Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מערכת של קנווד באלפא ? איפה ראית דבר כזה???

הם מציעים בגירסה האוטומטית שהולכת להגיע ברמת גימור הנמוכה מערכת קנווד שישימו אותה במקום הפתח איכסון איפה שאמור להיות מערכת מקורית בעיקרון

 

יש לי את האלפא כבר חודשיים בגירסת ה170 כ"ס ידנית.

עשיתי על האוטו כמעט 7000 ק"מ (ולא התבלבלתי עם האפסים). בינתיים היו 2 תקלות מחשב מעצבנות שהסתדרו מעצמן או על ידי איפוס המצבר (פשוט מאד דרך אגב, בלי כלים - ממש כאילו מישהו ידע שזה יהיה שימושי ;) )

חוץ משני המקרים האלה האוטו מהנה מאד לנסיעה ונהיגה.

 

המערכת ובכלל האבזור יכלו להיות נדיבים יותר אבל בסה"כ הכללי האוטו מוצלח - מחשב דרך נחמד, בקרת אקלים, שליטה מההגה, מיזוג גם מאחור, מרווח יחסית כולל תא מטען מכובד.

 

מישהו יודע איך אפשר לחבר AUX למערכת שלה דרך אגב?

 

 

 

 

מה שלא יהיה - תהנה !

 

B] הם מציעים בגירסה האוטומטית שהולכת להגיע ברמת גימור הנמוכה מערכת קנווד שישימו אותה במקום הפתח איכסון איפה שאמור להיות מערכת מקורית בעיקרון[/b]

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מביאים לך גרסא עם תא אחסון במקום מערכת מקורית ואתה מדבר איתנו על קיפול מראות בשירוקו ושליטה מההגה?

 

בשליטה מההגה אפשר לטפל ע"י הזמנת אינסרטים מתאימים , הקיפול מראות לא בהכרח יתרון. אם רכב עובר קרוב אליך במקום לפוצץ את המראה ולשבור הצידה, יחרוש לך את הפח של הרכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ממתי קיפול מראות חשמלי זה "דבר בסיסי בשנת 2011"? יש עדיין מכוניות שעולות יותר מ-100K ש"ח עם בלמי תוף מאחור, ודיסק זו לא המצאה חדשה.

פורסם

אם אתה נוטה יותר לצד ה"פוזה" אין ספק שהשירוקו תתן את זה יותר מאשר הג'וליטה, אבל אם אתה מחפש פרקטיות הג'וליטה תתאים יותר שוב אתה צריך לראות מה מתאים לך יותר מבחינת מנוע וגיר, מי עונה לך יותר על סעיף הביצועים כנ"ל גם על נושא האבזור נוחות וכ'ו.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

מלדבר על יונדאי I20 ופאביה הגעת לשירוקו וג'ולייטה, לא רע לעבודה של חודש אחד...

 

מביאים לך גרסא עם תא אחסון במקום מערכת מקורית ואתה מדבר איתנו על קיפול מראות בשירוקו ושליטה מההגה?

 

+1

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מה לגבי הג'ולייטה ברמת האבזור הגבוהה יותר, מגיעה עם מערכת מובנית ?

 

בזמן הקנייה שלי ביררתי על זה

 

המערכת המקורית עולה סביבות ה 20 אתה תמיד יכול להוסיף אותה בזמן הקנייה

 

המערכת שמסופקת בארץ במקום התא העליון כוללת תצוגה רק של מצלמת רוורס וחיישני רוורס ואינה כוללת דיבורית או GPS

 

הפיתרון הכי יצירתי שראיתי בג'ולייטה זה לחתוך את הדש בורד ולשים שם מערכת,עשו כזה בארץ

וראיתי באינטרנט שמישהו עשה את זה בחו"ל

Vw Polo GTI

פורסם

הג'ולייטה מגיעה עם מערכת מקורית בגוף הקונסולה המקורית.

בכל דגם של הג'ולייטה ניתן להוסיף מסך המורכב בתא האכסון העליון המשמש לניווט+ מצלמת רברס.

השילדה של הג'ולייטה מצויינת וההגה פנינה של ממש בנוף החשמלי של ימינו.

ובקשר להשוואה בין השתיים:

האחת איטלקיה אלגנטית עם סימלת ערב מעוצבת ומחשוף נדיב

השניה גרמנייה מחוטבת עם בגדי עור תמודים וגופחחת רשת

 

מה עדיף?

על אחד יחליט לבדו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אלפה ג'ולייטה זה רכב יפיפה אבל השירוקו אפילו יותר.

אם אתה רוצה למשוך עניים שירוקו, אם אתה רוצה להנות ג'ולייטה.

למרות שאני הייתי קונה גולף GTI :)

בשביל עוד 10 אלף...

פורסם

טוב האודי a3 במבצע 1.2tfsi שוב נכנסה לפרק בגלל השילוב של הפרקטיות והאיכות הגרמנית

 

אני נגד לשלם סכום כזה למנוע כזה שמספק 105 כ''ס אבל במשפחה רואים את האופציה הזאת כעדיפה על הג'ולייטה והמתחרה בעצם לשירוקו..

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

לדעתי 180K על הA3 עם המנוע הזה זאת גזלה לשמה.

אבל אני משוחד כהוגן.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...