Jump to content

מוסך אמ הדרך

  • פרסום הודעות

    1,185
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות מוסך אמ הדרך

  • דירוג
    ספונסר פורום

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    הרכב 12 תל אביב
  • תחביבים
    לשרת את לקוחות המוסך ולתת פתרון מושלם לכל בעיותיהם

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני רוצה להוסיף 3 דברים שאם לא אומר אותם ארגיש לא נוח. 1. תלמדו מדן , אני מסכים לכל מילה שהוא אומר בכל הנושאים שנחשפתי אליהם . ולדעתי הוא מציג קול שקול רציני ואחראי של בעל מקצוע מנוסה לא רק מהצד המקצועי , גם מהצד האתי תוך הבנה של יחסי המוסך עם לקוחותיו. 2. רק אתמול הבנתי שכנופית הטיפולים השוטפים עובדים כמוסך מדרכה ללא אישורים והסמכות. אני לא מדבר על העובדה שאתם פועלים בניגוד לחוק, זה ענין חמור בפני עצמו ובמשרד התחבורה נלחמים נגד מוסכים פירטיים. אבל אתם לוקחים על עצמכם אחריות שחס וחלילה אם משהו יקרה, לא יהיה לכם אל מי לפנות לעזרה . אני מבין את המוטיבציה שלכם , אבל מפציר בכם להפסיק את הפעילות הזו. בעיקר לטובתכם. תלמדו תקבלו נסיון והסמכה תפתחו לכם מוסך , ואז אני בטוח יהיו לכם המון לקוחות מרוצים. 3. הפרסום שהבוררים באיגוד מקבלים תשלום עבור פעילותם איננו נכון בעליל. בטעות מקורו.
  2. יגאל, אני לא מסכים עם הקביעה שלך שאנחנו סוגרים ענינים בשקט בחדרי חדרים, זאת לא המטרה. הרעיון שאפשר לפתור סיכסוכים בחדר סגור ולא קבל עם ועדה, יש לו על מה לסמוך, והמטרה - להביא את הצדדים להסכמה תוך פתרון הסיכסוך - מושגת!!! מוסך שפועל באופן קבוע לא מקצועי ולא אתי , מאבד בסופו של דבר את לקוחותיו ואין לו זכות קיום. דוקא המוסכים המגיעים לבוררות הם אלה שרוצים לשמור על שמם הטוב, לומדים מטעויות העבר שלהם ואף משלמים עליהן ללקוחות שנפגעו, ואלה במקרים רבים נשארים לקוחות נאמנים שלהם, וזאת המטרה! לא? גם אתר זה פועל בין היתר כדי להשיג את אותה המטרה, בדרכים אחרות, ע"י חשיפת מוסכים שסרחו. וגם באיגוד המוסכים פועלים ללא הרף לשיפור השרות, ויש אפילו קוד אתי שכל חברי האיגוד חתומים עליו, אבל המלאכה עוד רבה. אל תשכח שמדובר באנשים שזוהי פרנסתם וכמובן שאין לנו עניין לפגוע בהם. נפעל ככל יכולתינו לשיפור השרות של המוסכים בדרכים חיוביות. הרעיון שאתה מעלה כאן מעניין, אבחן אם ניתן ליישם אותו מול הנהלת האיגוד, יש לסוגיה הזו צדדים לכאן ולכאן , וכשנרצה לקבל החלטה נצטרך לבחון לעומק יתרונות מול חסרונות של מהלך כזה. לא אכנס כאן לדיון אבל אני מבטיח לעדכן כיצד זה מתפתח. ועוד משהו לסיום, אני מזמין אותך להיות משקיף בבוררות בתאום איתי כמובן כדי שתחווה את החוויה, רק ככה תבין באמת כיצד זה מתנהל, אנחנו לא מסתירים שום דבר ופועלים בשקיפות מלאה
  3. זה מה שהבנת? אם יגיעו הצדדים לבוררות ויפוצה הלקוח לשביעות רצונו........... את מה אנחנו מטאטאים כאן?
  4. המקרה הזה הוא חוצפה וזילזול בלתי מתקבל על הדעת בלקוח. על פניו נראה כאילו אין מה לפנות לאיגוד כי אין כאן סכסוך על רקע מקצועי, אבל בוא נראה מה יקרה אם העניין הזה יגיע לבוררות?! אני מזמין דווקא את פותח השרשור להגיש תלונה לאיגוד המוסכים, אין לי ספק שאם המוסך רציני הוא ימצא שם במה להציג את טעוניו. ואם אכן הדברים נראים כפי שהציג כאן פותח השרשור, יעזרו לו הבוררים להתנצל ולפצות את הלקוח, וכל זאת בשקט בלי שהדבר יצא החוצה וישחיר את פניו.
