Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבלו מידע מעניין שקיבלתי מידידה שלי לעבודה שכמה חברים של חבר שלה קנו את האיביזה החדשה ועשו מאין קבוצת רכישה וארגנו מספר קונים לא מבוטל אבל גם לא ענק וקיבלו מחיר משודרג על האיביזה לפי מה שהבנתי יצא להם כ 80000 אלף שח על כל רכב ברמה הבסיסית שלו.

 

מה שאני רוצה לומר, כזה דבר בכלל אפשרי? למרות שאני לא רואה מקום לספקות במה שהיא אמרה לי ובכל אופן האם כדי להגיע לסוכנות עם המידע הזה ולהצג להם אותו שם ולומר להם שאם הם נותנים לי מחיר כזה גם כן אני סוגר איתם עכשיו עיסקה?

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נשמע לי מופרך, אנחנו באנו 5 חברים ובקושי את הקודנית הסכימו לממן לנו.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

הבעיה העיקרית היא שהם יודעים שאתה ממש רוצה את הרכב המדובר, ולשמחתם אין לך מקום אחר לרכוש אותו. ככה שלך אין שום אופציה להתמקח ולהם אין שום סיבה להפסיד.

 

 

עד שלא תהיה תחרות - שום דבר לא יזוז.

 

:?

פורסם
קבלו מידע מעניין שקיבלתי מידידה שלי לעבודה שכמה חברים של חבר שלה קנו את האיביזה החדשה ועשו מאין קבוצת רכישה וארגנו מספר קונים לא מבוטל אבל גם לא ענק וקיבלו מחיר משודרג על האיביזה לפי מה שהבנתי יצא להם כ 80000 אלף שח על כל רכב ברמה הבסיסית שלו.

 

מה שאני רוצה לומר, כזה דבר בכלל אפשרי? למרות שאני לא רואה מקום לספקות במה שהיא אמרה לי ובכל אופן האם כדי להגיע לסוכנות עם המידע הזה ולהצג להם אותו שם ולומר להם שאם הם נותנים לי מחיר כזה גם כן אני סוגר איתם עכשיו עיסקה?

 

 

שטויות, לא הייתה שום הנחה לאף אחד,חבר שעובד בצמפיון רכש את האיביזה במסגרת המבצע ולא קיבל הנחה אפילו לא של שקל .חבל לדון בנושא.

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראשית גילוי נאות : א. אין לי אינטרס להגן על יבואני סיאט (צ'מפיון) . ב. הזמנתי את ה 1.4 SC במבצע בצבע כתום , ובהמשך שידרגתי ההזמנה ל 1.6 בצבע זהה.

 

 

אני מפספס משהו? שמעתי הרבה אנשים שאומרים שהם שידרגו את ההזמנה, בזמן שאני ביררתי לגביי ה1.6 נאמר לי שהמחיר הוא 111K, האם יצאו באיזשהו מבצע מקביל על ה1.6 שפשוט לא מפורסם?

 

או שפשוט קנית את הרכב במחיר המלא? (פשוט לא נראה לי משתלם כ"כ ההפרש במחיר לתמורה).

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
שטויות, לא הייתה שום הנחה לאף אחד,חבר שעובד בצמפיון רכש את האיביזה במסגרת המבצע ולא קיבל הנחה אפילו לא של שקל .חבל לדון בנושא.

אורן

 

תשמע ידידי אני לא בא פה עם סתם מידע וזורק אותו לאויר איך שאני רואה את הדברים אין סיבה לידידה שלי להמציא את זה כי גם ככה זה לא מעניין אותה ובטח שאין לה אינטרס להמציא את זה או לכל משהו אחר! אני גם חושב שזה דיי מוזר אבל אין ספק שזה יכול ליהיות.

פורסם
אני מפספס משהו? שמעתי הרבה אנשים שאומרים שהם שידרגו את ההזמנה, בזמן שאני ביררתי לגביי ה1.6 נאמר לי שהמחיר הוא 111K, האם יצאו באיזשהו מבצע מקביל על ה1.6 שפשוט לא מפורסם?

 

או שפשוט קנית את הרכב במחיר המלא? (פשוט לא נראה לי משתלם כ"כ ההפרש במחיר לתמורה).

לפי הכתבה בעיתון מהשבע שעבר דגם ה 1.6 עולה 98 אלפיות ובא עם בלמי דיסק. כלומר המבצע גם לגביו.

פורסם
לפי הכתבה בעיתון מהשבע שעבר דגם ה 1.6 עולה 98 אלפיות ובא עם בלמי דיסק. כלומר המבצע גם לגביו.

