שלום לכולם.
ראשית בתור משתמש חדש אני רוצה לציין לטובה את הפורום הזה, מרבית החלטותיי לגבי קניית הרכב התבססו עליכם .
קיבלתי את המכונית (אשר נקראת קלרה ) לפני שבוע....לדעתי מכונית מצויינת והתרומה לכסףאשר שולם טובה אך בעיה אחת עלתה ...
צריכת הדלק....נכון שהאוטו כבד והמנוע יחסית חלש למשקל של 1200+ והצמיגים הרחבים לא עוזרים אבל צריכה ממוצעת של 12 ק"מ לליטר (והקפדתי על נהיגה רגועה מאד בכל קנה מידה) ניראת לי קצת חריגה..... במיוחד כאשר מרבית הנסיעות הם מחוץ לעיר.
אשמח לקבל תגובות בנושא.