Jump to content

ori1234

  • הודעות

    65
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ori1234

  1. שלום לכולם ! התחדשתי בגולף TSI DSG . בעבר הייתי נוהג על ידני ואוטמטי כך שההתנהגות של ה dsg מאוד מוזרה לי ועדיין לא הצלחתי ממש לפענח אותה (הדרדרות בעלייה,חוסר תגובה בהעצה מרמזור וכו') אשמח לקבל ממכם המלצות הבהרות ודברים שכדי שאני איישם. תודה
  2. 135K לא כולל אגרת רישוי,צבע מטאלי ומיכל דלק. כבר הגעת ל140
  3. האם המפתח הרזרבי שמקבלים מצ'מפיון הוא אותו מפתח כמו בראשי כלומר עם נעילה מהשלט ופתיחת הבגאז' וכו' ? אם לא כמה צריך לעלות כדי שיחליפו למפתח כזה ?
  4. האם לדעתכם זאת הבחירה הכי טובה ? מחיר:141K ויתרתי על השירוקו בכאב לב מכמה סיבות. 1.לא מבטחים אותה בביטוח ישיר שאני שם כבר 16 שנה וחבל לבזבז את כל הוותק הזה. 2.כנירה שיהיה לי קשה להיפרד מ173K ולהיתפשר על 2 דלתות רק בשביל היופי חשוב לי באוטו שיהיו את המנועים החדשים כלומר טורבו. האם פיספתי משהו ועדיף אוטו אחר ? תקציב גמיש תודה
  5. אפשר חוות דעת עליה ?!
  6. מישהו יודע אם בפליקס זה שונה ? איפה הייתם ממליצים לרכוש את הרכב ?
  7. מה שמרתיע אותי בשריקו זה חוסר האבזור המזלזל שלה בארץ! אין חיישני לחץ אוויר בצמיגים אין חיישני גשם אין חיישני שמש בנוסף אין שליטה מההגה ואין קיפול של מראות. 175K !!! מה עושים עם זה?
  8. ביצעתי נסיעת מבחן ונורא נהניתי פשוט התאהבתי בשירוקו. מה שלא קרה לי באלפא (נשים רגע בצד את הביצועים) לא במראה הפנימי ולא ברכב בכללי . אנשי האלפא לא יבינו אותי אבל יש גם את הצד השני שנרתע מהעיצוב האיטלקי ומההחזקה של האלפא בארץ. נכון שהאלפא יותר מאובזרת ויותר פרקטית לי (4 דלתות,בג'אז' יותר גדול) אבל היא לא תגרום לי תחיוך שהשירוקו תגרום.
  9. שלום רב ! קבילתי הצעה על שירוקו 1.4TSI 160 DSG ב178K. כאשר הסוכן הוריד לי 5K ואמר שהוא הקדים לי כביכול את המבצע שיהיה במרתון מחירות,כך שבסוף המחיר עומד על 173K . השאלה שלי האם יש מה לחכות למרתון מחירות בעוד שבועיים או אפשר להיות רגוע ולהאמין שזה באמת יהיה המבצע ?! תודה מראש
  10. עם המערכת המקורית של אודי RNS-E +ג'י פי אס+בלוטוס'+מצלמת רוורס 180K על הכביש
  11. טוב האודי a3 במבצע 1.2tfsi שוב נכנסה לפרק בגלל השילוב של הפרקטיות והאיכות הגרמנית אני נגד לשלם סכום כזה למנוע כזה שמספק 105 כ''ס אבל במשפחה רואים את האופציה הזאת כעדיפה על הג'ולייטה והמתחרה בעצם לשירוקו.. מה אתם אומרים ?
  12. B] הם מציעים בגירסה האוטומטית שהולכת להגיע ברמת גימור הנמוכה מערכת קנווד שישימו אותה במקום הפתח איכסון איפה שאמור להיות מערכת מקורית בעיקרון[/b]
  13. נירא לי שמבחינה עקרונית אני לא מוכן לשלם אותו מחיר בשביל 1.2 שמפיק 105 כ''ס ביגלל שזה כביכול אודי או אולי ביגלל ששנה הבאה מגיע הדגם החדש. לא נירא לי ששווה פשוט
  14. טוב ככה לאחר שבוצעו נסיעות מבחן על שני הדגמים עדיין לא הגעתי להחלטה ! השירוקו נותנת את הגימור והעיצוב הגרמני שאני מעדיף אותו על פני העיצוב של האלפא והתחושה כשאתה בפנים (מן הסתם רוב הזמן אני בפנים) מצד שני קיבלתי הצעה על האלפא 10K פחות משירוקו,כאשר בשירוקו rcd510 ועלייה כל התוספות,ובאלפא מערכת קינווד שתקועה בסוף העולם.(בטוח שהיא פחות טובה) יתרונות של הג'ולייטה אל מול השירוקו הם הנוחות של הארבע דלתות,שזה לא הכי חשוב בעולם אבל אין ספק שאם היה את השירוקו ב5 דלתות הייתי לוקח אותה. האודי a3 במבצע יכלה להיות פשרה מעולה באמצע אך ביגלל המנוע (1.2tfsi) ירדתי מהאופציה הזאת. לא מצדיק מחיר כזה בשביל מנוע שאשפר להשוות אותו ל1.6 המוכר תעזרו לי אולי גם לחשוב קצת מחוץ לקופסא לדברים שיכולים להכריע תודה.
  15. מחר על השירוקו ! ועל הג'ולייטה אין נסיעת מבחן כי הדגם הזה עוד לא הגיע לארץ
  16. אני מעדיף שאם אני מוציא 170K + על אוטו אז שיהיו בו דברים בסיסים בשנת 2011 כמו שליטה מההגה קיפול מראות אוטומטי ועוד דברים
  17. אני מצפה משני הרכבים לאותו דבר ואם התלבטות בין שניהן אז אפשר להבין מה אני מחפש חסר לי אבזור מאוד בסיסי בשירוקו ברמה שזה אפילו מעצבן !!! כמו שליטה מההגה,קיפול מראות חשמלי וכ' לעומת זאת הג'ולייטה יש בה משהו קצת מרתיע אולי ביגלל שהיא איטלקייה,ורואים את זה מבפנים בעיקר ועוד. ובכל זאת מה אתה אומר ?! אילו הבחירה הייתה בידך תודה
  18. מישהו ?!
  19. התלבטות אחרונה באמת !! שירוקו DSG 1.4TSI 160 ג'ולייטה הגירסה האוטומטית (רובטית כפולת מצמד-אותו דבר פחות או יותר.תקנו אותי אם אני טועה) שהולכת להגיע בקרוב מאוד אני מדבר פחות או יותר על אותו מחיר בשניהם,אז אולי גם תידעו איזה גירסה בג'ולייטה(אין עוד ממש מידע על האוטומטית) 170K + - תודה רבה לעוזרים,ואם אפשר לפרט מכל הסיבות למה רכב הזה כן ואחר לא
  20. ביום חמישי יש לי נסיעת מבחן על השירוקו,ויש לי הרגשה שזה יהיה הרכב הבא אם לא יקפוץ משהו אחר. אתה יכול לתת פרטים על הדגם אוט' שיצא? באילו גרסאות הוא יגיע,מה יהיו המחירים,המנועים והאבזור. תודה.
  21. האם הג'ולייטה תגיע מתישהו גם בגרסה אוטומטית כמו שעשו במיטו ?
  22. עזרה !!!! תתיחסו בבקשה לכך שסיאט מחליפים דגם שהיה על הכביש מ2005.על הירידת ערך של הסיאט לעומת הפולקסווגן.האיכות חומרים הפנימית והחיצונית.וכל מה שאתם יוכלים להוסיף . תודה רבה
  23. ori1234

