טוב ככה לאחר שבוצעו נסיעות מבחן על שני הדגמים עדיין לא הגעתי להחלטה !
השירוקו נותנת את הגימור והעיצוב הגרמני שאני מעדיף אותו על פני העיצוב של האלפא והתחושה כשאתה בפנים (מן הסתם רוב הזמן אני בפנים)
מצד שני קיבלתי הצעה על האלפא 10K פחות משירוקו,כאשר בשירוקו rcd510 ועלייה כל התוספות,ובאלפא מערכת קינווד שתקועה בסוף העולם.(בטוח שהיא פחות טובה)
יתרונות של הג'ולייטה אל מול השירוקו הם הנוחות של הארבע דלתות,שזה לא הכי חשוב בעולם אבל אין ספק שאם היה את השירוקו ב5 דלתות הייתי לוקח אותה.
האודי a3 במבצע יכלה להיות פשרה מעולה באמצע אך ביגלל המנוע (1.2tfsi) ירדתי מהאופציה הזאת. לא מצדיק מחיר כזה בשביל מנוע שאשפר להשוות אותו ל1.6 המוכר
תעזרו לי אולי גם לחשוב קצת מחוץ לקופסא לדברים שיכולים להכריע
תודה.