  5. אי אפשר להכריח אף אחד, בטח מי שאינו חבר באיגוד. אבל מנסיון אני יודע שכל המוסכים שרוצים לשמור על שמם הטוב מגיעים לבוררויות ומוכנים לקחת אחריות על מחדליהם, או מנסים להוכיח שפעלו נכון. ההבדל בין מוסך חבר באיגוד לזה שאינו, הוא מחיר האגרה, מוסך חבר משלם פחות. כמו שאמרתי קודם הבוררים מתנדבים, האגרה משולמת לאיגוד לכיסוי הוצאות.
  6. אני רוצה להגיב לדברי מרטינס. אפשר להיות ציני ולהתיחס לפעילות מוסד הבוררות באיגוד המוסכים כפי שאומר מרטינס. זה לא המצב והתאור של מרטינס לא מבוסס על העובדות. המטרה שלשמה הוקם מוסד הבוררות של האיגוד היא לשמור על לקוחות המוסכים מפני מוסכים שלא פועלים כשורה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אתית וכך לשמור על שמם הטוב של המוסכים הפועלים נכון. הבוררים עושים מלאכתם בהתנדבות כפי שכבר אמרתי והופכים כל אבן כדי להוציא את האמת לאור, במקרים רבים נאלץ מוסך להחזיר כסף ללקוח או לפצותו בדרך אחרת. מוסכים הרוצים לשמור על שמם הטוב תמיד חותמים על כתב הבוררות ולוקחים אחריות. (מה לעשות , אף אחד לא חף מטעויות והן יכולות לקרות) לא פעם מתברר במהלך הבוררות שדווקא הלקוח הוא זה שמנסה לעשות סיבוב על המוסך. לסיכום אני רוצה להגיד שאפילו אם במקרה מסוים אין לאיגוד יכולת לכפות החלטת הבוררים על מי מהצדדים, החלטת הבוררים עומדת לטובת הזוכה בבית המשפט אם ירצה להשתמש בה. מה שלא יהיה לו אם לא יבחר בהליך הבוררות.
  7. אתה יודע, כל הבוררים העוסקים במלאכה הזאת עושים זאת בהתנדבות על מנת לנסות לשנות את הדימוי השלילי שחלק מהמוסכים הרוויחו ביושר. כל תלונה של לקוח, גם בנושאים אתיים כשרה לבוררות. יש לנו ענין לדון בכל תלונה גם אם בסוף יש הסבר מתקבל על הדעת להתנהלות המוסך, כי אנחנו רוצים שהלקוחות ידעו בסופו של תהליך אם המוסך פעל כשורה או לא. קח בחשבון שאם המוסך לא ירצה לחתום על הסכם הבוררות אי אפשר יהיה לקיים אותה. אמנון
  8. מהרגע שהוגשה תלונה למוסד הבוררות, נדרש המוסך להתייחס ולהסביר את עמדתו. אם מתברר שהתלונה רצינית מוזמנים שני הצדדים לבוררות המתקיימת ע"י 3 בוררים שהם בעלי מוסכים מנוסים ביותר, מומחים לנושא הסיכסוך, ואינם מכירים את הצדדים. הצדדים שנתנו הסכמתם וחתמו על כתב הבוררות, מסכימים להליך לאחר שהוסבר להם שהחלטת הבוררים סופית , ויש לה תוקף משפטי. מתקיים דיון בנוכחות הצדדים, כל צד מציג את עמדתו עד תום ורק אם אין לו מה להוסיף הצדדים משוחררים לאחר שחתמו על תצהיר שאמרו הכל ואין להם מה להוסיף. שלושת הבוררים מתייחסים לכל הנאמר, שואלים שאלות הבהרה, מעיינים במסמכים שהצדדים הביאו להוכחת טענותיהם ושוקלים את המקרה לגופו על פי הידע המקצועי שלהם והנסיון שצברו, אם המוסך פעל כשורה או לא. החלטתם סופית ואין למוסך דרך להפר אותה או להתנגד לביצועה. אמנון מוסך אמ הדרך בורר ותיק באיגוד המוסכים ויו"ר ועדת הבוררים באיגוד
  9. כן, החלף לצלחות משובחות. ל-1600 סמ"ק המחיר יהיה כ200 ש"ח לצלחת ול-1400 כ100 ש"ח רעידות ההאצה נובעות בדרך כלל מבעיה בציריות
  10. אמנם העובדה שלא חסר נוזל קרור מעידה על כך שהרכב לא מגיע לחום קריטי, אבל מטריד שנורת אזהרה נדלקת ואולי בכל זאת עלול להגרם נזק. הכנס למוסך לבדיקה, אצלינו זה ללא תשלום, אתה מוזמן
  11. סיבות רבות יכולות לגרום למנוע לא להניע, מקודנית לא תקינה דרך מערכת הצתה או לק ועוד. יש להתחבר לסקנר במוסך כדי לדעת אצלינו הבדיקה ללא חיוב וללא התחיבות
  12. אתה צודק , יכול להיות שיש בעיה בטעינה, הכנס למוסך לבדיקה לפני שיגמר המצבר. אצלינו הבדיקה ללא תשלום
×
×
  • Create New...