Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תבדוק באלייד, הם סוכנות ביטוח מקבוצת צמפיון. מוסך ההסדר שלהם במקרה של תאונה (טפו,טפו,טפו) הוא המוסך המרכזי של VW.

אני מבטח באלייד מספר שנים גם רכבים לא מקבוצת VAG .

מספר הטלפון "אלייד סוכנות לביטוח" 03-5779491

 

קוד הדגם לביטוח הוא 778541

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יפה, נחשתם נכון מאוד - מדובר בסיאט לאון קופרה R 8) הסיאט החזקה ביותר שיוצרה אי פעם אשר בחרטומה 265 כ"ס!!

 

ונכון, הג'אנט בצבע לבן בגודל 19" הנועל 35\235 נראה פשוט מהמם במציאות! :-P

 

 

 

 

וסורי על איכות התמונות :oops:

 

אין האוטו הזה יפה בלבן מעניין לראות אותו בשחור עם גאנט לבן.

לגבי התמונות, אם יש לך בכלל תמונות מהנמל שם רכבים מעניינים אתה מוזמן לעלות אותם או לצלם. 

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
אני מהראשונים שהזמנתי את האיביזה SC שבמבצע ב - 88,800. לאחר התלבטויות וקריאות מרובות באתרים רבים באינטרנט שדרגתי את הזמנתי לאיביזה SC 1.6 ספורט ידני.

 

בצעתי נסיעת מבחן באיביזה 1400 (5 דלתות) ובהחלט התרשמתי לטובה , למעט ביקורת קלה על חוסר מחץ במהירות נמוכה

בסל"ד נמוך.

הסיבה ששידרגתי כי בכ"ז העדפתי תוספת של 20 כ"ס ו- 2 קג"מ מומנט בעקבות מאפייני נסיעתי - גר באיזור הררי

ומרבה בנסיעות עם מזגן וחשובה לי סחיבה חזקה . תוספת בלמי דיסק אחוריים גם לא חסרת חשיבות.

 

אם תוספת המחיר סבירה בעיניך וחשוב לך מנוע עוד יותר חזק ובלמי דיסק - שקול ברצינות מנוע 1.6.

 

למרות שה 1.4 נוסע אחלה, באמת אני מרגיש לפעמים שחסר קצת כוח (קשה לבחון כי אני בהרצה, ואני לא מאמץ מעל 3 סלד, והמנוע הזה נפתח רק ב 3.5) אני ממליץ לשדרג ל 1.6, במיוחד אם יש לך תקציב (אני גם ככה מתחתי את שלי...)

 

עוד דבר,

 

כשאני ביקשתי לדעת כמה יעלה אותו מפרט ב 1.6 אמרו לי שזה 110,000 ולא 98... תבדוק שזה אותו מפרט בדיוק.

פורסם

מבירור שערכתי מדובר בדיוק באותו איבזור בדגם 1.6. ההבדלים היחידים (כמובן מלבד המנוע ו- 4 בלמי דיסק) הינם צבע ריפודים שונה.

 

מסתבר כי בהתחלה המבצע היה רק על דגם אחד (1.4) , בעקבות ההצלחה המסחררת (יחסית) , עצירת הביקוש לדגמים

יקרים יותר (1.6) והמשך צלילת שער היורו הורחב המבצע גם לדגם היקר וניתן לקבלו ב - 98 במקום 112.

פורסם

שלום לכל מומחי הפורום.

אני בעניין המלצת קניה לרכב המדובר ומכיוון שהפתיל המקורי ננעל, אז אני מפרסם כאן ואשמח לשמוע את דעתכם:

 

אני איש הייטק שבדיוק מסיים ליסינג. בשל המחירים המאמירים של הליסינג אני רוצה לקנות רכב.

 

התכוונתי עד לאחרונה פשוט לקנות מאזדה 3 שסיימה חוזה ליסינג ולהמשיך לנהוג בה באופן פרטי. מכיוון שאני עושה הרבה קילומטרים בין-עירוניים, מצאתי אחת שלה 34000 קילומטר בלבד. חברת הליסינג (אוויס) רוצה בעבורה 79K שקלים.

