Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין להוריד משקל ללאון 1.8T 2005


שימו לב! השרשור הזה בן 5154 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ועכשיו נעבור להפסקת פרסומות

 

אין כזה דבר לגלח ג'נט ל 3.5 קילו , ובלי קשר בכלל לאלמנט הבטיחותי.

ג'נט מקורי הוא כבד בהגדרה כי הוא נועד לכל סוג שימוש על כל סוג דרך.

 

גם אם נלך על משקל סביר יחסית של 9 קילו לג'נט אורגינלי , על מנת להגיע ל 3.5 קילו יש לגלח כמעט 60% מהגנט.

 

אין סיכוי שעם סוג החומרים של ג'נטים מקוריים במשקל כזה הוא אפילו יסחוב את האוטו בעמידה.

 

זאת טענה הזויה כמעט כמו המשקל המוצהר של האוטו.

 

על מנת להגיע לג'נט אמיתי של 3-6 קילו יש להשתמש בחומרים מרוכבים ובהרבה Carbon ב dry press.

 

בקיצור , מישהו כאן חי בסרט.

 

(ובכוונה לא התייחסתי לאלמנט הבטיחותי של לקחת ג'נט וליצור נקודות חולשה ע"י מחרטה)

 

תקשיב , מה שאני לא רשמתי אל תייחס עליי.

ודבר שני לא ממש מעניין אותי מה אתה חושב\הוזה\מדמיין

זה שייש כאלו שממצאים "גילוח ג'נט" לא אומר שעשיתי או חשבתי על כזה דבר .

ואם דעתך שהמשקל של הרכב שלי הזוי ולא הגיוני,אני לא ממש יתווכח איתך ולא ינסה להוכיח לך כלום

יום טוב ,

0502222535 לחלקים :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מצטער אם ייחסתי לך דברים שלא אתה אמרת , הנחתי שזה חבר / שותף לפרוייקט.

 

אבל עדיין מאוד מעניין אותי עניין הג'נטים , אם אני לא טועה גם אתה כתבת על ג'נטים 3 קילו.

 

האם שלך אורגינליים עדיין ?

איך הורדת משקל ממערכת בלימה ?

אצל מי שקלת את הרכב ?

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלי עדיין אורגינאלים ,אבל אפשר לראות שהם כרגע כבר למכירה .

לא אמרתי שהורדתי ממערכת הבלימה.לא נראה לי שאפשרי בכלל

 

 

בהחלט אפשרי וזה לא קשה במיוחד, רוב החברות שמכינים קיטים איכותיים (BIG BRAKE KIT) טוענים שהקיט גם מוריד משקל, התייחסות לברמבו, PROJECT MU , ROTORA, וכולי.

ויאן, אני עדיין אשמח לפירוט בפרטי איך הורדת כמעט 500 קילו מהרכב שלך,

תודה.

A.R.T Performance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בברקסים אפשר להוריד המון משקל.

 

אם לוקחים סט ברקסים שהוא קל מטבעו כגון AP RACING CP5200 , משקל כל הסט כולל רפידה לא עובר 7 קילו לגלגל וזה בניגוד למעל 20 קילו ברוב רכבי הספורט. כך שבשקט אתה חוסך 10-12 קילו לגלגל.

 

כמובן שאם בוחרים ברקסים מאוד אגרסיביים , החסכון במשקל קטן יותר , אבל גודל נחוץ הוא פונקציה של משקל , ורכב ששוקל 900 קילו CP5200 עוצרים במקום.

 

ושוב , אני באמת מתקשה להבין איך עם הורדה של רק מדחסים מושבים ובידוד הגעת למשקל שאתה מדבר עליו.

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא עשה רק את מה שהוא רשם, אז אני הלכתי הרבה יותר רחוק, ואני בטוח שלא הורדתי יותר מ100-150 קילו,

שזה כולל כל המדחסים, הדאשבורד ניהיה חלול, כל החלקי פלסטיקה, הורדה של כל הזפת ושטיחים, מנוע וגיר יותר קלים ממה שהיה קודם ברכב, קיצור לא מעט.

A.R.T Performance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רע באחד ה OZ הקלים והזולים שיש

6.7 קילו 300$ לחתיכה

משקל נוסף תחסכו בכל מקום אחר, לא בג'אנט, למרות שהוא חלק מהמסה המוקפצת.

 

 

 

4Runner קבל תיקון כל החלקים שנמצאים בחלק התחתון של המתלה נקראים המסה הבלתי מוקפצת

יום טוב

עמיר

 

נ.ב.

יואן הוא אמר שהוא חתך כמה חלקי פח גם

(עדיין לא מאמין שיהיה 900 קילו)

תודה ל jep על התמונה

בעלים גאה של:

mercedes 190e 2.0

citroen ax sport 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל G-dogg - יש סט של HRE שאני מפנטז עליו ואני כל הזמן מנסה לשכנע את עצמי ששווה להשקיע חצי ממחיר הרכב על ג'נטים.

 

בינתיים אני לא מצליח.

 

1

 

 

carbon-fiber-aluminum-wheel.jpg

 

2

 

carbon-fiber-wheel-weight.jpg

 

1)גאנט כמו שאני חולם עליו.

 

2)גאנט ששוקל פחות מ 3 קילו.

 

שניהם עשויים מקרבון.

AUDI S3 2008

APR STAGE +2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משוגעים. :???: (מי שמדבר)

 

למה להתעסק באמת באיך להוריד משקל (שהוא יחסית זניח.)

ולא לחזק ולשפר את הרכב? שזה יתן תוצאה הרבה יותר טובה. ומורגשת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Soundman,

בדרך כלל זה הולך טוב ביחד,

הורדת המשקל באה בד"כ אחרי החיזוק, ז"א שאין לך מזומנים בארנק והגלגל ספייר עדיין בטראנק :)

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SOUNDMAN

להוריד משקל, זה שיפור נוסף מאשר לחזק את המנוע וכל השאר.

רק שההבדל שלהוריד משקל, משפיע על הכל, (כמובן תלוי בכמה אתה מוריד) זאת אומרת אם נניח שהורדת 100 קילו של משקל מוקפץ. אז זה ישפר את ההיתנהגות , את הבלימה , את ההאצה, ואת היכולת פניה, (וגם יכולת לקרר את הרכב מבפנים בחורף)

אבל בהבדל מזה, כשאתה מחזק, כלומר משפר את המנוע. רק ההאצה משתפר, שלא נדבר על ההבדלים במחירים

אם אתה מוריד משקל בלתי מוקפץ , ראיתי לפני כמה חודשים אני לא זוכר איפה, שלהוריד קילו אחד ממשקל בלתי מוקפץ משפיע כמו להוריד 10 קילו ממשקל המוקפץ , לא יודע אם זה היה נכון או לא, אבל זה נשמע הגיוני.

A.R.T Performance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5154 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...