Jump to content

yanwrx

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yanwrx

  1. עדיין רלוונטי בבקשה ... רק לרצינים לא לחפור סתם תודה.
  2. אם הנושאה לא בגדר צחוק,ולא אכפת לך ,אזהשמח אם תשלח לי פרטים על הרכב , ודרך לראות או לברר על הרכב . תודה.
  3. אני נעלץ למכור תרכב עקב עזיבת הארץ, אז ככה. לכל מי שמכיר ולכל מי שלא, http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=35971 הרכב אימפרזה WRX (לפחות התחיל כ-WRX את חייו ) שנת-2001 קילמוטרז'-"ברצפה" באמת ברצפה הרכב עבר פרוייקט של 3 חודש בפרוייקט נכנסים הדברים הבאים: חיצוני : לייפ קידמי,פנסי אנגל אייז' (הזמנה מחו"ל אם קבלות 2100 ש"ח) גריל סטייל STI של JDM,כונס עליון של STI02 נדיר ביותר חצאיות צד STI2004 ,ספויילר עליון לגג סטייל EVO פנסים אחורים 2005 ,טמבון אחורי 2005 גנטים חדשים STI ,אם צמיגים בני חצי שנה של דונלופ 225\45\17 פנימי: סלון STI 2004 שחור\כחול סמש' ידית הילוכים ואמברקס אם תפירה אדומה על עור שחור דיפוני דלתות STI שחור\כחול סמש' ידיות דלתות פנימיות כרום (כל הפלסטיקים ברכב כגון דשבורד,קייק פנלים וכדומה ,חדשים) לוח שעונים STI הגה STI 2006 שעונים של האוטוגייג' האודיו: מסך טאצ' 3.5 אינצ'קומפוננט קדמי 3 WAY רוקפורד 6X9 CADENCE מכני: מנוע חדש שכולל-בלוק SMI CLOSEDECK EJ20 סעפת 'מזרקים 780CC,וסת לחץ דלק משאוות דלק וולברוו 255'ראשים STI קראנק ,טלטלים ,בוכנות ,שסתומים,קפיצי שסתומים ,קאמשפטים אינטרקולר חזית GREDDY ל550 כ"ס קיט יניקה של AEM,אינלט סיליקון פורק HKS,(מצבר חדש) צנרת 3 אינצ' בניה של סרדין 'דוד של סרדין DOWNPIP קונוס ממיר ספורטיבי אם פיצול לווסטגייט מסרק הגה STI ,משאבת הגה STI רדיאטור חדש,אלטרנטור חדש (לבנתיים : הורכב ברכב טורבו VF35 חדש אם מחשב של STI אם איקיוטק עד לסיום ההרצה ולא הוחלף עקב המכירה ) מהמנוע לרצפה : גיר 6 הילוכים STI ,משאבת קלאץ מחוזקת קלאצ STI FLYWEEL דריישאפט STI,בקאקס STI בנוי ליציאות אגרסביאות ציריות כל 4 STI ,אנטי רולרים 250 ממ תפוחי הגה מחוזקים תושבות : STI,גיר STI עליון מרכזי כפולה ,גשר אחורי מופחת משקל זרועות אחוריות ,תושבות הגה בלימה: BRE...BREMB...BREMBO 4 קאליפרים 2 קידמי 4 בוכנות 2 אחורי 2 בוכנות רפידות BREMBO,צלחות 330 ממ קדמי BREMBO אחורי BREMBO (בכללי -רק הרפידות עולות מעל 4 אלף לסט אז תחשבו מה זה אומר על כל השאר !!!) ...וכ'ו בכללי הרכב נבנה להיות חסר משקל "שסי" ברכב אין מזגן ולא כל האביזרים הנילווים הרכב מאוד מאוד יציב וקל כמו כן הקונה יקבל הרבה חלקים מקורים של הרכב ובנוסף רדיאטור חדש של מזגן חדש!!!מדחס חדש!!! רדיאטור חימום +קירור וחוץ מזה הרכב חדש לגגגגגגמרי מכל ההבטים חונה בחניה סגורה מצולמת ויש עוד הרבה...בגדול הרכב בנוי עד הספק של אזור 500+\- למעונינם יהייה ניתן לשדרג את הטורבו ואת הצנרת להספק של אזור ה490 כ"ס מחיר הפרוייקט בלבד הוא סביב ה90K לרציניים בלבד
  4. ערן. זה חדש לראות שמנסים ללמד אותך
  5. התופעה מוקרת ,במיוחד ברכבי סובארו, אם תתן יותר פרטים על הרעידות ,זה יעזור לדעת אם מדובר בקידמי , באחורי ,או בכל הצלחות .
