Jump to content

yanwrx

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yanwrx

  1. יש ברשותי דוקאטו 2006 מנוע 2300 הונטה ברכב שלי מחוברת לפלוס אחרי סויץ שלא לדבר שהחיבור חפרי וכמעט גרם לקצר אז גם הונטה שפועלת תמיד גורמת להמון תגובות ופעולות לא רציות במיוחד בימים קרים החלפתי ברכב את אוב החישנים ורוב המכלולים ברכב חדשים אין ציק אנגין אן כדומה השמח לעזרה רוצה לחבר תונטה ליוניט ולעבודה תקינה
  2. לא בטוח אם יש בדגם שלך .אבל בדרך כלל חיישן לחץ דלק גורם הבעיה
  3. מחפש CBR לפירוק שלם או חלקים הכל הולך
  4. שני דודדים של רימוס כניסה 2.5 יציאה 3 עברו פחות מחמש אלף קמ על האוטו ללא שיפשופים או מכות 700 ליחידה
  5. היי אחרי המון זמן בעולם האמרקאיות אני חוזר... והפעם אני מחפש sti כמה שיותר שמורה לא פחות משנתון 2005 .או איוו 9 .מי שמכיר אותי יודע ...סתם לא להתקשר . תודה. 0502222535
  6. עדכון. זוג ב1200 אחד 650 חדשים לגמרי
  7. זוג אגזוזים של חברת REMUS עשו פחות מ5 אלף קמ בלי שפשופים או מכות למינהם
  8. זוג מושבים קדמיים בד לא עור אם תמיכה מדהימה יש מצב גם לאחוריים מכסה מנוע לפיירבירד או טראנס-אם משנת 93 עד 97 כולל טמבון קידמי שלם אם סמל רק סמל עולה 70 דולר פנסי חזית אם החיפוי אם התאורה אם המנגנון ו+שני מנועים טמבון אחורי משנת 93 עד 02 בגאז +ספוילר ליפ קטן +השמשה וכל הגומיות משנת93 עד02
  9. מחפש 4 צמיגים רצוי כמה שיותר חדשים
  10. מחפש חגורות ספורט עם לפחות 3 עגינות . לשם הפרויקט הנמשך חייב חגורות אדומות וזוג ,לא אחת. תודה 0502222535
  11. מחירים טובים לרציניים !
  12. החלקים ללא סריטה או כל פגם אחר . ניתן לברר יש הרבה חלקים. מכסה מנוע +זוכ כונסי אוויר משנת93 עד98 מכסה בגא'ז +ספויילר+מנורת ברקס משנת 93 עד02 טמבון אחורי משנת 93 עד02 טמבון קדמי משנת 93 עד98 *זוג כנפיים משנת 93 עד98 *זוג מראות +חיווט משנת 93 עד02 *פסי חזית +חיפוי עליון + מנוע חשמלי וחיווט משנת93 עד 98 0502220535 יאן
  13. שני דודים מבית REMUS אם אישורים ממשרד התחברה . כל דוד 700 ש"ח Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us אינגייל אייז' לסיאט ליאון 800 ש"ח Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us כיסוי מגן גלגל אחורי ללנד קרוזר 500 ש"ח Uploaded with ImageShack.us
  14. גם אני הייתי ועשיתי תמיונים אתמול ,יצאנו ב4 אבל חפיף. *המסלולים ממש לא מקצועים ולא בודקים שום יכולת לפחות לא במקרה שלי . יהייה משהו יותר רציני? *תג'מיקנה ואת הקרטינג ביצעתי ברמה ממש גבוה שהמדריך והצוות התפעלו . אך אני ידע אם יש לי סיכוי? *ועוד שאלה מה יהייו מיונים שלב ב'?
  15. אף אחד לא צריך דוד ? ןעוד כזה סקסי
  16. נניח שזה באוקרינה עדיין הביצוע יפה והפס קול מדויק להפליע . עשו עבודה יפה גם מבחינת הצילום ובמיוחד הנהיגה וכיף לראות סרטונים כאלה . וואז לשבת לחשוב איפה אני עושה את זה בארץ.
  17. אתם חייבים לראות את זה . אחלה של רעיון .ואיזה מגניב זה אין סיכון לרישיון ועכשיו בלי המיני רק קוריאה (נראה לי)
  18. [חדש חדש נקנה ב22.2.11 17 אינצ' (אוניברסלי) מתאים להמון רכבים ביניהם וולוו S40 יונדאי קופה כל השנים והונדות ועוד +צמיגים 1900ש"ח 0502222535
×
×
  • תוכן חדש...