Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אזז ככה אני יעדכן...הסוכנות שהייתי בה היא הסוכנות בחיפה ונאמר לי שיש רק למחרת היום שאני נמצא נהיגות מבחן ואפילו המליצו לי על כך בחום הבעייה שלי הייתה שאני לא יכולתי להגיע ביום למחרת וכאשר שאלתי על נהיגת מבחן עתידידת אמרו לי שאין בקרוב..

 

תגיד אורן מה אתה אומר על ה איביזה 1.6 ב 98 אלפיות?

 

אני מהראשונים שהזמנתי את האיביזה SC שבמבצע ב - 88,800. לאחר התלבטויות וקריאות מרובות באתרים רבים באינטרנט שדרגתי את הזמנתי לאיביזה SC 1.6 ספורט ידני.

 

בצעתי נסיעת מבחן באיביזה 1400 (5 דלתות) ובהחלט התרשמתי לטובה , למעט ביקורת קלה על חוסר מחץ במהירות נמוכה

בסל"ד נמוך.

הסיבה ששידרגתי כי בכ"ז העדפתי תוספת של 20 כ"ס ו- 2 קג"מ מומנט בעקבות מאפייני נסיעתי - גר באיזור הררי

ומרבה בנסיעות עם מזגן וחשובה לי סחיבה חזקה . תוספת בלמי דיסק אחוריים גם לא חסרת חשיבות.

 

אם תוספת המחיר סבירה בעיניך וחשוב לך מנוע עוד יותר חזק ובלמי דיסק - שקול ברצינות מנוע 1.6.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מהראשונים שהזמנתי את האיביזה SC שבמבצע ב - 88,800. לאחר התלבטויות וקריאות מרובות באתרים רבים באינטרנט שדרגתי את הזמנתי לאיביזה SC 1.6 ספורט ידני.

 

בצעתי נסיעת מבחן באיביזה 1400 (5 דלתות) ובהחלט התרשמתי לטובה , למעט ביקורת קלה על חוסר מחץ במהירות נמוכה

בסל"ד נמוך.

הסיבה ששידרגתי כי בכ"ז העדפתי תוספת של 20 כ"ס ו- 2 קג"מ מומנט בעקבות מאפייני נסיעתי - גר באיזור הררי

ומרבה בנסיעות עם מזגן וחשובה לי סחיבה חזקה . תוספת בלמי דיסק אחוריים גם לא חסרת חשיבות.

 

אם תוספת המחיר סבירה בעיניך וחשוב לך מנוע עוד יותר חזק ובלמי דיסק - שקול ברצינות מנוע 1.6.

 

אני בהחלט חושב על כך... השאלה אם הפרש שכזה בעלות הוא הגיוני וגם איך ערך הרכב יהיה לאחר כמה שנים יש חשיבות ל1.4 או 1.6? משהו מהם אמור לרדת בצורה חדה יותר?

פורסם

קצת תמונות עדכניות מהמשלוח שהגיע לפני כשבוע + חידה קטנה. אל דאגה, לפי כמות רכבים נראה שהמבצע ימשך עוד הרבה זמן :wink:

 

 

 

מי מזהה את הדגם המדוייק בתמונה שניה? :arrow:

Image(506).jpg

Image(502).jpg

פורסם
אני בהחלט חושב על כך... השאלה אם הפרש שכזה בעלות הוא הגיוני וגם איך ערך הרכב יהיה לאחר כמה שנים יש חשיבות ל1.4 או 1.6? משהו מהם אמור לרדת בצורה חדה יותר?

 

לדעתי ההפרש הזה סביר ומוצדק , אבל הכל סובייקטיבי בהתאם לאפשרויות וההעדפות האישיות . בדקתי גם את פער המחירים

 

בין הדגמים בשווקים אירופאיים שונים והפער די זהה.

 

דרך אגב , להמחשת רמת ה"מציאה" לגבי רכישת שני הדגמים - ראיתי שבעלות דגמי איביזה SC 1.4/1.6 בשווקים רבים

 

ניתן לקנות דגמים אירופאיים שונים שמתומחרים בארץ בסדרי גודל של 110-120K.

 

כמובן, הנבואה ניתנה לשוטים , אבל להערכתי הלא אובייקטיבית , בעוד מספר שנים יהיה ביקוש גדול יותר לדגם החזק, כי הוא

 

יקרוץ לפוטנציאל קונים רחב יותר , שיכלול גם קהל צעיר חובב ביצועים שלא יכול לקנות חדש , אבל מחפש פוזה עם כיסוי (יחסי).

פורסם
קצת תמונות עדכניות מהמשלוח שהגיע לפני כשבוע + חידה קטנה. אל דאגה, לפי כמות רכבים נראה שהמבצע ימשך עוד הרבה זמן :wink:

 

 

 

מי מזהה את הדגם המדוייק בתמונה שניה? :arrow:

 

ליאון קופרה (240-265 כ"ס).

 

נראה לפי התמונות כי רב המזמינים חסכו 1495 ש"ח ....בטח מטעמי טעם.

פורסם
קצת תמונות עדכניות מהמשלוח שהגיע לפני כשבוע + חידה קטנה. אל דאגה, לפי כמות רכבים נראה שהמבצע ימשך עוד הרבה זמן :wink:

 

 

 

מי מזהה את הדגם המדוייק בתמונה שניה? :arrow:

 

ואיי בובה תגיד זה רק נדמה לי או שאלה היו גנטים לבנים? אם כן איך אירגנת אותם? וזה לאון או האיביזה. סליחה על הבורות.:roll:

פורסם
קצת תמונות עדכניות מהמשלוח שהגיע לפני כשבוע + חידה קטנה. אל דאגה, לפי כמות רכבים נראה שהמבצע ימשך עוד הרבה זמן :wink:

 

 

 

מי מזהה את הדגם המדוייק בתמונה שניה? :arrow:

 

איך לא..... סיאט לאון קופרה R

 

אגב אם יש לך עוד תמונות מהנמל תעלה.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
אני מהראשונים שהזמנתי את האיביזה SC שבמבצע ב - 88,800. לאחר התלבטויות וקריאות מרובות באתרים רבים באינטרנט שדרגתי את הזמנתי לאיביזה SC 1.6 ספורט ידני.

