Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התלבטות אחרונה באמת !!

 

שירוקו DSG 1.4TSI 160

 

ג'ולייטה הגירסה האוטומטית (רובטית כפולת מצמד-אותו דבר פחות או יותר.תקנו אותי אם אני טועה) שהולכת להגיע בקרוב מאוד

 

אני מדבר פחות או יותר על אותו מחיר בשניהם,אז אולי גם תידעו איזה גירסה בג'ולייטה(אין עוד ממש מידע על האוטומטית)

 

170K + -

 

תודה רבה לעוזרים,ואם אפשר לפרט מכל הסיבות למה רכב הזה כן ואחר לא

 

לדעתי שתיהן מאוד יפות אבל השירוקו עוד יותר, היא גם תהנה מסחירות גבוהה יותר מזו של האלפא והגיר שלה ודאי עדיף על הרובוטי של האיטלקיה. העניין באלפא שזה בעיקר לאוהדי המותג שחושבים מהלב ולא תמיד מהראש. אם אתה לא "אלפיסט" בנשמה, יכול להיות שלא תתחבר לרכב. השירוקו, מהכרות אישית מאוד מהנה לנהיגה. שיהיה בהצלחה

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי 180K על הA3 עם המנוע הזה זאת גזלה לשמה.

אבל אני משוחד כהוגן.

עידן

 

משוחד או לא - אתה צודק. לי הציעו בזמנו (ומאז מחירי המכוניות רק ירדו) באותו מחיר את ה- 1.8T ספורטבק...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

האלפא יותר משפחתית ומרווחת.. השאלה אם זה רלוונטי מבחינתך.

כמו כן - אם אתה חושב על שירוקו ואתה רוצה עוד דלתות - אז למה לא סיאט לאון TSI 1.8 DSG שתשאיר לך יופי של עודף, תקבל מלא אבזור, מרווח פנים ומנוע חזק.

מבחינת עיצוב וכיול אני חושב שהלאון יותר דומה לשירוקו, והגולף שהיא מאותה משפחה מצומצמת קצת התרחקה מהאופי הספורטיבי (כמובן שיש את הגרסאות הבכירות, אבל הן לא עלו בדיון הזה).

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

הלאון והשירוקו לא דומות בכלל במראה הפנימי, כמו כן גם באיכות החומרים.

 

זה לא בגלל שיש לי אחת, זה בגלל העובדות שראיתי.

 

הלאון יותר "פלסטיקית" ולא נראה לי שמי שמחפש שירוקו יגיע ללאון, גם במראה הם לא דומות.

Got To love It

פורסם
לדעתי שתיהן מאוד יפות אבל השירוקו עוד יותר, היא גם תהנה מסחירות גבוהה יותר מזו של האלפא והגיר שלה ודאי עדיף על הרובוטי של האיטלקיה. העניין באלפא שזה בעיקר לאוהדי המותג שחושבים מהלב ולא תמיד מהראש. אם אתה לא "אלפיסט" בנשמה, יכול להיות שלא תתחבר לרכב. השירוקו, מהכרות אישית מאוד מהנה לנהיגה. שיהיה בהצלחה

 

אתה יודע שמדובר על אותה הגברת בשינוי אדרת.

אותו העיקרון בדיוק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

שתיהן דיי פלסטיקיות. בכלל, היום חזרתי מהצצה בכול דגמי VW. הפלסטיקיאדה חוגגת. לא מצב קשה, אבל בהחלט פלסטיקיאדה.

פורסם

מביאים לך גרסא עם תא אחסון במקום מערכת מקורית ואתה מדבר איתנו על קיפול מראות בשירוקו ושליטה מההגה?

 

בשליטה מההגה אפשר לטפל ע"י הזמנת אינסרטים מתאימים , הקיפול מראות לא בהכרח יתרון. אם רכב עובר קרוב אליך במקום לפוצץ את


×
×
  • תוכן חדש...