יגאל, אני לא מסכים עם הקביעה שלך שאנחנו סוגרים ענינים בשקט בחדרי חדרים, זאת לא המטרה. הרעיון שאפשר לפתור סיכסוכים
בחדר סגור ולא קבל עם ועדה, יש לו על מה לסמוך, והמטרה - להביא את הצדדים להסכמה תוך פתרון הסיכסוך - מושגת!!!
מוסך שפועל באופן קבוע לא מקצועי ולא אתי , מאבד בסופו של דבר את לקוחותיו ואין לו זכות קיום.
דוקא המוסכים המגיעים לבוררות הם אלה שרוצים לשמור על שמם הטוב, לומדים מטעויות העבר שלהם ואף משלמים עליהן ללקוחות
שנפגעו, ואלה במקרים רבים נשארים לקוחות נאמנים שלהם, וזאת המטרה! לא?
גם אתר זה פועל בין היתר כדי להשיג את אותה המטרה, בדרכים אחרות, ע"י חשיפת מוסכים שסרחו.
וגם באיגוד המוסכים פועלים ללא הרף לשיפור השרות, ויש אפילו קוד אתי שכל חברי האיגוד חתומים עליו, אבל המלאכה עוד רבה. אל תשכח שמדובר באנשים שזוהי פרנסתם וכמובן שאין לנו עניין לפגוע בהם. נפעל ככל יכולתינו לשיפור השרות של המוסכים בדרכים חיוביות.
הרעיון שאתה מעלה כאן מעניין,
אבחן אם ניתן ליישם אותו מול הנהלת האיגוד, יש לסוגיה הזו צדדים לכאן ולכאן , וכשנרצה לקבל
החלטה נצטרך לבחון לעומק יתרונות מול חסרונות של מהלך כזה.
לא אכנס כאן לדיון אבל אני מבטיח לעדכן כיצד זה מתפתח.
ועוד משהו לסיום,
אני מזמין אותך להיות משקיף בבוררות בתאום איתי כמובן כדי שתחווה את החוויה, רק ככה תבין באמת
כיצד זה מתנהל, אנחנו לא מסתירים שום דבר ופועלים בשקיפות מלאה