    אז סיטרואן C4 ?!

    כמו שאמרתם אני די מסכים בקשר לסיטרואן !! עכשיו נגיד וצמצמתי את האפשרויות לסיאט לאון 1.8tsi ולגולף 1.4tsi מה עדיף ? כמו שאמרו האיכות חומרים קצת נחותה בלאון (פלסטיק די מביש) הוא דגם שרץ על הכביש מ2005 ששנה הבאה מחליפים דגם הירידת ערך של סיאט לעומת הפולקסווגן ולעומת זה שמכניסים דגם חדש
  24. ori1234

    אז סיטרואן C4 ?!

    מחפש אוטו חדש במלוא מובן המילה(שנרגיש שהתקדמתי) איבזור מתקדם ואיכותי מנוע מתקדם או עם נתונים טובים אוטו צעיר עם שיק נקרא לזה ככה בלי המון בעיות שיהיה אמין ושלא יהיה מפוצץ בליסינג ושלא נרגיש שקניתי צעצוע נוסע בעיקר באזור המרכז ולפעמים מתרחק קצת תקציב 120K-130K מוכן להוסיף עוד אם יש לזה הצדקה משמעותית תודה
  25. ori1234

    אז סיטרואן C4 ?!

    אני רוצה להתרחק מכל המכוניות ליסינג האלה אני מחפש קצת משהו אחר ... פג'ו מאכזבת בכל הפרמטרים שלה מאבזור ועד מנוע אולי גולף או סיוויק 5D?
×
×
  • תוכן חדש...