Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סבבה...ואני מחכה לתמונות שלך..

 

תגיד ידידי או כל משהו אחר יש לכם מושג מה יהיה מחיר הרכב לאחר ש"המבצע" יסתיים משום שזה פונקציה דיי חשובה מבחינתי ואני מניח שגם לכל מי שקנה משום שאם באמת המחיר יעלה ככה כולם הרויחו את ירידת הערך של השנה הראשונה.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סבבה...ואני מחכה לתמונות שלך..

 

תגיד ידידי או כל משהו אחר יש לכם מושג מה יהיה מחיר הרכב לאחר ש"המבצע" יסתיים משום שזה פונקציה דיי חשובה מבחינתי ואני מניח שגם לכל מי שקנה משום שאם באמת המחיר יעלה ככה כולם הרויחו את ירידת הערך של השנה הראשונה.

 

הנבואה ניתנה לשוטים, בטח בכל הקשור לעולם הרכב הישראלי, אך מחיר הרכב האמיתי (גם ע"פ מחירון לוי יצחק) אמור לעמוד בערך על 106 אלף ש"ח. מצד שני, המבצע נמשך כבר זמן לא מועט, ולמרות כל הפירסומים שמצביעים על ימי מכירה אחרונים, משום מה אין הדבר עדיין כך.

 

בכל אופן, אם אתה באמת מעוניין ברכב ואתה יודע שתרכוש אותו בסופו של דבר, עצתי היא אל תמתין יותר מדי.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

בתור בעלים של דגם ה sc 1.6 sport

אני אספר קצת מהנסיון האישי שלי לגבי שאלות שעלו כאן לגבי עלות אחזקה וכו'.

א.הרכב ברשותי מיוני 90-לידידה שלי מאזדה 2 ובהשוואה אליה אני יכול להגיד שהטיפולים שלי זולים יותר בכמאה שקלים לטיפול קטן.

ב.בעניין צריכת הדלק אני נוסע לרוב על כביש החוף ומעט מאוד בעיר הצריכה עומדת לרוב על 1/61,ובנסיעה לאילת הלוך וחזור מאזור חדרה הצלחתי לעשות בטנק דלק אחד,עם 3 מבוגרים ברכב וציוד.

ג.לבחור ששאל על ביטוח אני גם נהג חדש וגם נהג צעיר ומקיף+חובה עולה לי 0037 ש"ח.

 

בנתיים אחרי 00003 ק"מ ללא שום בעיות חוץ ממקרה אחד שלא הנעתי יותר משבוע ולקח לה2 נסיונות להניע.

פורסם

סליחה על ה"חיטוט" אבל איפה אתה משיג ביטוח כזה זול ( 3700 ש"ח למקיף וחובה זה לא פחות ממציאה ) ? אשמח אם תענה, גם בהודעה פרטית אם אתה מעדיף.

פורסם
סליחה על ה"חיטוט" אבל איפה אתה משיג ביטוח כזה זול ( 3700 ש"ח למקיף וחובה זה לא פחות ממציאה ) ? אשמח אם תענה, גם בהודעה פרטית אם אתה מעדיף.

נראה לי שהוא התכוון ל- 7300 שים לב שכל המספרים אצלו הפוכים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

ביום שלישי הלכנו אשתי ואני לעשות נסיעת מבחן ברכ לפני קנייה.

למעשה עשינו שתי נסיעות מבחן- אחת בגרסת ה- 1.4 5 דלתות כדי לבחון את המנוע ואחת ב- 1.6 ספורט כדי לבחון את האיבזור מתלים וכדומה.

 

ל- 1.4 היה קלאץ' עצבני מאוד, אבל זה כנראה בגל שנמתח לאחרונה אחרי טיפול.

 

בכל מקרה ה- 1.4 סחב יפה מאד בכביש החוף ובכלל שתי המכוניות מתנהגות יפה מאוד.

האבזור מצוין אם כי החלל הפנימי די קטן מאחור (לתינוק שלי היה צמוד מאוד מאחורי מושב הנהג בכסא הבטיחות שלו).

