Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעשה יש שלושה מצבים רגילים:

 

כבוי (כשלמעשה במצב זה האורות הראשיים דולקים, כך קונצרן פולקסווגן החליט כנראה לגבי רכביו), אורות חנייה (האורות הראשיים אינם דולקים, אלא אך ורק זוג מנורות קטנות בצד ימין וזוג מנורות קטנות בצד שמאל), ואורות ראשיים (שכשמן כן הן, אורות ראשיים). במצב זה (ואך ורק במצב זה בלבד) נכנסת לפעולה מערכת העזר: כאשר אתה מסובב את ההגה ימינה, נדלק פנסל הערפל הימני כדי להעניק לך שדה ראייה טוב יותר ימינה, ועל אותו העיקרון כאשר אתה מסובב את ההגה שמאלה. בנוסף, אם תמשוך לכיוונך את מתג האורות, יידלקו פנסי הערפל. אם תמשוך את המתג לכיוונך משיכה נוספת, יידלק גם אור פנס הערפל האחורי.

 

זה נראה כך:

 

כבוי - שמאל.

אורות חנייה - אמצע.

אורות ראשיים - ימין.

 

אני, בימי הקיץ, כאשר ישנו אור בחוץ והחוק אינו מאלץ לנהוג עם אורות בכבישים בינעירוניים (כמו בתקופה הנוכחית), מעדיף לכוון את מתג האורות רק כלפי האמצע, כלומר ללא אורות ראשיים דולקים אלא אך ורק המנורות הקטנות דולקות (שתיים בצד ימין ושתיים בצד שמאל).

 

לגבי מראות הצד: מעל למתגי החלונות שבמושב הנהג, ישנה גלגלת שחורה. אם תסובב אותה (ימינה או שמאלה, לא משנה) כ-180 מעלות לכיוון מטה, תיווכח לראות שמראות הצד מתקפלות פנימה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאבא שלי היה פולקסווגן לפני זה אז הוא יודע איפה צריך להיות הגלגל הזה של האורות, זה על ה0 ועדיין יש אורות מתי שמדליקים את האוטו. http://www.automobilesreview.com/img/seat-ibiza-mk-iv/seat-ibiza-mk-iv-03.jpg

 

עריכה: בזמן שכתבתי the-who הביא תשובה שמתאימה יותר למצב הקיים :-)

אז מה אין שום אפשרות לכבות את האורות וזהו?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

כפי שציינתי בפניך, המצב האידיאלי ל"כיבוי" האורות הוא לשים את המתג באמצע (לתת רק לזוג האורות הקטנים הימניים והזוג השמאליים לעבוד).

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

אבא שלי אומר עכשיו שהוא התקשר לסיאט ואמרו לו שאפשר לבוא למוסך ולהגדיר במחשב של האוטו שהאור יכבה כמו באוטו נורמלי. כמובן שהוא מתכוון לבצע את זה.

בטח אפשר גם עם vag-com למי שיש.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אני חייב לציין שאני דיי מאוכזב מאיכות הפח של האוטו.

מרגישים כאילו הוא דק, בהשוואה לרכב הקודם שלי - גטס, כאשר אפילו כשאני מנקה אותה אפשר בקלות לכופף אותו פנימה.

אין זה פלא שאתמול כשיצאתי לעיר, איזה פושטק החליט לשבת לי על מכסה המנוע ולהשאיר לי מזכרת..בלי יותר מדי מאמץ נוצר למכסה מנוע בליטה כלפי פנימה..ממש פופיק.

פורסם
אני חייב לציין שאני דיי מאוכזב מאיכות הפח של האוטו.

מרגישים כאילו הוא דק, בהשוואה לרכב הקודם שלי - גטס, כאשר אפילו כשאני מנקה אותה אפשר בקלות לכופף אותו פנימה.

אין זה פלא שאתמול כשיצאתי לעיר, איזה פושטק החליט לשבת לי על מכסה המנוע ולהשאיר לי מזכרת..בלי יותר מדי מאמץ נוצר למכסה מנוע בליטה כלפי פנימה..ממש פופיק.

 

אולי אותו פושטק היה הר אדם?

 

אני דווקא מרגיש ההיפך ממך, טנק מרכבה קטן על הכביש עם לב של 1400.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
אבא שלי אומר עכשיו שהוא התקשר לסיאט ואמרו לו שאפשר לבוא למוסך ולהגדיר במחשב של האוטו שהאור יכבה כמו באוטו נורמלי. כמובן שהוא מתכוון לבצע את זה.

בטח אפשר גם עם vag-com למי שיש.

 

 

ביידיש יש ביטוי שמתאים רק לנו היהודים "אובר חוכם" . למה הכוונה ?

 

מדוע אתה חושב שתאגיד VAG בחר להתקין כברירת מחדל ברכבי פולקסווגן-אודי-סיאט-סקודה את המערכת הזו

במודלים האחרונים ? אולי כדי שנתחכם וננתק אותה בכח ?

 

מערכת DRL - אורות דולקים קבוע במצב "0" הינה מערכת בטיחות שנכנסת כתקן ברוב הארצות המתקדמות.

 

מספיק פעם אחת שרוכב אופניים / ילד קטן / נהג חולמני וכו' וכו' יבחינו באופן טוב יותר בסיאט הקרבה וימנעו מעצמם ומנהג

 

הסיאט מצב לא נעים (בלשון המעטה...) כדי להצדיק קיום המערכת הזו ולא לבטלה כמיותרת.

 

ודרך אגב - המערכת מתוכננת באופן חכם - נכון שהפנסים הראשיים - אורות נמוכים - דולקים קבוע , אבל בזמן התנעה

 

הם כבים אוטומטית למניעת עומס. במקביל במצב זה לא פעילים אורות לוח השעונים ותאורת הלוחית האחורית . (אין בכך צורך).

 

בתפעול מצב "אורות חנייה" (אמצע) אורות אלו פועלים סתם ביום.

 

בנוסף כל הנורות הפועלות במצב "0" הן מסוג LONG LIFE בעלות אורך חיים פי 3 מנורות מקבילות , כך שאין סיבה

 

שיגרם בלאי גבוה לנורות לעומת רכב רגיל.

 

בקיצור , מטעמי בטיחות כדאי לשמוח על המערכת הזו ולא לבטלה.

פורסם

אני לא ממש מבין.

באיביזות החדשות אורות הדרך הראשיים עובדים תמיד, גם כשהרכב כבוי?

 

ומה עם המצבר?!

Auto Emoción


×
×
  • תוכן חדש...