Jump to content

yanwrx

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yanwrx

  1. בלימה - קאליפרים 2 קדמיים בעלי 4 בוכנות,2 אחוריים בעלי שני בוכנות,2 צלחות 2 קדימה 2 אחורה,רפידות מקוריות קדימה +אחורה *המבקרס מעור כולל כל המנגנון ללא שיפשופים או קרעים 300 ש"ח *כרית אויר של ההגה 500 ש"ח זה החיים שלכם כרית אויר צד נוסע 800 ש"ח ,מחשב כריות אויר תקין לחלוטין מסרק הגה במצ תקין כולל צינורות והכל הכל 800 ש"ח *מחשב ניהול מקורי WRX400 ש"ח *רדיאטור מזגן חדש... מדחס למזגן (יש אפשרות לכל הצינורות ולכל המחברים) רדיאטור חימום רדיאטור קירור *דיפוני דלתות שחור אפור 2 קדמים 2 אחורים במצב חדש דיפוני דלתות אפור שחור wrx יש המון חלקים תשאלו שבוע טוב 0547360845 המחירים גמישים בכיוון ההגיוני שבוע טוב לכולם נוספו: *סטיביליזטר קדמי+אחורי *מניפולד סעפת יניקה (יכול לשמש כשיפור ל GT) *מזרקים 440CC ירוקים *לוח שעונים *הדרס מקורי +UP PIP *צנרת מקורית דוד 2 יציאות *דוד כניסה 2 וחצי יציאה 4 בניה של סרדין צנרת טיטניום 3 מהדאון פייפ *גאנטים של STI כוורת *נוספו כל סוגי החיישנים
  2. רכב מדהים ,נדיר ביופו ,תתחדש
  3. נושא חרוש. בכל מקרה דלק 95 במידה ולא תאנוס תרכב,ביטוח בגיל שלך ידרשו בין 19K - ל 6K רק מקיף . כמו כן גם הטיפולים זה נתון משתנה 5K כל טיפול אם לחצתה לרכב תנשמה -או 10K רגוע, חלק מהקהילה אומרים פורק בסטנדרטי רק גורע,וחלק אומרים לא מוסיף ולא גורע. ועידן ,טסט בדיוק 1300 ש"ח. ונושאה רגיש -אמינות מנועים רגישים לא מחזיק בעומס לאורך זמן ,המון צ'ק אנג'נים בדרך,גיר חלש, 2.5 עוד יותר מתוסבכים גם אפילו בSTI 1.6 לעומת WRX זה שאלה קצת פוגעת ,לסכם ביפה?! "לא רואה ממטר ":twisted:
  4. שלום . אני מברר בשביל חבר , הרכב פונטיאק פיירברד 94 נפח 3400 גיר ידני הבעיה:המנוע חדש ולפעמיים יש תופעה מוזרה שבמקום 6 בוכנות 5 עובדות, לאחר כיבוי והתנעה מחדש, העיניין מסתדר לכמה דקות ושוב חוזר על עצמו , לאחר בירורים וניסיונות כגון,החלפת פלגים,חוטי הצתה,ומפלג ,עיינין לא סודר גם לאחר בדיקה בUMI לא עלו על התקלה השמח אם תוכלו לעזור תודה . יאן.
  5. אוקיי,נגיד שהרכב שלי מצדיק הורדה . בעיקר שהוא מסכן רק אותי,למה זה אמור לעניין מישהו אחר ולשמוע את דעתכם בנושאה שמלחתכילה לא ממש הייתה מעניינת אותי לפחות. (בלי לפגוע) שוב -סך הכל נתתי תשובה לפותח השרשור ,ומשם כל אחד נותן חוות דעת "מקצועית". באמת נראה לכם שאם תחקרו או תנסו לשנות את דעתי או את דעתו של יואן ,לגביי התפיסה שלנו תהייה לזה השפעה ? נראה לי שהשרשור קצת חרוש מדיי .
  6. להתחשב שהאוקטן שם ,באנגליה בהרבה יותר גבוה \נקי. אז ייתכן לגמרי שבבדיקה הביצועים היו ירודים . לעומת הדלק בארצנו ,מאול\מלוכלך\באיכות ירודה, אז יש אפשרות שזה עדיין יעלה תהספק .