  6. לגבי דוד של WRX,השמח לעזור במידה ותרצה , לדעתי הדוד אינו רועש ,ונראה טוב
  7. בכל מקרה בעת המילוי ,תשאיר תפקק פתוח ותוסיף עד הסימון ,(יש שני סימונים ,1לרכב מונע,2לרכב כבוי) תוסיף עד הסימון התחתון ,השאר תפקק פתוח, תניע סובב ימינה עד הסוף והחזק ,תוסיף שוב עד הסימון העליון , סובב שמאלהעד הסוף החזק כמה שניות ,ובדוק תפלס שוב ,אם חסר הוסף , THE END . בהצלחה
  8. נמכרו : הכסאות קדמי +אחורי אינטרקולר טורבו גלגל רזרבי שטיח לבד גיר +קלאצ'+משאות קלאצ' גנטים WRX אינטרקולר STI משאות הגה WRX בולמים קדמיים ציריות קדמיות בולמים אחורים הגה MOMO FCD HKS משולשים אלומיניום קדמיים נוספו: סעפת של STI *סטיביליזטר קדמי+אחורי *מניפולד סעפת יניקה (יכול לשמש כשיפור ל GT) *מזרקים 440CC ירוקים *לוח שעונים הדרס מקורי +UP PIP צנרת מקורית דוד 2 יציאות צנרת טיטניום 3 מהדאון פייפ גאנטים SPEED LINE צבע זהב אפשרות לצמיגים 225\45\17 *בקקאקס אחורי WRX *דרישאפט *ציריות אחוריות *צלחות אחוריות +קדמיות ***טורבו VF35 חדש רק החלפה בגדול יותר ***
  9. לשרותך. כה דקסטרון 3 זה השמן המיועד ובקשר לקיבולת קנה גלון של 4 ליטר (3.8 ליטר דיוק ) יותר משתלם מבחינה כספית ,ותמיד יהייה לך שמן אם תזדקק לו, חוץ מזה זה מילוי על משאבה חדשה? ריקה לגמר?או רק להוסיף? זה קצת משנה מבחינת כמות .
  10. הקיט מתאים לאימפרזה ,"כמו כפפה לרגל". אתה צריך לשנות ADEERS,UP PIP,DOWN PIP .WESTGAET.והרשימה לא נגמרת , וכל זה רק שהטורבו יתאים, הקולר זה הדבר היחידי שמתאים שם ,וגם ללא הצינורות והתושבות , וההספק קצת לא מציאותי משנרשם,וגם כן על מנוע סגור וגיר מקורי ,על תקפוץ גבוה מידי, ואם הפיטוי זה המחיר,אתה מודעה לזה שזה לפני כל המיסים וכו' ההתלבשות שאוהבים במדינתנו, אם בכלל ניתן להביא את קיט ,בכל מקרה לסיכום ,תוותר. *מחקו לי -ברקסים ברמות האלו לדעתי עדיין לא מחייב לשפר ,ברמות הגבהות מחייב. (מחקו לך כי ענית כמו חוראני, עכשיו כשאתה עונה כמו בן אדם, זה נשאר)
  11. שלום. אך שאני יודע המשתיק ,משתיק בכ40 אחוז מהרעש, ובאופן כללי ההרכבה לא מסובכת ,השליטה היא מפנים הרכב ולפרטים נוספים כזכור לי פנה ל-TIG
  12. בכל האימפרזות ,הוונטה יש לה חיים משל עצמה,
  13. באמת תלוי מה אתה מחפש באוטו שלך , 300 זה הגזמה 270 +\- זה הגיוני , אם תשאלו אותי זה כלום .אם יש פוטנציאל ,יש רצון ,ותקציב, אני לא רואה סיבה לא להשתדרג, חוץ מזה היום זה כבר לא הרבה ההספקים האלו יש מכוניות שכבר עוברות תהספקים (=את ההספקים) האלה כבר במקור,אימפרזה טורבו תשאר אימפרזה טורבו בגלל שלל האפשריות להשתדרג בהספקים, בגלל הזמינות, הכוח ,בעצם הפוטנציאל *יש כאלו כבר שרוצים להתקדם ,ויש את אלו שרק השם" WRX\STI" מספיק להם
