Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי הספר "היינס"

ישנו סדר פשוט:

כאשר שסתום פליטה מספר אחד פתוח במלואו, יש לכוון שסתום יניקה 3 ושסתום פליטה 4 וכו'.

השאלה שלי היא כזאת:

איך אני מגיע למצב של דיוק וודאות לנקודה הנכונה של שסתום פתוח במלואו?

תודה.

פורסם

שלום רב !

בכוון שסתומים יש לוודא ששסתום פליטה סגור ולא פתוח.

ניתן לוודא זאת כאשר מסובבים את המנוע ש לככון שסתום יניקה בסוף פליטה, וזה כאשר שסתום פליטה לא לחוץ ויש חופש בין הנדנד לשסתום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לפי הספר "היינס"

ישנו סדר פשוט:

כאשר שסתום פליטה מספר אחד פתוח במלואו, יש לכוון שסתום יניקה 3 ושסתום פליטה 4 וכו'.

השאלה שלי היא כזאת:

איך אני מגיע למצב של דיוק וודאות לנקודה הנכונה של שסתום פתוח במלואו?

תודה.

שלום

השיטה הטובה ביותר ,בה אנו משתמשים אצלינו במוסך היא כזו: מסובבים את המנוע עד לחפיפה

של השסתומים בצילינדר מם. 1 ומכוונים את השסתומים בצילינדר מס. 4 מסובבים עוד עד לחפיפת

שסתומים בצילינדר מס. 3 ומכוונים את השסתומים בצילינדר מס. 2 מסובבים עוד עד לחפיפת השסתומים בצילינדר מס. 4 ומכוונים את השסתומים בצילינדר מס. 1 מסובבים עוד לחפיפת שסתומים בצילינדר מס. 2 ומכוונים את השסתומים בצילינדר מס. 3. אין שיטה יותר נוחה ופשוטה.

שיהיה בהצלחה

פורסם

אני מעדיף ללכת לפי ההוראות בספר היינס, צירפתי תמונה.

אני רק רוצה לדעת בוודאות לפי הספר שאני מסובב את המנוע ועוצר בנקודה הנכונה.

איך אני רק מוודא שאני עוצר את סיבוב המנוע בדיוק בנקודה הנכונה שבה השסתום פתוח במלואו?

 

* ואגב כשהוא אומר "שסתום פתוח" זה כשהוא לחוץ עד הסוף כלפי מטה? או כשהוא כלפיי מעלה?

Image1.jpg

פורסם
שלום

השיטה הטובה ביותר ,בה אנו משתמשים אצלינו במוסך היא כזו: מסובבים את המנוע עד לחפיפה

של השסתומים בצילינדר מם. 1 ומכוונים את השסתומים בצילינדר מס. 4 מסובבים עוד עד לחפיפת

שסתומים בצילינדר מס. 3 ומכוונים את השסתומים בצילינדר מס. 2 מסובבים עוד עד לחפיפת השסתומים בצילינדר מס. 4 ומכוונים את השסתומים בצילינדר מס. 1 מסובבים עוד לחפיפת שסתומים בצילינדר מס. 2 ומכוונים את השסתומים בצילינדר מס. 3. אין שיטה יותר נוחה ופשוטה.

שיהיה בהצלחה

 

 

אתה יכול קצת להיות ספציפי לגביי המושג "חפיפה"? שתיהם כלפי מעלה או כששתיהם דחופים כלפיי מטה?

פורסם
אתה יכול קצת להיות ספציפי לגביי המושג "חפיפה"? שתיהם כלפי מעלה או כששתיהם דחופים כלפיי מטה?

ברצון

חפיפה מתקימת כאשר שסתום אחד גמר להיסגר ,כלאמר עלה למעלה , והשני מתחיל להיפתח.

כלאמר מתחיל לרדת. כדי להיות יותר ברור, במצב הזה שני השסתומים, גם הפליטה וגם היניקה

יהיו סגורים , או כמעט סגורים לגמרי. הנדנדים שלהם יהיו למעלה ולא יהיה חופש בינם לבין קני השסתומים.

אני מקוה שהסברתי טוב

×
×
  • תוכן חדש...