Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זכית להגדרה מויקיפדיה :wink:

 

משקל מוקפץ - סך משקלי הרכיבים התלויים מתחת לקפיץ מכונים משקל מוקפץ. הם כוללים בדרך כלל את הגלגל,

המעצורים וחלקים מן המתלה עצמו. ככל שהמשקל המוקפץ עולה המתלה נדרש להיות איכותי יותר כדי להצליח במשימת השיכוך.

לפיכך, מתלים המתוכננים לצמצם את המשקל המוקפץ למינימום נחשבים מוצלחים יותר.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
אם הוא עשה רק את מה שהוא רשם, אז אני הלכתי הרבה יותר רחוק, ואני בטוח שלא הורדתי יותר מ100-150 קילו,

שזה כולל כל המדחסים, הדאשבורד ניהיה חלול, כל החלקי פלסטיקה, הורדה של כל הזפת ושטיחים, מנוע וגיר יותר קלים ממה שהיה קודם ברכב, קיצור לא מעט.

תאמין לי לא הלכת רחוק יותר ממני .

פשוט לא ממש באה לי לציין על גביי הפורום מה הולך אצלי באוטו .

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

צר לי לאכזב אותך,אבל כפי שכבר ציינו מעלי,לאון זאת לא בדיוק פלטפורה המועדפת להפחתת משקל והפיכתה לקרטינג.עדיף תוסיף כמה סוסונים בריאים למנוע הנהדר שיש לך מתחת למכסה מנוע ובכך תאזן את מאזן הכוחות שלך לטובת ברוטאליות כוחנית על פני קלות רגליים בפניות.אלא אם כן תאפה מרכב חדש מסיבי פחם ואת כל מערך המתלים תהפוך לאלומיניום וג'נטים בעלי משקל נוצה.אבל פרוייקט כזה "טיפה" יחרוג מתקציבך,לדעתי.אבל מצד שני יהיה לך משהו באמת מיוחד

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

הפחתת המשקל המשמעותית ביותר היא להחליף את כל הפאנלים של הרכב (דלתות , כנפיים וכ"ו) לפאנלים מפיברגלס או קארבון , דבר שקיים מכל קבוצת מרוצים בעולם.

 

כמובן שאתה לא יכול לנסוע ככה בלי קשת ורשתות . א' כי מורידים את כל ההגנות לתאונה מהדלתות וב' קרבון ופיבר נשברים ואתה ממש לא רוצה לגמור תאונה קלה עם השתלת קארבון בצלעות.

 

בקיצור, הורדת משקל משמעותית היא עסק יקר ועם המון וויתורים על נוחות.

 

אני ממש שקלתי להכנס לזה , אבל בגלל שאני מסיע ילדים לפעמים ברכב , זה ירד לגמרי מהפרק.

Leon Cupra 2009

פורסם
הפחתת המשקל המשמעותית ביותר היא להחליף את כל הפאנלים של הרכב (דלתות , כנפיים וכ"ו) לפאנלים מפיברגלס או קארבון , דבר שקיים מכל קבוצת מרוצים בעולם.

 

כמובן שאתה לא יכול לנסוע ככה בלי קשת ורשתות . א' כי מורידים את כל ההגנות לתאונה מהדלתות וב' קרבון ופיבר נשברים ואתה ממש לא רוצה לגמור תאונה קלה עם השתלת קארבון בצלעות.

 

בקיצור, הורדת משקל משמעותית היא עסק יקר ועם המון וויתורים על נוחות.

 

אני ממש שקלתי להכנס לזה , אבל בגלל שאני מסיע ילדים לפעמים ברכב , זה ירד לגמרי מהפרק.

 

קרבון יותר חזק מהמתכן המעפנה שהרכב שלך בנוי ממנה, ליתר דיוק, הוא יותר חזק בהרבה מכל מתכת שתרצה לבנות ממנה את הרכב.

בנוסף לזה, קארבון עודף את כוחות הG של המכה, כמתכת מעבירה את רוב כוחות הG לנהג, כשקארבון מתרסק בתאונה הוא מתגמש ומתפורר בגלל שהוא עודף כ"כ הרבה כוחות G, בחיכוך עם קיר לא יקרה לו הרבה.

פורסם

הודף , desteny ,הודף .

 

ואכן זה יצא יקר, שקלת למכור ולקנות משהו קצת יותר קרבי או בעל טווח שיפורים גדול יותר ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
קרבון יותר חזק מהמתכן המעפנה שהרכב שלך בנוי ממנה, ליתר דיוק, הוא יותר חזק בהרבה מכל מתכת שתרצה לבנות ממנה את הרכב.

