קיבלתי את הרכב השבוע. אני עדיין מנסה לעכל שהדבר הזה עלה רק 90000 ש"ח. מכיוון שעדיין לא אימצתי את המנוע אני לא יודע עדיין מה אפשר להוציא מהמנוע הזה, אבל על פניו נראה שכח זה לא מה שחסר לו. אני חייב לציין גם שאין להתעלם מהמבטים שהרכב מושך. הוא יפה ומיוחד באופן מדהים.
בינתיים יש בעיה עם רעשי רוח, זניח, אבל די מטריד. המערכת, אולי צריך עדיין לכוון אותה, אבל יש עיוות בקול שאני לא מבין עדיין את מקור. נשמע כמו ש' וס' שורקות ובאופן מוזר.