 

עכשיו נתקלתי במודעה של הסיאט, ואני שוקל ברצינות לשים עוד 10K (לא צריך הלוואה) ולקנות אותה.

מאפייני הנהיגה שלי הם הרבה קילומטרים בין עירוניים (בערך 45,000 בשנה), פקקי איילון יומיים ונהיגה רגועה.

יש לי אישה וילד קטן, אבל יש לנו גם פוקוס משפחתית למטרות האלה.

 

מה שחשוב לי היא נוחות נסיעה עירונית ובין-עירונית רגועה (אני אעשה נסיעת מבחן בקרוב, אני מקווה), נסיעה שקטה, צריכת דלק טובה ושהאוטו לא יאבד המון מערכו בשנים הקרובות.

 

היתרונות שאני רואה בסיאט: נוחות, מערכת MP3, צריכת דלק, מראה טוב, רכב חדש (כולל אחריות).

חסרונת: קלאץ' בפקקים, ירידת ערך. ואין לי מושג לגבי אמינות הרכב ועלות טיפולים. אני גם לא יודע אם המתלים והצמיגים פוגעים בנוחות.

 

היתרונות במאזדה: נוחות טובה מאוד, אמינות מצוינת, מחיר (יחסית לסיאט), שמירת ערך, צבע (אדום).

החסרונות במאזדה: אין MP3 (אני שומע פודקאסטים לרוב), כמה שריטות, וזה רכב פחות מושך באופן כללי.

 

אודה לכם מאוד אם תוכלו לייעץ לי לגבי הפרמטרים שנתתי או על דברים שלא חשבתי עליהם.

פורסם

zipdrive צריך קודם כל לענות על מספר שאלות:

1. האם מי שנוסע 45000ק"מ בשנה משתלם לקחת רכב ליסניג? לדעתי כן, רק עלות הדלק (לפי יחס 10ק"מ/לליטר )הוא למעלה מ-30K ש"ח.

2. איזה רכב לקנות משפחתית (מאזדה 3/פוקוס/C4 וכו') או סופר מיני (איביזה, יאריס, פולו,מאזדה 2 וכו')? מכוניות סופר מיני זולות לאחזקה חסכוניות יותר בדלק ושומרות על ערכן טוב יותר.

 

כרכב שני אתה צריך להשוות את המאזדה 2 מול האיביזה, לדעתי זאת טעות להחזיק 2 מכוניות משפחתיות לכן מראש הייתי פוסל את המאזדה 3.

 

גם אני התלבטתי, גם אני עובד בהיטק ובחרתי לא לקחת רכב ליסינג, ההבדל בינינו שממוצע הנסיעות שלי (רכב שני בבית) הוא כ-10K ק"מ והרכב הראשי הפיקאסו נוסע כ-15K ק"מ, לבסוף רכשתי לעצמי את האיביזה כרכב שני שרוב הנסיעות , לקחת את הילדים לגן ואת עצמי לעבודה.

 

רכב סופר מיני חסכוני בדלק בכ-30-40% לעומת משפחתית 1600.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
כמה איביזות קופרה ו FR היו שם, גם לא מעטות ? יש תמונות ? אשמח אם תוכל להעלות, תודה מראש!8)

 

דווקה במשלוח הזה לא ראיתי אף קופרה או FR, אבל מצד שני גם לא עברתי שורה שורה.

במשלוח הקודם של לפני חודש בערך היו לפחות 5-6 FR שקפצו לעיניי.

 

אין האוטו הזה יפה בלבן מעניין לראות אותו בשחור עם גאנט לבן.

לגבי התמונות, אם יש לך בכלל תמונות מהנמל שם רכבים מעניינים אתה מוזמן לעלות אותם או לצלם.

 

דווקה הייתה עוד קופרה R בצבע שחור, עם אותו ג'אנט אך בצבע כסוף רגיל וצמיג שונה (חברה, לא גודל). יכול להית ג'אנט לבן מגיע בתוספת תשלום.

