Jump to content

ori1234

  • הודעות

    65
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ori1234

  1. ori1234

    אז סיטרואן C4 ?!

    אני מחפש גיר אוטומט לא ידני או רובוטי
  2. אז לרכוש את הסי 4 החדשה למרות המנוע הדי מאכזב שלה ? יש אלטרנטיבה אחרת באותה איכות ואיבזור שהיא נותנת ?! מוכן להוסיף עוד כסף אם זה באמת שווה את זה תודה לעוזרים.
  3. מה אתם אומרים על המבחן דרכים הזה שדי קוטל את הרכב ומרתיע אותי ? http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-22714,1291-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%91%D7%A0%D7%A6.aspx
  4. אני כניראה קונה הונדה סיוויק 5D שנת 2011 האם אפשר להוסיף לה מערכת מולטימדיה דרך החברה ?! ואם כן כמה זה עולה ? ומה זה כולל? תודה ועוד שאלה. האם יש הבדל בין ה2011 ל2010 2009 וכ' ואם כן מהו? כי אני יודע שזה אותו דגם מ2005 והאם שווה ביכלל ליקנות רכב אחרי 5 שנים אותו דגם כאשר ידוע שמגיע דגם חדש שנה הבאה איך זה ישפיע על הרכב שקניתי תודה שוב
  5. ביגלל זה אני לא חושב ביכלל על מזדה 3 אני מחפש משהו שונה מכל מה שהכבישים מוצפים בו .. ביגלל זה חשבתי על הc4 והסיוויק 5D
  6. ונגיד שהשתכנעתי שהבעיות הידועות של סיטרואן לא יציקו לי בשנים שהאוטו יהיה אצלי מה עם המנוע ? ו-4 הילוכים לאוטו 2011 דגם חדש ?!?! קצת מאכזב ומוריד מהאוטו
  7. חייב עזרה והסבר גם למה תודה מראש
  8. ובכל זאת מה היית ממליץ מבין השתיים ?
  9. מחפש אוטו חדש במלוא מובן המילה(שנרגיש שהתקדמתי) איבזור מתקדם מנוע מתקדם או עם נתונים טובים אוטו צעיר עם שיק נקרא לזה ככה בלי המון בעיות שיהיה אמין ושלא יהיה מפוצץ בליסינג נוסע בעיקר באזור המרכז ולפעמים מתרחק קצת
  10. אני הולך לבדוק בשני גם את ההונדה סיוויק 5 דלתות וגם את הc4 מה אתם ממליצים ואם אפשר להסביר למה תודה
  11. המון בעיות חשמל ברכב ודברים דומים ששמעתי עליהם ממקור ראשון.. אני הבנתי שהיא לא נותנת מנוחה וכל כמה זמן יש בעיה אחרת
  12. שלום לכולם אני מתעניין בסיטרואן c4 החדשה אבל קצת מפחיד אותי מה שאנשים אומרים על ערך חיים של הסיטרואן והבעיות שהיא מתחילה לעשות כעבור שנתיים שלוש יש עליה מבצע 116K מה אתם אומרים ?
  13. על איזה רכב אחר אתה ממליץ באותו אזור של מחיר 130K
  14. ori1234

    המבצעים של הונדה

    הייתם מציעים משהו אחר במחיר שלה ? באותה קבוצת רכבים
  15. מישהו ?
  16. אשמח לחוות דעת מכל הבחינות (מנוע,איבזור,שמירת ערך,חווית נהיגה וכו') תודה מראש
  17. ori1234

    המבצעים של הונדה

    כניראה שאני אלך על ההונדה סיוויק האצ'בק VTEC-1.8i אוט' Comfort מה אתם יכולים להגיד לי עליה מכל הבחינות ?! לטובה,לרעה,שמירת ערך,ביצועים,איבזור.הכל !!! אשמח גם לקבל חוות דעת מאנשים שיש להם את האוטו הזה.תודה
  18. ori1234

    המבצעים של הונדה

    מה אתם אומרים בכל זאת על השאלות ששאלתי ?! תודה
  19. ori1234

    המבצעים של הונדה

    מה אתם אומרים בכל זאת על השאלות ששאלתי ?! תודה
  20. ori1234

    המבצעים של הונדה

    יש אפשרות להוריד אותם במכירים לכיוון המכירים האלה לפי הניסיון שלכם ?
  21. http://www.wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=24&id=3023&current_lang=1 מה אתם יודעים על המבצעים של הונדה החדשים ?(מועדון חבר מה זה?) מה אתה אומרים על הinsight ? מנוע בנזין 1.4 ליטר i-VTEC עם מנוע חשמלי 98 כ''ס (מה אתם יודעים על המנוע הזה?) מה אתם יודעים על ההונדה סיוויק 5 דלתות שבמבצע ? ומה אתם אומרים בכללי בכל העניין תקציב 120K פחות או יותר אפשר להתגמש אם יש באמת הזדמנות שלא שווה לפספס
  22. עד עכשיו אני חייב להגיד שהמבצעים די פרווה מחכה למשהו באמת מעניין ולא שטויות כמו שאלפא רומיאו עשו עם המיטו ג'וניור או המכוניות מיני החסרות חיים שכביכול במבצע אבל הגריסאות שמציעים די מבישות מבחינת האיבזור ומבחינת המנוע אני מחפש מכונית חדשה בסביבות ה120K אוטומטי
  23. האם כדי לחכות לסוף השנה כדי לקנות רכב חדש כי סביר להניח שיהיו הרבה מבצעים או לא בהכרח ?!
  24. מה ההשלכות לכך שיש 4 הילוכים ? האם זה פחות טוב או לא בהכרח ? האם הצריכת דלק גבוהה יותר כי האוטו מושך יותר את ההילוך ? מתייחס לC4 החדשה ביגרסא הרגילה 1.6 120 כ''ס 4 הילוכים אוטומטי תודה מראש לעזורים
  25. מה אתם אומרים על הc4 ?
×
×
  • תוכן חדש...