אהלן חברים
לפני כשנה וארבע חודשים קניתי פיגו 206 שנת 2006 מנוע 1400 , וכשהגעתי לקיץ ראיתי שהמזגן על קור לא עובד אז מילתי גז כמו כן גם נוזל לבדיקה נזילות, המוסכניק אמר שהבעיה ככל הנראה שהנזילה במעבה .
למרות הנזילה הגז החזיק כעשרה חודשים ולכן הבנתי שעדיף לי למלא כל פעם מחדש .
לפני כחודשיים הבחנתי שהמזגן הפסיק לעשות איזשהו קול שהוא תמיד עשה בהדלקתו וגם המזגן הפסיק לקרר..
אז מיליתי שוב גז , ולדעתי גם אחרי שהוא מילא גז המזגן לא היה 100 אחוז ... אני עכשיו אחריי חודשיים המזגן מקרר ממש ממש בקטנה, מה לדעתכם לעשות ??
תודה מראש לעוזרים