  14. פה יש לפחות 4 סיבות ,ובקשר לשיפוץ ,נכון לא ניתן ,אבל שוב תתיחס לשורה האחורונה (4)
  15. אני יכול לתת ללך מספר של חברת ביטוח באזור שלי , אם נוח לך אין בעיה (בבינימינה), אם אתה מעוניין תודיעה לי ,אני יפנה אותך , אני מבוטח שם ,ובלי עיין הרע מרוצה . נ.ב. אם כבר העליתי תשמן אז בכל מקרה , *מנוע זה 10\60 מומלץ CASTROL\AGIP *גיר 75\90 של RED LINE\AGIP
  16. *משאבת הגה של WRX קצת נדירה (מניסיון אישי) עדיף לשפץ תקיימת עלות של +\- 600 עד 1000 *ביטוח זה נושאה ארוך לדיון ,חברות מסוימות לא רוצות לבטח,ויתנו מחירים בשמיים , אחרים יותר שפויים וזה באזור של 3000 עד 7000 למקיף (שים לב שמבטחים לך תרכב תחת קוד הרכב שלך ולא של 1.6.ניתן לבדוק לפי מחירון רכב) *ותעשה טובה לעצמך,ולקונה שיבואה אחרייך על הרכב תטפל ברכב אך ורק במוסך\סדנא שמתמחה ברכב ,ולא במורשיים , אלא אם כן אתה רוצה להתנסות במזלך ולנסוע על 10\W40 ועל שמן גיר של 80\90 (מקרה אמיתי שנתקלתי בו )
  17. אם מדובר בעליון אז כן הY בעייתי .וחוץ מזה המחיר שלו באזור ה-300עד 500 +\-, אבל אני מדבר אל צינור הייניקה שמתחבר לחזית (אימפלור)של הטורבו, *ובגלל הנדירות של העליון המשופר\משודרג (לא כולל של ה-STI) המחירים בשמיים ויש כבר עדיפות לחזית ,בהספק הזה אין ספק שהקולר של STI יספיק לו , אבל מה יקרה אם ירצה לשפר בעתיד שוב, אז שוב להחליף קולר ?,לדעתי פשוט מיותר. *עוד נקודה למחשבה , עדיף כבר ללכת על ה-VF35\34 של STI 1-אמין ,ידדותי 2-כניסה יפה ,לא שוברת עצמות (ולא תמנוע) 3-מיוצר בימינו בתכנולגיה אחרת מאשר TD05 16G הפראיסטורי . 4-וניתן להשיג במחיר יפה ,ובמצבים של כמעט חדדדש
  18. *יש גם צדק בנאמר קולר של STI אם התזה של מים יכול לשמש כפתרון . קולר חזית בנוי להספקים גבוהים ויכולת קירור גבוהים ,חוץ מזה לא באמת יורגש "לג" בטורבואים הגדולים, (מניסיון אישי ) וחוץ מזה אם קולר חזית לא חסר פוזה *הטורבאוים שמומלצים במצב הנוכחי הם: FV34- FV22- TD05 16G -FV35 ההספק שתוציאה מאלו נע בין 250 לאזור 340 במנוע חוץ מזה אף אחד לא העלה נקודה חשובה ,הצינור יניקה אצלך או פלסטיק מגעיל ,שבדרך כלל נקרע(נסדק) יש לך 2 אופציאות 1-צינור יניקה שלWRX\STI (גם לא להיט ,אבל עדיף על המקורי ) 2-צינור יניקה סיליקו, ההבדל מורגש חוץ מזה היום ניתן להשיג אותם במחירים של בין 500-ל1000
