Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התלבטות אחרונה באמת !!

 

שירוקו DSG 1.4TSI 160

 

ג'ולייטה הגירסה האוטומטית (רובטית כפולת מצמד-אותו דבר פחות או יותר.תקנו אותי אם אני טועה) שהולכת להגיע בקרוב מאוד

 

אני מדבר פחות או יותר על אותו מחיר בשניהם,אז אולי גם תידעו איזה גירסה בג'ולייטה(אין עוד ממש מידע על האוטומטית)

 

170K + -

 

תודה רבה לעוזרים,ואם אפשר לפרט מכל הסיבות למה רכב הזה כן ואחר לא

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה כמו לשאול "מה עדיף לי? בלונדינית או ברונטית?" והתשובה שתקבל היא "מה אתה מעדיף" אז לכל הפחות תפרט מה אתה מצפה מהרכב כדי שיוכלו לתת לך את ההבדלים.

 

ולי בכלל לא משנה בלונדינית או ברונטית, העיקר שיהיה לה טוסיק קטן, ציצי גדול ופרצוף יפה :wink:

פורסם

אני מצפה משני הרכבים לאותו דבר ואם התלבטות בין שניהן אז אפשר להבין מה אני מחפש

 

חסר לי אבזור מאוד בסיסי בשירוקו ברמה שזה אפילו מעצבן !!! כמו שליטה מההגה,קיפול מראות חשמלי וכ'

 

לעומת זאת הג'ולייטה יש בה משהו קצת מרתיע אולי ביגלל שהיא איטלקייה,ורואים את זה מבפנים בעיקר ועוד.

 

ובכל זאת מה אתה אומר ?! אילו הבחירה הייתה בידך

 

תודה:-o

פורסם

"כשאתה יושב במרסדס אתה מרגיש כמו במעבדה עם כל הטכנולוגיות והצבעים האפורים של הרכב....

 

לעומת זאת כשאתה ביגואר הזאת אתה מרגיש במועדון יוקרתי..." ג'רמי קלרקסון, טופ גיר"

 

אני אישית מעדיף להיות במועדון מאשר במעבדה, מה איתך?

כריזמה 03 | קורולה 05 | 9-5 02 | TypeR 10

פורסם
"כשאתה יושב במרסדס אתה מרגיש כמו במעבדה עם כל הטכנולוגיות והצבעים האפורים של הרכב....

 

לעומת זאת כשאתה ביגואר הזאת אתה מרגיש במועדון יוקרתי..."

 

אני אישית מעדיף להיות במועדון מאשר במעבדה, מה איתך?

 

אני מעדיף שאם אני מוציא 170K + על אוטו אז שיהיו בו דברים בסיסים בשנת 2011 כמו שליטה מההגה קיפול מראות אוטומטי ועוד דברים

פורסם

נו, וה"עוד דברים" כגון מערכת מקורית עדיפה באים בשירוקו ולא באלפא. שליטה מההגה על המערכת זה מה שחשוב לך ברכב כזה? בשירוקו הכל ממילא קרוב לידיים. אבל רוץ ורכוש לך אסטרה 1.4T או מגאן קופה. שתיהן יפות (במיוחד המגאן) ויש להן שליטה מההגה... גם עודף יישאר לך.

השירוקו והג'ולייטה שתיהן יפות ואופות, אבל האופי שונה. כאמור - בלונדה או ברונטית?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אז לך תעשה נסיעת מבחן על הג'ולייטה ידנית כמו שאני עשיתי

 

ואז תחליט,אתה צריך להיות שלם עם ההחלטה שלך

Vw Polo GTI

פורסם

טוב ככה לאחר שבוצעו נסיעות מבחן על שני הדגמים עדיין לא הגעתי להחלטה !

 

השירוקו נותנת את הגימור והעיצוב הגרמני שאני מעדיף אותו על פני העיצוב של האלפא והתחושה כשאתה בפנים (מן הסתם רוב הזמן אני בפנים)

 

מצד שני קיבלתי הצעה על האלפא 10K פחות משירוקו,כאשר בשירוקו rcd510 ועלייה כל התוספות,ובאלפא מערכת קינווד שתקועה בסוף העולם.(בטוח שהיא פחות טובה)

יתרונות של הג'ולייטה אל מול השירוקו הם הנוחות של הארבע דלתות,שזה לא הכי חשוב בעולם אבל אין ספק שאם היה את השירוקו ב5 דלתות הייתי לוקח אותה.