בנוסף לזה, קארבון עודף את כוחות הG של המכה, כמתכת מעבירה את רוב כוחות הG לנהג, כשקארבון מתרסק בתאונה הוא מתגמש ומתפורר בגלל שהוא עודף כ"כ הרבה כוחות G, בחיכוך עם קיר לא יקרה לו הרבה.

 

 

הקארבון שאתה מדבר עליו (מהסוג שמתפורר) זה הקארבון ברמה הכי גבוהה שקיימת,

זה עדיין לא קיים לכלי רכב, המקום היחיד שתוכל למצוא את זה, זה בפורמולה 1 ובסופר בייק

 

קארבון "עממי" (איכותי ככל שיהיה) יישבר וחתיכות גדולות במקרה הטוב, במקרה הרע הוא יהפוך לגיליוטינה :roll:

(בערך כמו שזכוכית לא מחוסמת נשברת, לא מבחינת הקלות אלא הגודל והצורה של החתיכות אחרי השבירה)

פורסם

מסכים לגמרי עם Adrenalin Junk

 

מה עוד שבפנלים של דלתות Aftermarket המיועדים למרוצים מוסרים כל החיזוקים כנגד התנגשות וזאת מהסיבה הפשוטה שהם בונים על זה שיש לך Roll Cage מלא.

 

ממש לא לאוטו כביש.

Leon Cupra 2009

פורסם

לפני שאתה רץ לדרדס מכסה מנוע/מטען מסיבי פחמן ולשייף את הצבע עם נייר זכוכית תעשה חישוב כלכלי פשוט:

משקל הרכב כיום חלקי הכ"ס הנוכחי, בהנחה שזה מנוע מאוד קל זול ובטוח לשיפור צא וחשב כמה מתחת ל 7-7.5 ק"ג לכ"ס אתה מתכנן לרדת ועל איזה מזגן/מאוורר/כרית אוויר של נוסע שווה לך לוותר.

אני בטוח שבסוף תלך על הקומבינציה של צ'יפ+ ניקוי בגז'.

 

יש נושאים שנגמרים בפלט דיינו, זה אולי הראשון שנבקש לראות בו פלט של משקל...

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

Fanjio, אצלי באוטו הדבר הראשון שעשיתי היה לשקול עם נהג ונוזלים.

 

המטרה שלי הייתה להגיע ל 1 ל 3-3.5

 

אבל אני בחרתי להוסיף כ"ס ולא להוריד משקל.

Leon Cupra 2009

פורסם

airwolf1980

בידיוק בסופשבוע האחרון התחלתי את התהליך.

הורדתי שני פלטות מתוך 10 שקיימות אצלי ברכב.

רק השתיים בלי שקילה (אני רק מניח) שקלו ביחד סביבות ה4-5 קילו.

שזה כל הרכב סביבות ה25 קילו אני מעריך, אבל זה לא כולל שטיחים, שהם יחסית גם שולקים לא מעט.

 

יאן,

בישביל זה אני אשמח לפירוט בפרטי. אולי יעזור לי לעתיד.

וכל החברה שמדברים על הקארבון,

קרבון "עממי" כמו שאתם קוראים לזה , זה "WET CARBON" שזה הקרבון ה"נחות" כלומר זה הקרבון שאתם מדברים עליו, שהוא אכן חזק יותר מבקזל ** ביחס למשקל שלו** זאת אומרת ששכבה אחת באותו עובי של קרבון יהיה יותר חזק מאשר כל מתכת, אבל ברגע תאונה זה אכן נכון שהוא מתנפץ להמון חתיכות , אז אומנם לא תקבל מכות ורוב הG יעבור לקרבון, אבל יש המון סיכויים שחלקים יגיעו אלייכם, וזה באותה מידה לא נעים.

בניגוד לזה, יש "DRY CARBON" שזה בעצם הקארבון האיכותי, שלא חושב שתמצאו בארץ , יקר להחריד , ומשתמשים בו רק במירוצים נטו, תעשיות אוויריות ופורמולה 1 . אולי יש כמה סדנאות ביפן שמשתמשים בהם ל TIME ATTACK אבל חוץ מזה, אני לא רואה סיבה למה להישתמש בו ברכב, חתיכה בישביל לבנות מכסה מנוע, יענו משהו באזור ה 5 ספרות,

A.R.T Performance

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...