 

מעלה תמונה נוספת למי שביקש רכבים יפים מהנמל 8)

Image(486).jpg

Image(487).jpg

פורסם

iluxxxa הבנטלי הזאת יכולה לנסוע בארץ זאת אומרת, היא תישאר קבוע בארץ או שהיא אמורה לחזור חזרה כי האוטו הזה מאוד מעניין אותי...

אגב אם יש עוד דברים מעניינים ייבוא אישי או רכבים חדשים בנמל אתה יותר ממוזמן לעלות אותם או כמובן לצלם אותם תודה.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

אורן, תודה על התגובה. ראשית, בקשר להערתך- במקום העבודה שלי משלמים למי שאין לו ליסינג דלק בשקל שבעים לק"מ, עד מקסימום של 120 ק"מ ליום (60 כל כיוון), כך שההפרש בדלק הוא קטן (חישוב ראשוני שלי נותן כ- 800 שקל בשנה). אל תשכח שעבור האיביזה זה בערך 15 ק"מ לליטר (יכול להיות שיותר כי רוב הנסיעות שלי בין עירוניות). היתרון במאזדה 3 הספציפית שעליה תכננתי, היא שזה רכב שעשה פחות מ- 34,000 ק"מ בשלוש שנים וללא תקלות ותאונות. אני גם מכיר את הדגם היטב והוא נוח לי מאוד. בנוסף אם אני לוקח רכב קטן, אז את הנסיעות המשפחתיות נעשה בפוקוס 2005 של אשתי, שפחות נוחה לי לנהיגה. אגב, עכשיו חזרתי מהסוכנות של סיאט בהרצליה, ויש לי כמה שאלות נוספות: 1) עד כמה נכנסת השמש הישראלית לאוטו כשהגג הנפתח והוילון שלו סגורים? התפלאתי לראות שאין "תריס" פלסטיק אטום. 2) מכיוון שאני גר במרכז והסוכנות בהרצליה, יהיה לי קשה לנסות את הרכב בעליות. מה ההתרשמות שלך מהאיביזה? מה לגביעקיפה בין-עירונית? 3) מה ידוע על אמינות של סיאט, ויוקר טיפולים? הבנתי שהם יקרים יותר משל מאזדה? תודה רבה לכולם

פורסם

תשובות לשאלות:

1. הוילון אוטם את חום השמש מלהיכנס לתא הנוסעים, בחנתי את הנושא היום בשעה 12 שהטמפרטורה בצל הייתה 31 מעלות.

2.לרכב אין כל בעיה של כח, זמינות הכח טובה (לא צריך "למשוך" את האוטו כדי שיסע), הביצועים טובים יותר ממשפחתית אוטומטית 1.6 . את יחידת הכח אני מכיר היטב מפולו 07' (80 כ"ס לעומת 85) הפולו משמשת את הורי כרכב ראשי והאוטו "סוחב" מצוין (אילת,ים המלח ,ירושלים ועוד). תריץ חיפוש בutube יש שם כמה סרטוני review על האיביזה 1.4 SC

מה שכנראה לא שמת לב הוא המזגן, המזגן בכל רכבי VAG פשוט מעולה, הוא הרבה יותר חזק מהמזגן במאזדה 3 .

3.טיפולים, הרכב הקודם שלי היה VW POLO שנתון 98' יד ראשונה (נדוניה של אישתי), הרכב הפגין אמינות מושלמת ופרט לחישן טמפ' שעלה כ-150 שח+עבודה הרכב לא התקלקל (לעולם לא הוספתי גז במזגן, לא היו נזילות שמן אמינות מושלמת) . גם הפולו של הורי 07', 1400 גיר ידני לא הוחלף דבר פרט לטיפולים שוטפים.

עלות הטיפולים לדעתי לא גבוה בהרבה לעומת המאזדה, במאזדה אין רצועת טימינג ובאיביזה יש, תדירות ההחלפה כל 120K ק"מ והעלות כ-2500 ש"ח. לאחר תום האחריות (של שנתיים) וניתן עוד קודם ניתן לטפל באוטו במוסכים המתמחים ברכבי VAG אבל הם לא מורשים, לדוגמא מוסך רון ברחוב המסגר שלחברים בפורום יש רק מילים טובות לומר עליו.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
תשובות לשאלות:

1. הוילון אוטם את חום השמש מלהיכנס לתא הנוסעים, בחנתי את הנושא היום בשעה 12 שהטמפרטורה בצל הייתה 31 מעלות.