 

האודי a3 במבצע יכלה להיות פשרה מעולה באמצע אך ביגלל המנוע (1.2tfsi) ירדתי מהאופציה הזאת. לא מצדיק מחיר כזה בשביל מנוע שאשפר להשוות אותו ל1.6 המוכר

 

תעזרו לי אולי גם לחשוב קצת מחוץ לקופסא לדברים שיכולים להכריע

 

תודה.

פורסם
טוב ככה לאחר שבוצעו נסיעות מבחן על שני הדגמים עדיין לא הגעתי להחלטה !

 

השירוקו נותנת את הגימור והעיצוב הגרמני שאני מעדיף אותו על פני העיצוב של האלפא והתחושה כשאתה בפנים (מן הסתם רוב הזמן אני בפנים)

 

מצד שני קיבלתי הצעה על האלפא 10K פחות משירוקו,כאשר בשירוקו rcd510 ועלייה כל התוספות,ובאלפא מערכת קינווד שתקועה בסוף העולם.(בטוח שהיא פחות טובה)

יתרונות של הג'ולייטה אל מול השירוקו הם הנוחות של הארבע דלתות,שזה לא הכי חשוב בעולם אבל אין ספק שאם היה את השירוקו ב5 דלתות הייתי לוקח אותה.

 

האודי a3 במבצע יכלה להיות פשרה מעולה באמצע אך ביגלל המנוע (1.2tfsi) ירדתי מהאופציה הזאת. לא מצדיק מחיר כזה בשביל מנוע שאשפר להשוות אותו ל1.6 המוכר

 

תעזרו לי אולי גם לחשוב קצת מחוץ לקופסא לדברים שיכולים להכריע

 

תודה.

 

אל תפסול את ה A3 רק בגלל ה 1.2, לך תעשה עליה גם נסיעת מבחן זה לא עולה כסף.

ואחרי שקראתי מה שרשמת ההבדל בשבילך בין השירוקו לג'ולייטה זה 10K.

אני אישית הייתי מוסיף את ה 10K האלה כי בכל מקרה זה במסגרת התקציב ואני ידע שרכשתי מה שבאמת רציתי .

פורסם
אל תפסול את ה A3 רק בגלל ה 1.2, לך תעשה עליה גם נסיעת מבחן זה לא עולה כסף.

ואחרי שקראתי מה שרשמת ההבדל בשבילך בין השירוקו לג'ולייטה זה 10K.

אני אישית הייתי מוסיף את ה 10K האלה כי בכל מקרה זה במסגרת התקציב ואני ידע שרכשתי מה שבאמת רציתי .

 

נירא לי שמבחינה עקרונית אני לא מוכן לשלם אותו מחיר בשביל 1.2 שמפיק 105 כ''ס ביגלל שזה כביכול אודי או אולי ביגלל ששנה הבאה מגיע הדגם החדש. לא נירא לי ששווה פשוט

פורסם

מערכת של קנווד באלפא ? איפה ראית דבר כזה???

 

 

יש לי את האלפא כבר חודשיים בגירסת ה170 כ"ס ידנית.

עשיתי על האוטו כמעט 7000 ק"מ (ולא התבלבלתי עם האפסים). בינתיים היו 2 תקלות מחשב מעצבנות שהסתדרו מעצמן או על ידי איפוס המצבר (פשוט מאד דרך אגב, בלי כלים - ממש כאילו מישהו ידע שזה יהיה שימושי ;) )

חוץ משני המקרים האלה האוטו מהנה מאד לנסיעה ונהיגה.

 

המערכת ובכלל האבזור יכלו להיות נדיבים יותר אבל בסה"כ הכללי האוטו מוצלח - מחשב דרך נחמד, בקרת אקלים, שליטה מההגה, מיזוג גם מאחור, מרווח יחסית כולל תא מטען מכובד.

 

מישהו יודע איך אפשר לחבר AUX למערכת שלה דרך אגב?

 

 

 

מה שלא יהיה - תהנה !

פורסם
יתרונות של הג'ולייטה אל מול השירוקו הם הנוחות של הארבע דלתות,שזה לא הכי חשוב בעולם אבל אין ספק שאם היה את השירוקו ב5 דלתות הייתי לוקח אותה.

 

 

בטח שיש גרסה לשירוקו עם 5 דלתות - קוראים לזה גולף...

 

השירוקו יותר מוכוונת ספורט מהג'ולייטה, אם זה מדבר אליך אז היא כנראה עדיפה. בכל מקרה בין שתיהן זה לחלוטין עניין של טעם. לך עם הלב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...