Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בזה אתה צודק, (כל העניין שהגג מוריד יותר מאשר רצפת הרכב.

אבל, וזה אבל גדול, גם להוריד מהרצפה משפיע על היתנהגות הרכב,

שלא נדבר שבעיקרון הורדתי גם איזה 6 קילו מהגג.(גפנות, שטיחים כבדים להחריד, והכיסוי הזה.

 

נכון , הוא צודק ואתה טועה,

הורדת משקל לשיטתך (יענו מהריצפה) לא רק שלא משפרת את ההתנהגות אלא גורעת ממנה.

הבעיה שלא לקחת בחשבון את התפלגות המשקל באוטו , לה יש משמעות קריטית וזה מה שבגירה מנסה להסביר לך.

תחשוב על בחור שמן ששוקל נגיד 130 ק"ג ועכשיו עושה דיאטה קיצונית שרק משפיעה על הרגליים , הבחור רזה ב 10 ק"ג

אחרי הדיאטה וכל הק"ג ירדו מאזור הברכיים ומטה, הרגליים נראות טוב אבל עכשיו הוא יכול ללכת רק עם קביים.

 

ובקיצור אוטו כבד יותר עם חלוקת/התפלגות משקל נכונה עדיף על אוטו קל יותר עם התפלגות משקל גרועה.

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פרוקסימה התאוריה שלך נכונה, אבל ממש לא קשורה לנוסע

לא זכור לי שהמשקל העליון של הרכב תלוי המשקל התחתון

בוא אני אנסה להסביר,

הדוגמא שלך כן, אתה צודק כי בהחלט הבחור השמן לא יוכל ללכת

אבל ברכב , המשקל של הגג לא נתמך במשקל של הרצפה

ובנוסף להכל, הורדתי את המשקל משני הקצוות ככה שהחלוקת משקל שאתה טוען שהורס, לא קורה בכלל

הורדתי גם מהגג משקל, ומכל החלק העליון לצורך העניין

ככה שזה משתווה למה שהיה במקור, רק יותר קל,

A.R.T Performance

פורסם

לא זכור לי שהמשקל העליון של הרכב תלוי המשקל התחתון

 

אבל ברכב , המשקל של הגג לא נתמך במשקל של הרצפה

 

לא הבנתי מה אתה אומר, התנסחות לא ברורה.

פורסם

אין כריות אויר אין חגורות אין דיפונים אין שום פינוק ,(יש רתמות,ולפעמים הכסא האחורי קופץ לביקור)

גשר קדמי איננו,

הבגאז' נותר רק שלד ,מגיני שמש תאורה וכל פיפס הכי קטן יצאו מהרכב ,

ואני יכול להמשיך לפרט ,אבל זה לא פה .

איך אתה לא מפחד לנסוע ככה ? אתה לא חושב שזה מסוכן ? ואני לא מדבר על המשטרה .

פורסם

לא מפחד .

יש אנשים שעושים באנג'י ולא מפחדים ,אני מפחד ,

יש מפחדים לעבור תמהירות 90 (ועוד בנתיב שמאלי )אני לא ,

זה מתוך בחירה אישית ,פותח השרשור שאל ,אני עניתי ,לא מחייב אף אחד לתמוך בדעה שלי \להסכים .

 

*אף אחד לא הזכיר להוריד פח חזית ,כתבתי "גשר קדמי".

זה גשר הממוקם בחיזת הרכב שעליו נתפס הטמבון ,ברור שגשר כזה גם תומך בחיזוק המבנה

של הרכב עצמו ,אך אינו עיקר החוזק יש דברים יותר חשובים .

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

פרוקסימה,

לא מובן לי מה לא ברור לך,

הכוונה שבניגוד לגוף של אדם שנתמך ברגליים (התאוריה שלך) הגג של הרכב לא נתמך ברצפה,

A.R.T Performance

פורסם

Yan -

כדי לתת קצת בשר לת'רד הזה ,

בא לך לקפוץ לכל מכון בדיקה / מכון פרונטים ולעלות את האוטו על משקל ?

 

מאוד מעניין אותי לראות תוצאות משקל אמיתיות בפילוג סרן קדמי / אחורי.

 

נשמע שלקחת את העניין בצורה מאוד קיצונית , אבל זולה , כלומר את חסכון המשקל העיקרי שזה החלפת דלתות ופאנלים חיצוניים בקלים לא עשית.

 

ועדיין אתה טוען למשקל נמוך יותר מרכבי מרוצים שנוסעים עם גוף פיבר/קארבון.

Leon Cupra 2009

פורסם
פרוקסימה,

לא מובן לי מה לא ברור לך,

הכוונה שבניגוד לגוף של אדם שנתמך ברגליים (התאוריה שלך) הגג של הרכב לא נתמך ברצפה,

 

לקחת רחוק מידי את האנלוגיה.

ללא אנלוגיה :

מרכז כובד מוגדר כנקודה במרחב תלת מימדי, כלומר פרט לחלוקת המשקל המיוחסת בטעות למיקום במישור , מרכז הכובד מאופיין גם במימד גובה.

הגבהת מרכז כובד הרכב תפגום בהתנהגות, אם אתה טוען שהצלחת לקזז בהתאם מהגג גם 20 ק"ג , זה משהו אחר.

פורסם

 

Yanנשמע שלקחת את העניין בצורה מאוד קיצונית , אבל זולה , כלומר את חסכון המשקל העיקרי שזה החלפת דלתות ופאנלים חיצוניים בקלים לא עשית.

 

מי אמר שלא?

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

יאן, אתה משתמש ברכב מסוכן שמסכן בעיקר אותך ומצדיק מאוד הורדה מהכביש.

 

"בהרבה מקומות זו נחשבת לאמפרזה הכי יפה בארץ....." אני הייתי מוסיף משהו למשפט שלך שציטטתי.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אוקיי,נגיד שהרכב שלי מצדיק הורדה .

בעיקר שהוא מסכן רק אותי,למה זה אמור לעניין מישהו אחר

ולשמוע את דעתכם בנושאה שמלחתכילה לא ממש הייתה מעניינת אותי לפחות.

(בלי לפגוע)

שוב -סך הכל נתתי תשובה לפותח השרשור ,ומשם כל אחד נותן חוות דעת "מקצועית".

באמת נראה לכם שאם תחקרו או תנסו לשנות את דעתי או את דעתו של יואן ,לגביי התפיסה שלנו

תהייה לזה השפעה ?

נראה לי שהשרשור קצת חרוש מדיי .

0502222535 לחלקים :-P

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...