Jump to content

bismut

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של bismut

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה על ההתייחסות. אבדוק שוב את הצריכה.. הצריכה שפרסמתי היא לא לפי המחשב דרך (אשב מצהיר על 15 ק"מ לליטר) אלאלפ]י תדלוק שבצעתי...י 34 ליטר על מרחק נסיעה של 410 ק"מ. אולי בגלל שזה תדלוק ראשון... בכל הקשור למערכת השמע לא נתקלתי בבעיות....וגם כמה חברה שבבעלותם רכב מספר חודשים לא נתקלו בבעיה.
  2. שלום לכולם. ראשית בתור משתמש חדש אני רוצה לציין לטובה את הפורום הזה, מרבית החלטותיי לגבי קניית הרכב התבססו עליכם . קיבלתי את המכונית (אשר נקראת קלרה ) לפני שבוע....לדעתי מכונית מצויינת והתרומה לכסףאשר שולם טובה אך בעיה אחת עלתה ... צריכת הדלק....נכון שהאוטו כבד והמנוע יחסית חלש למשקל של 1200+ והצמיגים הרחבים לא עוזרים אבל צריכה ממוצעת של 12 ק"מ לליטר (והקפדתי על נהיגה רגועה מאד בכל קנה מידה) ניראת לי קצת חריגה..... במיוחד כאשר מרבית הנסיעות הם מחוץ לעיר. אשמח לקבל תגובות בנושא.
×
×
  • תוכן חדש...