  19. תקשיבו. 2.5 אינצ בלי ממירים ,לכאלו טורבואים מספיק בהחלט (3 לא יזיק ,אבל שוב בהספקים כאלו לא משחק עיניין ) *חוץ מזה קולר חזית רץ במחירים בין 5000 לחדש וטוב לבין 2000 למשומש הטורבו רץ במחירים של 2000-2400 והבוסט קונטרולר סביב ה-1000(תעשה חיפוש במודעות מכירה ) *עוד דבר ,הפילטר הפתוח בGT גורם לפחות נזק מאשר בWRX\STI מכיוון שאירפולמטר פחות רגיש ובמיקום שונה ,כל עוד לא נדלק צ'ק אינגיין שלא יפחיד אותך כלל , ולנושאה-אם כאלו חמוצים ההספק לא יעבור ת300-340 כוח במנוע בגדישה של באר1 +\- (לא מומלץ להשתגע על מנוע סגור ) כי יספרו לך הרבה סיפורים ,אבל שהמנוע נשבר אתה תשמע "אך זה יכול להיות " הטורבו המדובר ,תהייה מודעה יש לו כניסה אגרסיבית *ועוד דבר ECU יעשה הבדל ולטובה רק שהדרישות היום בשביל לבצע זאת קצת יותר גדולות ממה שאתה מעוניין להרכיב נ.ב. גם אם עוקף מאפ תסתדר נחמד מקווה עזרתי יאן.
  20. מתחת למכסה מנוע שלושה ברגי 10 ,פתח דלת נהג בחיבור בין הכנף לדלת תגלה עוד שני ברגי 10 ,חלק קדמי של החצאית (זו שבחלק של הדלת נהג) תפרק תפוסה בעזרת קליפסים מלמטה ותגלה עוד בורג 10 ,חלק פנימי בפינה של הטמבון עוד בורג 10 ,סובב הגה לצד שמאל ותבדוק לכל מקרה שבחלק הפנימי של הבית גלגל לא נמצא בורג 10 נוסף . תעדכן .
  21. *קליפרים מקורים 4 בוכנות 1000 ש"ח זוג קדמי צלחות קדמיות 600 ש"ח זוג במצב מעולה מקוריות WRX רפידות קדמיות מקוריות במצב ממש טוב 400 שני הצדדים למי שיקח את כל הסט נסתדר יפה *המבקרס מעור כולל כל המנגנון ללא שיפשופים או קרעים 300 ש"ח *הגה MOMO מעור במצב חדש!!! 700 ש"ח הגה MOMO מקורי של WRX מנגנון של הוישרים כל הידית אם הלחצנים והפיקוד שמאחורי ההגה 300 ש"ח מנגנון אורות ידית ,לחצנים , פיקוד 300 ש"ח זרוע שמתחברת למסרק הגה 300 ש"ח נירוסטה *כרית אויר של ההגה 500 ש"ח זה החיים שלכם כרית אויר צד נוסע 800 ש"ח מחשב כריות אויר תקין לחלוטין *משולשי אלומיניום יכול לשמש כשיפור ל GT מסרק הגה במצ תקין כולל צינורות והכל הכל 2000 ש"ח *גיר WRX מתאים גם ל GT 5 הילוכים קדימה אחד אחורה במצב תקין עבר 100 אלף ק"מ 3500 ש"ח קלאצ' +כל המכלולים הקלאצ' אם 12 אלף ק'מ *מחשב ניהול מקורי WRX 700 ש"ח FCD HKS עוקף מאפ לאימפרזות בנוי STi WRX\ לא מדליק צ'יק אנגין *כל המנגנון של הדוושות ( 3 דוושות אלומיניום ) שיפור יפה לGT כולל גם תחיבור לאורות בלימה 800 ש"ח *רדיאטור מזגן חדש... מדחס למזגן (יש אפשרות לכל הצינורות ולכל המחברים) רדיאטור חימום רדיאטור קירור *דשבורד של WRX 2004 כולל קונסולה מרכזית כסופה