 

לאחר כ-40 דקות נהיגה סה"כ, כולל ביו-עירוני ועירוני (אזור התעשיה הרצליה פיתוח) החלטנו שנינו שלמרות כל הבונוסים והמחיר המושך אנחנו לא יכולים לקנות את הרכב מסיבה אחת פשוטה- המושב לא מספיק נוח.

לשנינו התחילו כאבי גם לאחר זמן מה בנהיגה, ועם מספר השעות שאני נוהג ביום (בין שעתיים לשלוש) אני פשוט לא יכול להרשות לעצמי חוסר נוחות ובטח לא כאבי גב. למרות שהכסא מתכוונן להרבה כיוונים וגם ההגה, פשוט לא הצלחתי למצואתנוחה נוחה לגב לארוך זמן.

 

אז אמרתי למכונית "זה לא את, זה אני" ועכשיו אני צריך למצוא משהו אחר.

פורסם
קבלו מידע מעניין שקיבלתי מידידה שלי לעבודה שכמה חברים של חבר שלה קנו את האיביזה החדשה ועשו מאין קבוצת רכישה וארגנו מספר קונים לא מבוטל אבל גם לא ענק וקיבלו מחיר משודרג על האיביזה לפי מה שהבנתי יצא להם כ 80000 אלף שח על כל רכב ברמה הבסיסית שלו.

 

מה שאני רוצה לומר, כזה דבר בכלל אפשרי? למרות שאני לא רואה מקום לספקות במה שהיא אמרה לי ובכל אופן האם כדי להגיע לסוכנות עם המידע הזה ולהצג להם אותו שם ולומר להם שאם הם נותנים לי מחיר כזה גם כן אני סוגר איתם עכשיו עיסקה?

 

 

אהלן אהלן,

המושג סיפורים כמו חול .... מתאים מאוד לסיפור הזה וזאת כי גם אם תהיה עובד חברה או בן של אח של לא תקבל הנחה כי אין לדגם הזה הנחות:arrow:

 

נ.ב

 

מי שרוצה לשאול או לדעת או ... מוזמן לפנות אלי בהודעות או לקפוץ להרצליה לסניף (אני אחראי על רכבי ההדגמה וכן על מסירות הרכב החדש).

דדי

 

וידידי עובד הנמל (בעליו של ה306),

 

אנא המנע מלצלם רכבים של לקוחות וזאת כי לא כולם רוצים שיראו את רכבם ובטח לפני שהם קיבלו אותו (דבריו של הלקוח בעל הR החדשה שראה את התמונות שצילמת-חבר גם כן כאן באתר).

 

תודה מראש על כך .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

היום הייתי בסניף סיאט בהרצליה.

התרשמתי ממש לטובה.

המושבים נוחים בצורה שאיאפשר לתאר.

הרכב יפהפה.

תחילת השבוע אני חוזר לשריין לי אחת :)

 

אנשים פה ושם בכמה אשכולות מדברים על הטעייה מצד סיאט..

בהקשר למה? אשמח לדעת כדי לא להשלות את עצמי מה אני מקבל ומה לא.

הרכב שבתצוגה זה ה1,6ל' שבסוכנות טוענים שהוא זהה ל 1,4 מבחינת איבזור.

האם זה לא כך? מה שונה?

 

ושאלה נוספת..ראיתי באתרים בחו"ל שיש לסיאט תושבת לסלולרי\GPS האם יש משהו דומה גם בארץ?

איזו תושבת לאייפוד או משהו דומה?

פורסם
היום הייתי בסניף סיאט בהרצליה.

התרשמתי ממש לטובה.

המושבים נוחים בצורה שאיאפשר לתאר.

הרכב יפהפה.

תחילת השבוע אני חוזר לשריין לי אחת :)

 

אנשים פה ושם בכמה אשכולות מדברים על הטעייה מצד סיאט..

בהקשר למה? אשמח לדעת כדי לא להשלות את עצמי מה אני מקבל ומה לא.