 

אם אתה מתכוון לכתבה שבה פורסם את מספר האיביזות שנמכרו במבצע, אז אתה טועה, לא היה מוזכר שום דבר לגבי דגם ה-1.6 ליטר ב-98 אלפיות. אך העניין הזה בהחלט שווה בירור, שאני אבצע השבוע.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קראתי באותו יום את הכתבה ולא הוזכר שם דבר לגבי הדגם והמחיר הנ"ל.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
אם אתה מתכוון לכתבה שבה פורסם את מספר האיביזות שנמכרו במבצע, אז אתה טועה, לא היה מוזכר שום דבר לגבי דגם ה-1.6 ליטר ב-98 אלפיות. אך העניין הזה בהחלט שווה בירור, שאני אבצע השבוע.

 

נא לעיין בכתבה של אודי עציון ממוסף "ממון" של ידיעות שסרקתי , מימין למסגרת על ה 400 איביזות .

special.jpg

פורסם

ככה זה כשמקימים משפחה – לפעמים צריך להתפשר על הדברים שחשובים לך...

אין ספק בכלל שהמאזדה עדיפה כרכב משפחתי על האיביזה (חרף היותה של האחרונה חדשה).

גם על המאזדה תוכל לקבל אחריות מחברת הליסינג (אבל בגדול אין על מה – הרכב אמין מאד).

האיביזה רכב מצוין, אבל לפלח השוק הצעיר יותר ופחות לבעלי משפחות. היא פחות מרווחת (הרבה פחות), תא מטען לא גדול בהשוואה למאזדה (עגלת תינוק, בישולים בליל הסדר, שקיות מהסופר – כל אלה צריכים להיכנס איפשהו...), וגיר ידני – את זה כבר הזכרת.

אז לך על המאזדה, ופודקאסטים תשמע באייפוד בחדר כושר.

כמו שיכור מסתובב......:wink:

פורסם

Orpazi,

למי יש זמן לחדר כושר עם שעה וחצי נסיעה כל כיוון לעבודה?

חוץ מזה, אל תשכח שיש לנו כבר רכב משפחתי- פוקוס 2005.

 

gtv11636,

האיביזה כבר באה עם פנסים עוקבי פנייה - 5500 זה בשביל להחליף אותם בקסנון?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

gtv11636,

האיביזה כבר באה עם פנסים עוקבי פנייה - 5500 זה בשביל להחליף אותם בקסנון?

 

הם לא עוקבי פנייה, פשוט נידלק הפנס ערפל הרלוונטי כאשר פונים - ממש לא פנסים עוקבי פנייה.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אני נדהם לגלות הטעייה צרכנית של סיאט..

 

באתר החברה: http://www.seat.co.il/ibizasc.asp?rId=37&sId=26

 

לשונית IBIZA SC -> דגשים -> טכנולוגיה

 

קודם כל כדי לוודא .. הרכב שבמבצע הוא בדרגת איבזור SPORT - רמת האיבזור הכי גבוהה.

 

הנה דוגמא:

 

 

פנסי בי קסנון עם AFS

 

 

 

"תמיד תוכל לשדרג את פנסי הבי קסנון הקדמיים עם מערכת ה AFS . מערכת זו עוקבת אחר כיוון הגלגלים ומפנה את הפנסים אוטומאטית. המערכת מאפשרת שדה ראייה רחב יותר לנהג. תמיד ראית את עצמך כבעל ראייה רחבה לא ?"

הצרכן מבין מהפיסקה הנ"ל שפנסי הקסנון מותקנים כבר על האוטו. לא כך?

 

עוד דוגמא:

 

ה SC לא רק נראית טוב , למרבה הפלא יש לה גם עומק. ה SC מצוידת בכל אביזרי ההיטק שנדרשים ממכונית ספורט כוללת גם חיישני חנייה אחוריים שיעזרו לכם לדעת אם התקרבתם מידי לרכב הסמוך ,חיישני הגשם אשר מזהיםגשם יורד ומפעילים אוטומאטית את המגבים, ובקרת השיוטהקרוז קונטרולאשר יספק לכם נוחות מושלמת בנסיעה על כבישים בינעירונייםונסיעות ארוכות.מערכת ה ESP (מערכת יציבות אלקטרונית) אשר מונעת איבוד שליטה והחלקה , תקבלו גםאינדיקטור אוטומאטי לירידת לחץ האוויר בגלגלים

 

עפ"י הידוע לי חיישני חנייה אחוריים - אופציה בתשלום

בקרת שיוט אין בדגם 1.4

 

למי התשובות


×
×
  • תוכן חדש...