2.לרכב אין כל בעיה של כח, זמינות הכח טובה (לא צריך "למשוך" את האוטו כדי שיסע), הביצועים טובים יותר ממשפחתית אוטומטית 1.6 . את יחידת הכח אני מכיר היטב מפולו 07' (80 כ"ס לעומת 85) הפולו משמשת את הורי כרכב ראשי והאוטו "סוחב" מצוין (אילת,ים המלח ,ירושלים ועוד). תריץ חיפוש בutube יש שם כמה סרטוני review על האיביזה 1.4 SC

מה שכנראה לא שמת לב הוא המזגן, המזגן בכל רכבי VAG פשוט מעולה, הוא הרבה יותר חזק מהמזגן במאזדה 3 .

3.טיפולים, הרכב הקודם שלי היה VW POLO שנתון 98' יד ראשונה (נדוניה של אישתי), הרכב הפגין אמינות מושלמת ופרט לחישן טמפ' שעלה כ-150 שח+עבודה הרכב לא התקלקל (לעולם לא הוספתי גז במזגן, לא היו נזילות שמן אמינות מושלמת) . גם הפולו של הורי 07', 1400 גיר ידני לא הוחלף דבר פרט לטיפולים שוטפים.

עלות הטיפולים לדעתי לא גבוה בהרבה לעומת המאזדה, במאזדה אין רצועת טימינג ובאיביזה יש, תדירות ההחלפה כל 120K ק"מ והעלות כ-2500 ש"ח. לאחר תום האחריות (של שנתיים) וניתן עוד קודם ניתן לטפל באוטו במוסכים המתמחים ברכבי VAG אבל הם לא מורשים, לדוגמא מוסך רון ברחוב המסגר שלחברים בפורום יש רק מילים טובות לומר עליו.

 

אורן

 

 

אורן מה בדיוק אומר רכב VGA?

פורסם
ליאון קופרה (240-265 כ"ס).

 

נראה לפי התמונות כי רב המזמינים חסכו 1495 ש"ח ....בטח מטעמי טעם.

 

למה אתה מתכוון שאתה אומר חסכו 1500 שקל?

לקטע של צבע הרכב?

כי אני בכל אופן ורבים אחרים דיי בטוחים שלבן בא הכי טוב על הרכב הזה,הרבה יותר מתאים מהצהוב האדום והקיווי הצעקניים

ומהשחור שגם ממש יפה אבל מוריד את היתרונות של הגג והחלונות השחורים,חוץ מזה לא היה עוד יותר מדיי צבעים זה מצבע חאפרי כזה פשוט דחפו מה שיש במלאי לא שאלו אפילו אם אנחנו רוצים תוספת כלשהיא כמו חיישני רברס ושאר דברים ..

 

חוץ מזה יש לי כמה שאלות,ראיתי באולם התצוגה את הרכב והיו לו 4 בלמי דיסק,

אמרו לי שזה הרכב אחד לאחד,אז למה אני רואה פה תגובות שאומרות שרק ב1.6 יש 4 בלמי דיסק?

פורסם

גם אני בדעה שלבן הכי הולם את הרכב הזה.

הזמנתי בלבן בלי לחשוב פעמיים, אך לאחר נסיעת המבחן הרגשתי ש 1400 זה לא בשבילי :roll:

בסירטון הנ"ל הרכב נראה עם חישוקי ה 17 הנקראים "saga" והם אופציה בחו"ל (ורוב התמונות מחו"ל מראות שרובם מזמינים את החישוק הזה)

הוא חישוק יפה בהרבה, יש לו עיצוב מתאים בהרבה ובעל יותר עומק מה fabula 16 שמספקים בארץ כסטנדרט.