פתחי מזגן כסופים פיקוד למזגן תא אחסון שעון עליון מצת +מאפרה חדשים מעולם לא הייו בשימוש חובק הגה כל הפלסטיקה מתחת להגה *לוח שעונים של wrx ריפוד גג פנימי צבע בז' מצב חדש כולל מגיני שמש ידיות ותאורה *מנגנון חגורות קדמיות +חגורות + חשמל +חיבור למחשב כריות אויר *תא כפפות של 2004 חדש *כרית אויר צד נוסע *מ=ח=ש=ב כריות איור עולה המון שקלים בחברה *דיפוני דלתות שחור אפור 2 קדמים 2 אחורים במצב חדש דיפוני דלתות אפור שחור wrx ג'אנטים שעברו 1800 ק"מ הורכבו לפני חודש וקצת ללא שום סריטה אחת בכלל... צבע זהב הג'אנט נראה הכי יפה שייש +4 צמיגים שעברו 11000 ק"מ במצב חמוד מאוד 2800 ש"ח *בקליות דמוי קרבון אחורים אימפרזה 2001\3 *טמבון אחורי 2001\3 *מכסה בגאז' מתאים לכל השנים *מראות צד לכל השנים ללא סרטיה אחת אם המנגון החשמלי ביחד כונס אויר של WRX 2001 *צנרת מקורית של WRX כולל דוד וכל השאר *הדרס מקורי +אפ פייפ יש המון חלקים תשאלו שבוע טוב 0547360845 המחירים גמישים בכיוון ההגיוני שבוע טוב לכולם נמכרו : הכסאות קדמי +אחורי אינטרקולר טורבו גלגל רזרבי שטיח לבד גיר +קלאצ'+משאות קלאצ' גנטים WRX אינטרקולר STI משאות הגה WRX בולמים קדמיים ציריות קדמיות בולמים אחורים הגה MOMO FCD HKS משולשים אלומיניום קדמיים נוספו: סעפת של STI *סטיביליזטר קדמי+אחורי *מניפולד סעפת יניקה (יכול לשמש כשיפור ל GT) *מזרקים 440CC ירוקים *לוח שעונים הדרס מקורי +UP PIP צנרת מקורית דוד 2 יציאות צנרת טיטניום 3 מהדאון פייפ גאנטים SPEED LINE צבע זהב אפשרות לצמיגים 225\45\17 *בקקאקס אחורי WRX *דרישאפט *ציריות אחוריות *צלחות אחוריות +קדמיות ***טורבו VF35 חדש רק החלפה בגדול יותר ***
  22. לדעתי הסדר הכי נכון זה הסדר שרשמתה , כזכור לי החישן יוצאה בסיבוב ,ואם אתה לא בטוח בזה תקשר למרכזי ותשאל לא נראה לי שתהייה להם בעיה להסביר אך החיישן יוצאה תעדכן .
  23. לא בכוונה לפגוע זה נאמר ,פשוט יש אנשים בפורום שאולי לא מכירים תרכב ,וזה מטעה בכל מקרה ,לדעתי רק אם מפתח T ובמידה שזה לא מתאפשר תפרק את המשאבה של ההגה זה לא כזה סיפור זה שני ברגים של 12 מאחורה למיטב זכרוני ...
  24. אתה לא רציני נכון ? באחת התמונות יש הדגשה באדום שרשמתה "שמן מנוע " אני מקווה אתה לא רציני ,המיכל הזה זה לשמן הגה ויכול להיות שהחישן באמת התלכלך מתוצאה של שמן שנשפך בזמן מילוי או פשוט מאבק ,תוציאה, תנקה, תחבר, תבדוק שהחוט שמתחבר לחיישן, לא גלוי בשום מקום ולא נוגע בגוף או דומה לזה או הכי פשוט תריץ חוט חדש הכי קל בעולם
×
×
  • תוכן חדש...