 

בצעתי נסיעת מבחן באיביזה 1400 (5 דלתות) ובהחלט התרשמתי לטובה , למעט ביקורת קלה על חוסר מחץ במהירות נמוכה

בסל"ד נמוך.

הסיבה ששידרגתי כי בכ"ז העדפתי תוספת של 20 כ"ס ו- 2 קג"מ מומנט בעקבות מאפייני נסיעתי - גר באיזור הררי

ומרבה בנסיעות עם מזגן וחשובה לי סחיבה חזקה . תוספת בלמי דיסק אחוריים גם לא חסרת חשיבות.

 

אם תוספת המחיר סבירה בעיניך וחשוב לך מנוע עוד יותר חזק ובלמי דיסק - שקול ברצינות מנוע 1.6.

 

 

ידידי אני אשמח לדעת כמה בערך יוצא לך ק"מ לליטר..תודה ואם למשהו יש מידע אמין מניסיון לגבי מנוע ה 1.4 אני יודה לו אם הוא יוכל לשתף אותי.

 

תודה.

פורסם

יפה, נחשתם נכון מאוד - מדובר בסיאט לאון קופרה R 8) הסיאט החזקה ביותר שיוצרה אי פעם אשר בחרטומה 265 כ"ס!!

 

ונכון, הג'אנט בצבע לבן בגודל 19" הנועל 35\235 נראה פשוט מהמם במציאות! :-P

 

 

 

 

וסורי על איכות התמונות :oops:

Image(503).jpg

Image(504).jpg

Image(505).jpg

פורסם

אני עדיין ממתין לקבלת הרכב, כך שברור שאין לי נתונים משלי.

 

מבירורים מעמיקים באינטרנט וקריאת חוות דעת של בעלי רכבים כאלו בחו"ל עולה התמונה הבאה :

 

מנוע ה 1.4 חסכוני בהחלט ואופי פעולתו נעים , יעיל וחלק , הגם שלא ספורטיבי.רוב רובם של הבעלים מאוד מרוצים מהמנוע . בנהיגה עירונית צפה ל - 1:11 עד 1:13 ק"מ לליטר ובבינעירוני 1:15 עד 1:18. (כתלות בתנאי הדרך ואופי הנהיגה).

 

מנוע ה 1.6 גם חסכוני יחסית , ברור שיותר חזק , אבל אופי פעולתו מעט יותר מחוספס ומרעיש מאחיו הקטן. בנהיגה

עירונית צפה ל 1:9 עד 1:11 , בבינעירוני 1:14 עד 1:16.

 

בקיצור ,על תוספת של 20% כח משלמים כ - 10 עד 15 אחוז יותר בדלק ומחיר קנייה גבוה ב 10%. לשיקולך - הצעתי -

אל תחליט לפני נסיעת מבחן בשתי האפשרויות.

פורסם
קצת תמונות עדכניות מהמשלוח שהגיע לפני כשבוע + חידה קטנה. אל דאגה, לפי כמות רכבים נראה שהמבצע ימשך עוד הרבה זמן :wink:

 

 

 

מי מזהה את הדגם המדוייק בתמונה שניה? :arrow:

 

כמה איביזות קופרה ו FR היו שם, גם לא מעטות ? יש תמונות ? אשמח אם תוכל להעלות, תודה מראש!8)

פורסם
ואיי בובה תגיד זה רק נדמה לי או שאלה היו גנטים לבנים? אם כן איך אירגנת אותם? וזה לאון או האיביזה. סליחה על הבורות.:roll:

 

"לארגן" ג'אנטים לבנים זאת לא בעיה, ובכל מקרה הם מגיעים כסטאנדרט בקופרהR שבתמונה.

לידע כללי שלך, זוהי לאון ולא איביזה.

האיביזות מופיעות בשורה בתמונה השנייה.

פורסם

מישהו יודע כמה עולה ביטוח מקיף+חובה לרכב הנ"ל?

גם אני הזמנתי את האיביזה החדשה , אומנם עדיין לא קיבלתי את הרכב :>

אבל התקשרתי לביטוח ישיר כדי לקבל הצעת מחיר הם רוצים חובה+מקיף 8000שח.

נראה לי מוגזם ביותר, לא?

מישהו מכיר חברת ביטוח יותר נורמלית לבטח בה?

וכמה זה יעלה פחות או יותר? מאלה שרכשו את הרכב וביטחו אותו כבר.

פורסם
מישהו יודע כמה עולה ביטוח מקיף+חובה לרכב הנ"ל?

גם אני הזמנתי את האיביזה החדשה , אומנם עדיין לא קיבלתי את הרכב :>

אבל התקשרתי לביטוח ישיר כדי לקבל הצעת מחיר הם רוצים חובה+מקיף 8000שח.

נראה לי מוגזם ביותר, לא?

מישהו מכיר חברת ביטוח יותר נורמלית לבטח בה?

וכמה זה יעלה פחות או יותר? מאלה שרכשו את הרכב וביטחו אותו כבר.

 

סתם ככה בתור התחלה, יש השוואות מחירים של ביטוחים גם באינטרנט, תנסה גם שם.


×
×
  • תוכן חדש...