Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וידידי עובד הנמל (בעליו של ה306),

 

אנא המנע מלצלם רכבים של לקוחות וזאת כי לא כולם רוצים שיראו את רכבם ובטח לפני שהם קיבלו אותו (דבריו של הלקוח בעל הR החדשה שראה את התמונות שצילמת-חבר גם כן כאן באתר).

 

תודה מראש על כך .

 

 

לקחתי לתשומת ליבי, לא העלתי על דעתי שזה יכול לפגוע במישהו בצורה כלשהי. :arrow:

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פינקתי אותך בווידאו גם שמראה עד לאן הגג נפתח (מצב פוזה כמו שנאמר פה כבר בעבר, פתח קטן)

בנוסף הדגמה של מנגון דרך השלט, שבלחיצה ממושכת פותח את החלונות והגג (פתרון מעולה בימי הקיץ החמים)

תהנה חבר, שבת שלום! :)

 

EXKGJDDCW0Q דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

וואלה שיחקת אותה.

נראה מדליק כל הקטע עם הפתיחה אוט' ונעילה שכוללת גם את הגג.

אבל התבאסתי ממש מהחרך הצנוע הזה שנפתח בגג..

אני כרגע עם חלון רגיל, אמיתי..כזה שנפתח גם החוצה.

אני אתגעגע לזה:|

פורסם
האם ידוע לכם מתי צפויה להגיע איביזה עם מנוע 1.2 טי.אס.איי?

 

בתודה מראש,

 

אהרן

 

מאוד קשה לענות מכיוון שאין דגם כזה. מדובר בשמועה - הגיונית - אבל לא רשמית . באף מקום בעולם אין מנוע כזה

באיביזה , למעט דגם חדש של סטיישן IBIZA ST.

 

ראה מאתר סיאט העולמי :

 

מנועי איביזה 5 דלתות :

 

http://www.seat.com/com/generator/su/com/newIbiza08/site/engines/main.html

 

מנועי איביה 3 דלתות SC :

 

http://www.seat.com/com/generator/su/com/newIbiza08SC/site/engines/main.html

 

מנועי איביזה סטיישן ST :

 

http://www.seat.com/com/generator/su/com/IbizaST/site/engines/main.html

 

הערכה שלי - ספקולטיבית - תוך חצי שנה עד שנה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי את הרכב השבוע. אני עדיין מנסה לעכל שהדבר הזה עלה רק 90000 ש"ח. מכיוון שעדיין לא אימצתי את המנוע אני לא יודע עדיין מה אפשר להוציא מהמנוע הזה, אבל על פניו נראה שכח זה לא מה שחסר לו. אני חייב לציין גם שאין להתעלם מהמבטים שהרכב מושך. הוא יפה ומיוחד באופן מדהים.

 

בינתיים יש בעיה עם רעשי רוח, זניח, אבל די מטריד. המערכת, אולי צריך עדיין לכוון אותה, אבל יש עיוות בקול שאני לא מבין עדיין את מקור. נשמע כמו ש' וס' שורקות ובאופן מוזר.

פורסם
קיבלתי את הרכב השבוע. אני עדיין מנסה לעכל שהדבר הזה עלה רק 90000 ש"ח. מכיוון שעדיין לא אימצתי את המנוע אני לא יודע עדיין מה אפשר להוציא מהמנוע הזה, אבל על פניו נראה שכח זה לא מה שחסר לו. אני חייב לציין גם שאין להתעלם מהמבטים שהרכב מושך. הוא יפה ומיוחד באופן מדהים.

 

בינתיים יש בעיה עם רעשי רוח, זניח, אבל די מטריד. המערכת, אולי צריך עדיין לכוון אותה, אבל יש עיוות בקול שאני לא מבין עדיין את מקור. נשמע כמו ש' וס' שורקות ובאופן מוזר.

