Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ראשית בתור משתמש חדש אני רוצה לציין לטובה את הפורום הזה, מרבית החלטותיי לגבי קניית הרכב התבססו עליכם :-D.

קיבלתי את המכונית (אשר נקראת קלרה :shock:) לפני שבוע....לדעתי מכונית מצויינת והתרומה לכסףאשר שולם טובה אך בעיה אחת עלתה ...

צריכת הדלק....נכון שהאוטו כבד והמנוע יחסית חלש למשקל של 1200+ והצמיגים הרחבים לא עוזרים אבל צריכה ממוצעת של 12 ק"מ לליטר (והקפדתי על נהיגה רגועה מאד בכל קנה מידה) ניראת לי קצת חריגה.....:? במיוחד כאשר מרבית הנסיעות הם מחוץ לעיר.

אשמח לקבל תגובות בנושא.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוטו כבד? משקל עצמי (כולל נהג) = 1100 קילו, זה משקל כבד? אתה רגיל לסמארט?

קיבלתי את הרכב לפני שבועיים וזה הדבר האחרון שאני יכול להתלונן עליו.

האוטו מרגיש קל מאוד ביחס למנוע 1400, אולי זה גם בגלל הגיר הידני.

אצלי התצרוכת יותר טובה, ואני יודע שאני לא היחיד. תבדוק שוב את התצרוכת, כי 12 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה לא נשמע כל כך הגיוני.

פורסם

נראה לי מעט גבוה. עד היום עברתי 1200 ק"מ עם תצרוכת ממוצעת של בערך 15 ק"מ לליטר. אני בבוקר נוסע 25 ק"מ מחוץ לעיר (על איילון צפונה ב 6 בבוקר) ובחזרה 25 ק"מ בפקק של איילון.

 

איך אצלכם מערכת השמע? אין הפרעה באיכות הקול? אצלי משהו לא בסדר. עוד לא הבנתי מה זה.

 

רעש רוח? מה עושים?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לגביי הצריכה, גם אצלי צריכה טובה (1100 ק"מ ומילאתי עד עכשיו 2 מיכלים..)

 

לגביי רעשי הרוח שהוזכרו, בעייה ידועה שאני שמתי לב אליה כבר בנסיעת מבחן - מעל 110-120 נשמעים רעשי רוח חזקים, נפתרים בעזרת כפתור הווליום של המערכת :wink:

 

המערכת לדעתי סבירה לגמרי, תוכל לפרט באיזו בעייה נתקלת?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

מערכת השמע מצ'וקמקת...

בעת קניית הרכב נאמר לי שבמערכת יש 2 יציאות RCA למגבר, לא רק שאין יציאות למגבר, גם אין אופציה להוציא מהמערכת יציאות עם קבל מיוחד. (אלא רק עם מנחת).

הרכב אצלי שבועיים ואתמול גליתי שהרמקול האחורי שמאלי שרוף. תבדוק אצלך, אולי קרה אותו הדבר.

 

רעש רוח? נוסעים עם כיוון הרוח 8) , או שמגבירים את המוזיקה - אופס, אי אפשר, כי המערכת על הפנים... :?

פורסם
לגביי הצריכה, גם אצלי צריכה טובה (1100 ק"מ ומילאתי עד עכשיו 2 מיכלים..)

 

לגביי רעשי הרוח שהוזכרו, בעייה ידועה שאני שמתי לב אליה כבר בנסיעת מבחן - מעל 110-120 נשמעים רעשי רוח חזקים, נפתרים בעזרת כפתור הווליום של המערכת :wink:

 

המערכת לדעתי סבירה לגמרי, תוכל לפרט באיזו בעייה נתקלת?

 

נשמע כאילו הקול מעוות. האות ש' ס' וצ' נשמעות כמו צצצ'. נשמע כאילו התחנה לא מכוילת כמו שצריך. ישנם גם ערוצי FM שלא נקלטים.

פורסם

תודה רבה על ההתייחסות.

אבדוק שוב את הצריכה..

הצריכה שפרסמתי היא לא לפי המחשב דרך (אשב מצהיר על 15 ק"מ לליטר) אלאלפ]י תדלוק שבצעתי...י 34 ליטר על מרחק נסיעה של 410 ק"מ.

אולי בגלל שזה תדלוק ראשון...

 

בכל הקשור למערכת השמע לא נתקלתי בבעיות....וגם כמה חברה שבבעלותם רכב מספר חודשים לא נתקלו בבעיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
נשמע כאילו הקול מעוות. האות ש' ס' וצ' נשמעות כמו צצצ'. נשמע כאילו התחנה לא מכוילת כמו שצריך. ישנם גם ערוצי FM שלא נקלטים.

 

אותה תופעה גם בשמיעת דיסקים? או רק בתחנות רדיו?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

הרכב אצלי קצת יותר מחודש.

 

בכל תידלוק, עד לנקודה שבה נורית הדלק נדלקת (ונשארים בערך 70 קילומטרים של נסיעה על פי מחשב הדרך), אני נוסע בין 570 ל-585 קילומטרים, ואז נכנס לתדלק שוב. יותר מכך, אני חווה לעיתים פקקים קשים מאוד של 45 דקות עד שעה באזור רמת ישי, בשעות אחה"צ, כך שיש לקחת בחשבון שבלי הפקקים בכיף הייתי יכול לעבור את אזור ה-600 קילומטרים עד לנקודה שבה נורית הדלק נדלקת.

 

אצלי, בכל אופן, מחשב הדרך מוכיח שאם מהירות הנסיעה היא 80 קמ"ש ויותר, ואין יותר מדי עצירות, נסיעה עירונית ופקקים, אפשר די בקלות להגיע לנתון שקרוב ל-700 קילומטרים לטנק דלק. בהנחה ומדובר בטנק דלק של 45 ליטרים, תעשו לבד את החישוב ותגיעו למסקנה האם הרכב חסכוני בדלק או שלא.

 

אני, באופן אישי, מבסוט עד השמים יותר מכל מהנתון הזה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה עם המערכת שמע המובנית שבאה עם האוטו.

בהשוואה למערכות שמע אורגינליות אחרות שבאות עם הרכב - סיאט באמת נותנים תמורה לא רעה

המערכת היא של בלאופונקט הגרמנית כמו גם 6 רמקולים (2 קדמי, 2 אחורי ו2 טוויטרים). היא סבירה לגמרי למי שלא מחפש להרעיד שכונות.

 

לגבי הבחור שנקרע לו הרמקול - פנה מיד לסוכנות. זה נכלל באחריות כיוון שלא נגעת לא בHU ולא בשום דבר אחר הכל אורגינלי ואין להם איך להתחמק מזה. שילמת כסף, הרכב באחריות ועליך לקבל שירות המינימום שלהם זה להחליף לך לרמקול חדש. שלא יספרו לך סיפורים..

 

לגבי הרעשים של הרוח - תופעה מוכרת :\ הרגשתי את זה גם בנסיעת מבחן...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אבא שלי קיבל את האיביזה SC שלו אתמול ושם לב שמתי שהאורות מכובים (במתג על הדשבורד) אז הם עדיין דולקים פיזית :lol: גם עכשיו בבוקר הם נדלקים

יש לאוטו איזה חיישן אורות או משהו כזה?

 

גם איך מקפלים את המראות?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

יש לגלגל האורות 4 מצבים.

כבוי,אורות פנימיים,ודולק.

והמצב הרביעי הוא מצב של אורות חנייה.

כנראה אתה נמצא על האורות חנייה. סובב את גלגל האורות ימינה עד שיהיה על 0 .


×
×
  • תוכן חדש...