Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הם לא עוקבי פנייה, פשוט נידלק הפנס ערפל הרלוונטי כאשר פונים - ממש לא פנסים עוקבי פנייה.

 

רגע, רק כדי שהעניין יובהר שוב, אתה טוען שב-1.4 ליטר שבמבצע, פנסי הערפל אינם עוקבי פנייה?

 

מכיוון שהדבר נאמר לי גם בעל פה, גם מופיע בקישור הזה וגם מודפס אצלי פיזית שחור על גבי לבן בטופס ההזמנה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בקישור הזה

 

בקישור נאמר: "סיוע בפניה".

אני חושב שהעובדה שאור הערפל הרלוונטי נדלק בפנייה אמורה לסייע לך.

אף אחד לא אמר לך שהם צריכים "לזוז" ממש...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בקישור נאמר: "סיוע בפניה".

אני חושב שהעובדה שאור הערפל הרלוונטי נדלק בפנייה אמורה לסייע לך.

אף אחד לא אמר לך שהם צריכים "לזוז" ממש...

 

בדיוק - אם אתה מסובב את ההגה ימני - הימני נדלק , ואם תסובב שמאלה - השמאלי (בה"כ כמובן)

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
אני נדהם לגלות הטעייה צרכנית של סיאט..

 

באתר החברה: http://www.seat.co.il/ibizasc.asp?rId=37&sId=26

 

לשונית IBIZA SC -> דגשים -> טכנולוגיה

 

קודם כל כדי לוודא .. הרכב שבמבצע הוא בדרגת איבזור SPORT - רמת האיבזור הכי גבוהה.

 

הנה דוגמא:

 

 

פנסי בי קסנון עם AFS

 

 

 

"תמיד תוכל לשדרג את פנסי הבי קסנון הקדמיים עם מערכת ה AFS . מערכת זו עוקבת אחר כיוון הגלגלים ומפנה את הפנסים אוטומאטית. המערכת מאפשרת שדה ראייה רחב יותר לנהג. תמיד ראית את עצמך כבעל ראייה רחבה לא ?"

הצרכן מבין מהפיסקה הנ"ל שפנסי הקסנון מותקנים כבר על האוטו. לא כך?

 

עוד דוגמא:

 

 

 

עפ"י הידוע לי חיישני חנייה אחוריים - אופציה בתשלום

בקרת שיוט אין בדגם 1.4

 

למי התשובות

 

בתור אחד שהזמין SC 1.6 גם אני הולך לוודא שהתחייבויות היבואן באתר ימומשו במלואן ...

 

אני מתכוון לציטוט הבא באתר :

 

"ה SC מגיעה עם מנועי בנזין 1.6 החסכוניים כל מנוע שתבחר תוכנן כך שייתן לאיביזה SC את הכוח שיספיק לה לשמר נעורים לנצח. "

 

אני דורש אם כך אחריות נצחית למנוע - גם עוד 50 מליון שנה ו/או 1,000,000,000 ק"מ מה שבא לי קודם...

 

ועכשיו ברצינות - מכונית קונים באולם התצוגה מול נציג המכירות ולא דרך האתר באינטרנט. מי שרציני שיברר מול הסוכנות

 

מה בדיוק כלול - ומומלץ לקבל פירוט בכתב אם רוצים למנוע ספק.

פורסם
הם לא עוקבי פנייה, פשוט נידלק הפנס ערפל הרלוונטי כאשר פונים - ממש לא פנסים עוקבי פנייה

 

לא בדקתי זאת בפועל, אך מהכתוב ומן ההסברים בע"פ נאמר ונכתב בפירוש כי פנסי הערפל הם עוקבי פנייה.

אם לא כך הדבר יש פה הטעייה ופרסום שקר.

פורסם
אני נדהם לגלות הטעייה צרכנית של סיאט..

