Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יאן

הערה שלי לגבי המזגן, לא הייתה הכוונה שיש לי מזגן . אלה הכוונה לכל החורים שנוצרים בגלל כל המערכות שיצאו.

וכמו אצלך, כל מה שציינת גם אצלי אין. שטיחים, מזגן, חימום, דפנות, כיסאות ,ריפודים, שטיחים, צנרת , הבגאז עוד מעט יעבוד דיאטה של המקום של הרזרבי, אין גלגל ספייר, אין גק, עוד מעט ירד כל הזפת שעל הפח, ועדיין אני בספק שהורדתי יותר מ100 קילו.

אומנם לא הלכתי לעשות מכסה ובגאז מפיבר, שלפי התמונה אני רואה ששלך מקרבון, אבל שאתה תגיע ל900 , בחייך , זה פשוט לא הגיוני.

תראה כל WRX מרוצים בחול הם לא היתקרבו טון. אז אני אשמח להסבר.

A.R.T Performance

פורסם
יאן אל תתבייש לספר להם ששמנו ג'נט של STI על מחרטה והורדנו חצי ממנו :wink:

 

 

אני מאוד מקווה שמדובר בבדיחה לא מצחיקה ולא במציאות מפחידה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למה לא?

מוריד קצת מהקנטים,מוריד קצת מהצלעות מוריד מפה מוריד משם והופה ג'נט 3.5 קילו.:roll:

פורסם

יש דרכים יותר מכובדות להתאבד, גילוחי ג'נטים באופן המתואר זה טמטום לפי הגדרה.

 

תאמין שאם הדבר היה פשוט קל ובטיחותי סובארו היתה מוציאה את הרכב עם הג'אנט המגולח במקור.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

את התגובות החסרות כל של אם הדבר היה כה פשוט החברה היתה מוציאה ככה במקור אני כנראה לעולם לא יבין .

אני מאוד לא מסכים אם מה שהם עשו פה , לגלח גאנט . אבל התגובה שחוזרת על כל דבר , אם היה כה פשוט היה מוציאים כך במקור פשוט לא מובנת לי .

לא מייצרים רכב , רק לפי הראש הפסיכופטי של כמה מחברי הפורום , צריכים להתאים לכללים וחוקים נוקשים , וגם שיהיה רכב לכל בן אדם . מכאן מגיעה החברה , ואתה כן יכול לשנות דברים ברכב לטובה , גם אם החברה חשבה אחרת , כי מן הסתם שלהוריד מרכב 200 קילו לצורך העניין זה דבר חיובי רק לסוג מסויים של אנשים ...

פורסם

מחזק בכמה רמות גם אני אף פעם לא הבנתי את המשפט הזה.

מי שאמר את זה, אתם חושבים שהקריטריונ שלהם זה רק משקל, מה עם נוחות, בטיחות, ועוד ועוד

אבל גם אני לא ממש מסכים עם להוריד משקל מגנט אלומיניום, זה נשמע הזוי, אבל ראיתי דברים יותר גרועים אז עד שאני לא רואה בעיניים, אני לא שולל כלום,

רק מקווה שבאמת לא יקרה מצב שהאוטו יתחיל לסוע על כוכביות ולא גלגלים.

A.R.T Performance

פורסם
סתם לגבי הג'נטים :

 

http://www.wheelsandmore.de/en/index.html - בערך 6 קילו לגנ'ט, 20,000$ לסט

Dymag מדברים גם על איזור 6-7 קילו , באזור ה 14,000$ לסט

ראיתי גם איפהשהוא (לא מוצא כרגע) ג'נטים של שלושה וחצי קילו , בערך 5000$ לחתיכה (20,000$ לסט)

 

לראות ולבכות:crazyeyes

AUDI S3 2008

APR STAGE +2

פורסם

ועכשיו נעבור להפסקת פרסומות

 

אין כזה דבר לגלח ג'נט ל 3.5 קילו , ובלי קשר בכלל לאלמנט הבטיחותי.

ג'נט מקורי הוא כבד בהגדרה כי הוא נועד לכל סוג שימוש על כל סוג דרך.

 

גם אם נלך על משקל סביר יחסית של 9 קילו לג'נט אורגינלי , על מנת להגיע ל 3.5 קילו יש לגלח כמעט 60% מהגנט.

 

אין סיכוי שעם סוג החומרים של ג'נטים מקוריים במשקל כזה הוא אפילו יסחוב את האוטו בעמידה.

 

זאת טענה הזויה כמעט כמו המשקל המוצהר של האוטו.

 

על מנת להגיע לג'נט אמיתי של 3-6 קילו יש להשתמש בחומרים מרוכבים ובהרבה Carbon ב dry press.

 

בקיצור , מישהו כאן חי בסרט.

 

(ובכוונה לא התייחסתי לאלמנט הבטיחותי של לקחת ג'נט וליצור נקודות חולשה ע"י מחרטה)

Leon Cupra 2009

פורסם

ל G-dogg - יש סט של HRE שאני מפנטז עליו ואני כל הזמן מנסה לשכנע את עצמי ששווה להשקיע חצי ממחיר הרכב על ג'נטים.

 

בינתיים אני לא מצליח.

Leon Cupra 2009

פורסם

מה רע באחד ה OZ הקלים והזולים שיש

6.7 קילו 300$ לחתיכה

משקל נוסף תחסכו בכל מקום אחר, לא בג'אנט, למרות שהוא חלק מהמסה המוקפצת.

 

oz_allerghlt_anth_ci3_l.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...