Jump to content

orispok

  • הודעות

    31
  • כאן מאז:

הנקודות של orispok

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. orispok

    שלט פיגו 206

    לפי מה שהבנתי זה מסובך להתקין את הקיט שקניתי ... אם אני אזמין שלט כמו זה http://www.ebay.com/itm/2-Button-433MHz-Remote-Key-Fob-Key-Entry-NE73-Chip-7961-Blade-For-PEUGEOT-206-/252532728144?hash=item3acc1fa150:g:X3IAAOSw4A5YpsUm&vxp=mtr יעבוד ?
  2. אהלן חברים יש לי פיגו 206 שנת 2006 לאחרונה נהרס לי השלט לרכב (היחיד שהיה לי), רציתי לשאול האם אפשרי להזמין שלט בebay ולקודד אותו איכשהו כמו כן יש לי ערכה של שלטי נוחות בבית http://www.ebay.com/itm/Universal-Car-Remote-Central-Kit-Door-Lock-Locking-Vehicle-Keyless-Entry-System-/272043834502 , האם זה יכול להתאים לי בהתקנה פשוטה ? תודה מראש
  3. אהלן חברים יש לי פיג'ו 206 שנת 2006 ובזמן האחרון לאחר שאני מניע את הרכב (רק כשהוא בעמידה) הוא רועד כמו כן לדעתי הרעידות התחזקו עם הזמן , בכל מקרה הרעידות מפסיקות ברגע שאני בנסיעה (בעמידה ברמזור הוא לא רועד ) מה יכול להיות מקור הבעיה ? האם אפשרי להשאיר את המצב כמו שהו בלי לגרום נזק ? תודה מראש
  4. טוב תודה רבה נקווה לטוב
  5. מכפר סבא עד אשקלון... ומישו יודע אם פשוט הנזילה התגברה מאוד או שיש מצב שלא שמו גז כמו שצריך ? והאם מעבה זה רדיאטור ? תודה מראש לכל העוזרים
  6. יש לך מקום שאתה יכול להמליץ לי לעשות את זה ? ואגב לדעתכם פשוט הנזילה התגברה מאוד או שיש מצב שלא שמו גז כמו שצריך ? כמו כן תודה על התגובות
  7. אהלן חברים לפני כשנה וארבע חודשים קניתי פיגו 206 שנת 2006 מנוע 1400 , וכשהגעתי לקיץ ראיתי שהמזגן על קור לא עובד אז מילתי גז כמו כן גם נוזל לבדיקה נזילות, המוסכניק אמר שהבעיה ככל הנראה שהנזילה במעבה . למרות הנזילה הגז החזיק כעשרה חודשים ולכן הבנתי שעדיף לי למלא כל פעם מחדש . לפני כחודשיים הבחנתי שהמזגן הפסיק לעשות איזשהו קול שהוא תמיד עשה בהדלקתו וגם המזגן הפסיק לקרר.. אז מיליתי שוב גז , ולדעתי גם אחרי שהוא מילא גז המזגן לא היה 100 אחוז ... אני עכשיו אחריי חודשיים המזגן מקרר ממש ממש בקטנה, מה לדעתכם לעשות ?? תודה מראש לעוזרים
  8. תודה רבה לכל העוזרים , מה לדעתכם גורם לסטייה במד דלק כי גם המשאבה הישנה מאז שמילאתי מעל פול זייפה ועכשיו גם החדש אולי יש בעיה במיכל ?
  9. לא, שנת 2006 ידני מנוע 1.4
  10. אהלן חברים לפני שבוע אחרי שהרחתי ריח של דלק כמה שבועות החלפתי בעזרתו של המוסכניק שלי משאבת דלק(חלופית לא מקורית) , לאחר שהנזילה חזרה לקחתי את הרכב עוד פעם למוסך הוא אמר לי שצריך להחליף את הגומיית אטימה, לאחר שהחליף אותה הבחין שהגומיה הקודמת לא הייתה במקום הנכון, בכל מקרה היום חזרתי למוסך כי ראיתי שהנזילה חודשה, המוסכניק לא מצליח להבין מה הבעיה אולי משהו יכול לתת פתרון לבעיה ? כמה דברים שאולי יעזרו לפתרון 1.לפני ההחלפה הראשונה של המשאבה מלאתי יותר מפול בטעות הרגשתי כאילו אני ממש דוחף דלק בלחץ מאז המד דלק לא נכון גם כאשר החלפתי את המשאבה עם המצוף 2.בגלל מה שרשמתי ב1 המוסכניק אמר שיכול להיות שמילאתי יותר מפול למרות שבפועל שמתי 25 ליטר כשהיה רבע מיכל ברכב לפי המחוג 3.כשחזרתי עכשיו מהמוסך לאחר שיבשתי את הדלק הנזילה חזרה תודה מראש לכל העוזרים
  11. שנת 2006 line מנוע 1.4 ידני
  12. אהלן לאחר שבוע שהיה ריח של בנזין ברכב נגשתי למוסך ומסתבר שצריך להחליף משאבת דלק אחר כך הגעתי הביתה ניקיתי קצת את השחור על המשאבה ובאמת כשהפעלתי את האוטו הבחנתי בנזילה קטנה ... הבנתי שהמחיר הוא באיזה 1000 שח + האם לדעתכם חכם להזמין משאבה מחול כמו זאת לדוגמה http://www.ebay.com/itm/Peugeot-206-607-Partner-In-Tank-Fuel-Pump-Assembly-Fuel-Feed-Unit-1525H8-152581-/251730003944?hash=item3a9c4707e8&vxp=mtr תודה מראש לעוזרים !
  13. orispok

    שאלה לגבי שימוש בקלאצ

    סבבה תודה רבה!
  14. שלום יש לי רכב ידני ראשון ויש לי כמה שאלות על נסיעה ושימוש בקלאצ 1. כאשר אתם לפני רמזור ואתם רוצים לעצור אתם משתמשים בהילוכים כדי לבלום את האוטו, או רק קלאצ ברקס ? כי כל אחד אומר משו אחר 2. אם אני בהילוך חמישי לדוגמה ואני רוצה שהרכב יאט מעצמו ...ואני עדיין על על טווח המהירויות של חמישי ... יש עם זה בעיה שאני לוחץ על הקלאצ ? האם זה חוסך דלק (כי הטורים משתנים מבערך 3 ל מ1 ...)
  15. 250 זה לא יקר ?
×
×
  • תוכן חדש...