 

באתר החברה: http://www.seat.co.il/ibizasc.asp?rId=37&sId=26

 

לשונית IBIZA SC -> דגשים -> טכנולוגיה

 

קודם כל כדי לוודא .. הרכב שבמבצע הוא בדרגת איבזור SPORT - רמת האיבזור הכי גבוהה.

 

הנה דוגמא:

 

 

פנסי בי קסנון עם AFS

 

 

 

"תמיד תוכל לשדרג את פנסי הבי קסנון הקדמיים עם מערכת ה AFS . מערכת זו עוקבת אחר כיוון הגלגלים ומפנה את הפנסים אוטומאטית. המערכת מאפשרת שדה ראייה רחב יותר לנהג. תמיד ראית את עצמך כבעל ראייה רחבה לא ?"

הצרכן מבין מהפיסקה הנ"ל שפנסי הקסנון מותקנים כבר על האוטו. לא כך?

 

לא יודע, אני דווקא מבין מהכתוב שהתכוונו לזה שאתה יכול לשדרג, לא שזה כבר בא עם פנסי הקסנון (ר' הדגשה בציטוט)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
לא יודע, אני דווקא מבין מהכתוב שהתכוונו לזה שאתה יכול לשדרג, לא שזה כבר בא עם פנסי הקסנון (ר' הדגשה בציטוט)

 

שים לב להמשך... "תמיד תוכל לשדרג את פנסי הבי קסנון הקדמיים"

 

את - כלומר ישנם כבר. אופציה לשדרג אותם.

אם היה רשום: " תמיד תוכל לשדרג לפנסי הבי קסנון הקידמיים" - אז הייתי מסכים איתך...

פורסם

היום קיבלתי את הרכב. בתור אדם שנהג כל חייו על רכבים עד מודל 1998 (מקסימום), החווייה שהייתה לי היום ב-40 הקילומטרים הראשונים הייתה מדהימה. וואו, אם רק הייתי יודע לפני כן מה ההבדל בין סיאט איביזה מודל 2010 לרכב יפני כלשהו מודל 1998, ההלם היה במינונים נמוכים יותר.

 

נוחות הנסיעה מדהימה, הרכב בולע את מעמורות הדרך בצורה פנטסטית. לא הרגשתי חוסר קריטי בסחיבה (מנוע 1.4), גם בעליות הרי נצרת. מערכת ה-HILL HOLD מתפקדת בצורה מושלמת. עד עתה, החיסרון היחיד שנתקלתי בו הוא רעשי רוח (לא קריטיים מבחינתי) ממהירות של 70-80 קמ"ש, ובמיוחד כאשר גג הרכב הפנורמי פתוח.

 

אני עדיין לא יודע להשתמש ב-90 אחוז מהפונקציות ומהכפתורים, ואם אני מכיר את עצמי היטב, ייקח לי לא מעט זמן להשתלט על כל העסק. בשורה התחתונה, זהו הרכב הראשון שרכשתי ממיטב כספי, הראשון שהוצאתי מהיבואן, ואני מאושר.

 

זהו, הייתי מוכרח לשתף אתכם בחווייה. :wink:

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
תעלה כמה תמונות שנראה את הבובה החדשה :)

 

אשתדל בסופ"ש, אין לי כ"כ זמן במהלך השבוע עקב העבודה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

תגידו במבצע עוד מתקיים?

 

וחבר בקשר להרשה הטובה שקיבלת מהאוטו, האם לפני זה נהגת על רכבים משנתון 98-99 גם כן על גיר ידני או שאלה היו אוטומט?

פורסם
תגידו במבצע עוד מתקיים?

 

וחבר בקשר להרשה הטובה שקיבלת מהאוטו, האם לפני זה נהגת על רכבים משנתון 98-99 גם כן על גיר ידני או שאלה היו אוטומט?

 

אך ורק ידניים, וכן הוא עדיין מתקיים.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017


×
×
  • תוכן חדש...