Jump to content

ori1234

  • הודעות

    65
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ori1234

  1. מה אתם אומרים על הc4 ? ואיפה הפירסום על המבצע של המיטו ?
  2. אין צורך במשפחתית אוטו מאובזר טוב עם מנוע טוב שהערך שלו לא ירד בצורה דרמתית -לא רכב שמשווק בליסינג שנרגיש שהתקמדנו ברמה של האוטו אם אתה מבין למה אני מתכוון
  3. מחפש רכב חדש בסביבות ה120k + - חשבתי על הפולו 1.2 TSI סוזוקי סוויפט-לא מוכרת כלום חוץ ממראה יונדאי I20 אולי סיטרואן c4 -מה אתם אומרים עליה ?! אשמח לקבל עוד הצעות לרכבים תודה על העזרה !
×
×
  • תוכן חדש...