החישוק הזה הרבה יותר הולם אותה, רק חבל שבעוד שבאנגליה מציעים אותו בתוספת של 140 פאונד בלבד, כאן מבקשים 6500ש"ח!!! כן כן, אתם קוראים נכון!! ובכלל, כל בקשה לתוספת כלשהי מתקבלת בעיקום פרצופים ובוויכוחים שכן אפשר ואי אפשר, ולבסוף כשהם נכנעים, הם דופקים לך מחיר שלא תרצה להוסיף, וגם אומרים לך שעל כל תוספת "חריגה" תצטרך להמתין להזמנה מיוחדת ושזה ייקח 3 חודשים לפחות!!

רוצים עוד מחירי תוספות שערורייתיים ?

מערכת אוורור\מיזוג דיגיטלית = 3500 ש"ח

דיבורית בלוטות' = 1390 ש"ח

פנסי קסנון עוקבי פנייה = 5500 ש"ח

קרוז קונטרול ? יש בדגם 5 דלתות, וב3 משום מה אין! פחדתי אפילו לשאול כמה זה עולה...

בחו"ל יש חבילה הכוללת מראה המתכהה אוטומטית נגד סנוור, חיישני רוורס, חיישני גשם למגבים, ותאורת "coming home"

באנגליה זה עולה קצת יותר מ 200 פאונד! בארץ ? לא מוכנים בכלל להביא את החבילה הזאת, אפילו לא בתוספת תשלום שבטח הייתה קורעת לכם את הכיס ממילא.

במקום מאלצים אתכם להסתפק בחיישני רוורס בלבד, בהרכבה מקומית מבית רדיו מילאנו, ובעלות "זולה" של 1000 ש"ח.

וגולת הכותרת ? אם בא לכם להזמין FR או קופרה דווקא, ותרצו משענת יד עם תא אחסון מקורית, כמו זו שב SC הרגילה, תיאלצו להוסיף 1490 ש"ח וההתקנה מקומית בלבד!

 

אותי זה מאוד הרגיז! גם הגישה, וגם העלויות הגבוהות, חשבתי כבר שנכנסתי לקמור ...

פורסם

באמת שניתן להבין את הטענות שלך , אבל כמו שאומרים למטבע יש שני צדדים.

 

ראשית גילוי נאות : א. אין לי אינטרס להגן על יבואני סיאט (צ'מפיון) . ב. הזמנתי את ה 1.4 SC במבצע בצבע כתום , ובהמשך שידרגתי ההזמנה ל 1.6 בצבע זהה.

 

בסך הכל קשה להתווכח על העובדה שחבילת המבצע נותנת תמורה מצויינת למחיר , ובייחוד בהיבט האיבזור המקורי המקיף הכלול, ובוודאי אם משווים זאת לחלופות המקומיות של שאר היבואנים.

 

נכון שמחירי האיבזור הנוסף יקרים , אבל גם כך המבצע מציע אבזור עשיר ומקורי.

 

ניתן להבין שכבכל עסק מסחרי , ספק/ קמעונאי יכול לקבל מחיר טוב יותר מהיצרן אם יתחייב מראש לכמות גדולה במפרט אחיד

וידוע מראש , ואז מועברת ההנחה (או בוודאי חלקה ) גם לצרכן.

אם כל הזמנה ספציפית תדרוש מהיבואן והיצרן התעסקות נפרדת הדבר מוסיף סירבול ועלויות.

 

לאחר השוואה מעמיקה שעשיתי לקניית סיאט דומה בחו"ל דווקא ראיתי דוגמאות הפוכות שמראות על הוגנות היבואן.

 

לדוגמא , באנגליה , תוספת לצבע מעבר ללבן דורשת תוספת של 380 עד 550 פאונד (כ - 3300 ש"ח) , בעוד בארץ

נדרשים ל - 1490 ש"ח בלבד !

 

ההשוואה הראתה דבר מעניין מאוד . הסיאט במבצע עולה בארץ (אחרי 90% מס קנייה כחוק) בסדר גודל של 20% יותר

מהמחיר באירופה , ולעומת זאת רכבים אחרים שהשוויתי עולים בארץ בין 50 ל- 100 יותר מבאירופה - בהחלט מדהים , כך

שמקבלים על הבסיס הנחה מכובדת !


×
×
  • תוכן חדש...