס (אני אוהב בוץ).

קח בקבוק גינס ותמזוג אותו לכוס

ותבקש בבר הקרוב אליך כוס של חצי ליטר גינס

 

עכשיו תסתכל, תריח ותטעם. את ההבדל אתה תראה, תריח ותטעם.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

גם גינס מהחבית בארץ לא מתקרב לגינס מהחבית באירלנד:

 

לא יודע אם זה בגלל שהברמנים לא יודעים למזוג נכון או שמא פה אנחנו מקבלים גרסה "קלה" יותר של הגינס, אבל הטעם של גינס מהחבית בארץ חיוור יותר לעומת הטעם של גינס שם, לצערי.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

האמת שאתה צודק. הטעם שונה ממדינה למדינה בכוונה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

נתקלתי בדעות מנוגדות וכל אחד טוען גם לגיבוי לדבריו ממדינה כזו או אחרת ואני מבולבל.

האם גינס מהחבית שותים קר או לא ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אייל (ale) מגישים בטמפ' שיש במרתף באנגליה. זאת אומרת 10-14 מעלות שזה יחסית חם.

 

גינס בכל מקום הגישו לי קרירה וצוננת, השאלה ביחס למה. ביחס לאלפים היא חמה, ביחס לארץ הקודש היא קרה.

הטמפ' המומלצת היא 6 מעלות לפי האתר של החברה, במזיגה כפולה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אם בכל אירלנד (כולל במפעל של גינס) הגישו לי אותה קרה וצוננת, אז כנראה שקרה וצוננת it is.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
אם אתה מציין כזה דבר, אשמח לדעת מה גולדסטאר כן מכילה בנוסף ואיך זה פוגע בה

אין לי בעיה לשתות גולדסטאר, מכבי זה גועל נפש ואם באמת שינו אותה, שישנו לה את השם ואולי אז יהיה על מה לדבר, רק מהשם

התנצלות: קבל ביטול על הגולדסטאר, גם היא מכילה רק מים, לתת וכשות.

טובורג וקרלסבעעעכס מכילות בנוסף גם תירס ותוספת פחמן דו-חמצני,

ונהוג לפעמים גם להוסיף סוכר ושאר מרעין בישין.

 

בנוגע למכבי - תנענע את הישבן לכיוון הסופר הסמוך ותקנה אחת,

חבל לבזבז על זה מקום בשרת של הפורום. אחלה בירה,

פשוטה ומרעננת, בלי טעמי לוואי ותופעות לוואי,

ההגדרה המילונית של לאגר קליל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אתה אומר בעצם שבירה מכבי איבדה את הטעם של החצי שקל?

literally, היה לה טעם של חלודה, מצד שני זה היה הייחוד שלה.

תמיד הייתי הסנגור של מכבי אצלנו בחבר'ה, אחלה בירה קלילה לבית מול הטלוויזיה (אצלי כמו גולדסטאר וטובורג רד)

מעניין לטעום את "המתכון החדש".. פעם הבאה שאהיה בסופר.. :mm_yeah:

 

אגב "מתכון חדש" - קורנפלקס תלמה ("אלופים"/"הצהוב") עברו למתכון חדש וייצור בפולין(!!)

התוצאה - על הפנים, להתרחק. ממש התאכזבתי. ובכלל, למה לא לייצר אותו בארץ? :brickwall:

פורסם

בזמנו כשהייתי נער פוחז עבדתי בטמפו נתניה.

הייתה לי גישה חופשית למשקאות קלים ובירה והמקרר בבית היה נראה בהתאם.

פעם אחת היינו צריכים סטוק למסיבת יום הולדת של חבר אבל כל מה שהיה זמין באותו יום היה מכבי, וויתרנו והעדפנו לקנות משהו אחר.

כעבור כ10 שנים מצאתי את עצמי על יאכטה באילת כשהבירה היחידה במלאי הייתה מכבי ה"חדשה" בבקבוק.

החלטתי שעברו הרבה מים בירקון מאז המכבי האחרונה שלי ונתתי לה הזמנות, אני חייב לציין שהופתעתי לטובה ולא האמתי שזאת אותה המכבי.

הטעם שונה לחלוטין מהבירה שזכרתי מלפני עשור, אפילו מצדיק רכישה רציונאלית של שישיה לבית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...