הרכב שבתצוגה זה ה1,6ל' שבסוכנות טוענים שהוא זהה ל 1,4 מבחינת איבזור.

האם זה לא כך? מה שונה?

 

ושאלה נוספת..ראיתי באתרים בחו"ל שיש לסיאט תושבת לסלולרי\GPS האם יש משהו דומה גם בארץ?

איזו תושבת לאייפוד או משהו דומה?

דיברו על כך ש ב 1.4 אתה מקבל בלם תוף ולא בלם דיסק כמו ב 1.6

בנוסף משהו דיבר פה על שטיחים שלא זהים למה שהוא ראה.

דבר נוסף זה הדש בורד של האוטו מגיע בגוון לבן ולא שחור כמו כמו שיש בתצוגה (ככה לפחות היה בסניף בחיפה).

אולי ישנם עוד דברים הכי טוב לשאול את החברה שכבר קיבלו את האוטו.

 

בנוסף יש לי שאלה. למשהו יש מושג כמה יעלה בקרוב האוטו? כלומר כמה יעלה במחירון?

פורסם
דיברו על כך ש ב 1.4 אתה מקבל בלם תוף ולא בלם דיסק כמו ב 1.6

בנוסף משהו דיבר פה על שטיחים שלא זהים למה שהוא ראה.

דבר נוסף זה הדש בורד של האוטו מגיע בגוון לבן ולא שחור כמו כמו שיש בתצוגה (ככה לפחות היה בסניף בחיפה).

אולי ישנם עוד דברים הכי טוב לשאול את החברה שכבר קיבלו את האוטו.

 

בנוסף יש לי שאלה. למשהו יש מושג כמה יעלה בקרוב האוטו? כלומר כמה יעלה במחירון?

 

תודה על המידע.

נשמע..מזעזע דשבורד לבן. אין שום סיכוי לקבל אותו שחור כמו בתצוגה?

הריפודים מגיעים שחורים כמו בתצוגה?

 

לגבי מחירון, לפי מה שקראתי ושאלתי בסוכנות - מחירון 106K~

פורסם
תודה על המידע.

נשמע..מזעזע דשבורד לבן. אין שום סיכוי לקבל אותו שחור כמו בתצוגה?

הריפודים מגיעים שחורים כמו בתצוגה?

 

לגבי מחירון, לפי מה שקראתי ושאלתי בסוכנות - מחירון 106K~

 

יש לך תמונה של הדשבורד הלבן פה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=319404&page=2

 

זה לא בדיוק לבן.. יותר לבן כרמי כזה..

לדעתי יושב פצצה ומכניס קצת יותר צבע וחיים באוטו לעומת לפני-כן שהוא היה כהה מדי.

פורסם

כנראה ששמעתי לבן ישר הזדעזעתי כי זה מזכיר לי את הפונטו עם הדשבורד הלבן מדי.

זה זה בסדר :)

יש לי שאלה נוספת..קראתי פה שהחלון בגג לא באמת נפתח אלא רק כמה ס"מ בודדים מעלה??

איזה אכזבה..חשבתי שהוא נפתח לגמרי גם...

יש למישהו תמונה איך זה נראה פתוח?

פורסם
כנראה ששמעתי לבן ישר הזדעזעתי כי זה מזכיר לי את הפונטו עם הדשבורד הלבן מדי.

זה זה בסדר :)

יש לי שאלה נוספת..קראתי פה שהחלון בגג לא באמת נפתח אלא רק כמה ס"מ בודדים מעלה??

איזה אכזבה..חשבתי שהוא נפתח לגמרי גם...

יש למישהו תמונה איך זה נראה פתוח?

 

פינקתי אותך בווידאו גם שמראה עד לאן הגג נפתח (מצב פוזה כמו שנאמר פה כבר בעבר, פתח קטן)

בנוסף הדגמה של מנגון דרך השלט, שבלחיצה ממושכת פותח את החלונות והגג (פתרון מעולה בימי הקיץ החמים)

תהנה חבר, שבת שלום! :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=EXKGJDDCW0Q&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

×
×
  • תוכן חדש...