 

סע רגוע ב-1500 קילומטרים הראשונים. אני נמצא בשלב של 3 וחצי שבועות מאז קבלת הרכב, 2300 קילומטר במונה, וההרגשה היא שככל שאני צובר קילומטרים (90 אחוז נסיעות בין עירוניות), הרכב "מייצר" לעצמו עוד ועוד סוסונים (במיוחד בעליות של הרי נצרת). מבחינת מהירות, מזל שאישתי אמרה לי להאט בכביש 6, מפני שבטימטומי הגעתי בטעות ל-150 קמ"ש, די בקלות אפשר לומר, כך שזמינות כוח טובה זה לא משהו שחסר במהירויות מאוד גבוהות עם המנוע הספציפי הזה (1.4), כך על פי התרשמותי בכל אופן.

 

לגבי המבטים, "מטרידים" אותי אינספור פעמים ברמזור, אך לטעמי זה נובע יותר בגלל הצבע (כתום). אין ספק שגם בלי קשר לצבע היא מסובבת ראשים (ולא, אני לא מדמיין, כפי שנהג שקיבל את רכבו החדש בדרך כלל חש, אפילו אם מדובר בפיאט מולטיפלה).

 

מאחל לך שעות אינסופיות של הנאה עם הרכב.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

 

 

אנא המנע מלצלם רכבים של לקוחות וזאת כי לא כולם רוצים שיראו את רכבם ובטח לפני שהם קיבלו אותו (דבריו של הלקוח בעל הR החדשה שראה את התמונות שצילמת-חבר גם כן כאן באתר).

 

תודה מראש על כך .

 

מאיפה אתה יודע שזה הרכב שלו?

מדובר ברכב בלי שום סימני זיהוי.

 

אני חושב שהתמונות מהנמל הם נכס ומשהו מאוד יפה שכל חובב רכב רוצה לראות.

בייחוד שכל התמונות הן ללא מספר רישוי או זיהוי כזה או אחר - אין שום מניעה לצלם/להעלות ומי שזה מפריע לו כדאי שייקח יחד עם הרכב כמה שעות אצל פסיכולוג.

פורסם
האם ידוע לכם מתי צפויה להגיע איביזה עם מנוע 1.2 טי.אס.איי?

 

בתודה מראש,

 

אהרן

 

באתר סיאט העולמי כתוב שדיגמיי 1.2TSI יצאו בספטמבר הקרוב.

לפי האתר תהיה גם גירסה ידנית ולא רק DSG, בדומה ל 1.6.

פורסם
סע רגוע ב-1500 קילומטרים הראשונים. אני נמצא בשלב של 3 וחצי שבועות מאז קבלת הרכב, 2300 קילומטר במונה, וההרגשה היא שככל שאני צובר קילומטרים (90 אחוז נסיעות בין עירוניות), הרכב "מייצר" לעצמו עוד ועוד סוסונים (במיוחד בעליות של הרי נצרת). מבחינת מהירות, מזל שאישתי אמרה לי להאט בכביש 6, מפני שבטימטומי הגעתי בטעות ל-150 קמ"ש, די בקלות אפשר לומר, כך שזמינות כוח טובה זה לא משהו שחסר במהירויות מאוד גבוהות עם המנוע הספציפי הזה (1.4), כך על פי התרשמותי בכל אופן.

 

לגבי המבטים, "מטרידים" אותי אינספור פעמים ברמזור, אך לטעמי זה נובע יותר בגלל הצבע (כתום). אין ספק שגם בלי קשר לצבע היא מסובבת ראשים (ולא, אני לא מדמיין, כפי שנהג שקיבל את רכבו החדש בדרך כלל חש, אפילו אם מדובר בפיאט מולטיפלה).

 

מאחל לך שעות אינסופיות של הנאה עם הרכב.

 

תודה רבה. גם לך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא מתקפלות בנעילה - מתקפלות עם מתג.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

מה ז"א עם מתג?..

למשל לפני שיוצאים מהאוטו אפשר ללחוץ על כפתור כד לקפל אותן?

היו עושים את זה אוטומטי..אם כבר

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדיוק - צריך ללחוץ על מתג ייעודי כדי לקפל ולפתוח, לא אוטומטי עם הנעילה של הרכב.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
באתר סיאט העולמי כתוב שדיגמיי 1.2TSI יצאו בספטמבר הקרוב.

לפי האתר תהיה גם גירסה ידנית ולא רק DSG, בדומה ל 1.6.

 

 

נראה לי שהכוונה היא לדגמי ST של האיביזה ולא לשאר הדגמים.


×
×
  • תוכן חדש...