גם אני הייתי ועשיתי תמיונים אתמול ,יצאנו ב4 אבל חפיף.
*המסלולים ממש לא מקצועים ולא בודקים שום יכולת לפחות לא במקרה שלי .
יהייה משהו יותר רציני?
*תג'מיקנה ואת הקרטינג ביצעתי ברמה ממש גבוה שהמדריך והצוות התפעלו .
אך אני ידע אם יש לי סיכוי?
*ועוד שאלה מה יהייו מיונים שלב ב'?