  7. לא מפחד . יש אנשים שעושים באנג'י ולא מפחדים ,אני מפחד , יש מפחדים לעבור תמהירות 90 (ועוד בנתיב שמאלי )אני לא , זה מתוך בחירה אישית ,פותח השרשור שאל ,אני עניתי ,לא מחייב אף אחד לתמוך בדעה שלי \להסכים . *אף אחד לא הזכיר להוריד פח חזית ,כתבתי "גשר קדמי". זה גשר הממוקם בחיזת הרכב שעליו נתפס הטמבון ,ברור שגשר כזה גם תומך בחיזוק המבנה של הרכב עצמו ,אך אינו עיקר החוזק יש דברים יותר חשובים .
  8. שלום . אני מעוניין לרכוש רכב +\- בתקציב של 115K הרכבים שבדקתי עד עכשיו הם : 1-מרצדס CLK320 קופה\קבריולט שנים 2000-2002 2-B.M.W סדרה 3 E46 בנפחים בין 2.5L \3.0L קופה\קבריולט שני0 2000-2004 השמח לשמוע תגובות בנושא ,וכל עצה בעניין, תקלות ידועות, וגם אם יש לכם רעיונות לרכבים אחרים.
  9. תאמין לי לא הלכת רחוק יותר ממני . פשוט לא ממש באה לי לציין על גביי הפורום מה הולך אצלי באוטו .
  10. שלי עדיין אורגינאלים ,אבל אפשר לראות שהם כרגע כבר למכירה . לא אמרתי שהורדתי ממערכת הבלימה.לא נראה לי שאפשרי בכלל
  11. 2 דלתות קדמיות מ 2001 עד 2007 2 דלתות אחוריות מ 2001 עד 2007 בגאז' מ2001 עד 2007 פנסים סטייל לקסוס מ2001 עד 2003 טמבון אחורי מ2001 עד 2003 *אפשרות להחלפה על דברים מעניינים פנסים אחוריים דמוי קארבון לשנים 2001-2003 כמו שידוע לי לא ניתן להשיג כאלו יותר טמבון אחורי 2001-2003 +גשר אחורי בלימה כולל 4 קאליפרים 2 קדמיים בעלי 4 בוכנות,2 אחוריים בעלי שני בוכנות,4 צלחות 2 קדימה 2 אחורה,רפידות מקוריות קדימה +אחורה *המבקרס מעור כולל כל המנגנון ללא שיפשופים או קרעים 300 ש"ח *כרית אויר של ההגה 500 ש"ח זה החיים שלכם כרית אויר צד נוסע 800 ש"ח ,מחשב כריות אויר תקין לחלוטין מסרק הגה במצ תקין כולל צינורות והכל הכל 2000 ש"ח *מחשב ניהול מקורי WRX 700 ש"ח *כל המנגנון של הדוושות ( 3 דוושות אלומיניום ) שיפור יפה לGT כולל גם תחיבור לאורות בלימה 800 ש"ח *רדיאטור מזגן חדש... מדחס למזגן (יש אפשרות לכל הצינורות ולכל המחברים) רדיאטור חימום רדיאטור קירור *דשבורד של WRX 2004 כולל קונסולה מרכזית כסופה,לוח שעונים של wrx,*תא כפפות של 2004 חדש *מנגנון חגורות קדמיות +חגורות + חשמל +חיבור למחשב כריות אויר *דיפוני דלתות שחור אפור 2 קדמים 2 אחורים במצב חדש דיפוני דלתות אפור שחור wrx *בקליות דמוי קרבון אחורים אימפרזה 2001\3 טמבון אחורי 2001\3 מכסה בגאז' מתאים לכל השנים *מראות צד לכל השנים ללא סרטיה אחת אם המנגון החשמלי ביחד יש המון חלקים תשאלו שבוע טוב 0547360845 המחירים גמישים בכיוון ההגיוני שבוע טוב לכולם נוספו: *סטיביליזטר קדמי+אחורי *מניפולד סעפת יניקה (יכול לשמש כשיפור ל GT) *מזרקים 440CC ירוקים *לוח שעונים הדרס מקורי +UP PIP צנרת מקורית דוד 2 יציאות דוד כניסה 2 וחצי יציאה 4 בניה של סרדין צנרת טיטניום 3 מהדאון פייפ *גאנטים של STI כוורת נוספו כל סוגי החיישנים ***טורבו VF35 חדש רק החלפה בגדול יותר ***
  12. תקשיב , מה שאני לא רשמתי אל תייחס עליי. ודבר שני לא ממש מעניין אותי מה אתה חושב\הוזה\מדמיין זה שייש כאלו שממצאים "גילוח ג'נט" לא אומר שעשיתי או חשבתי על כזה דבר . ואם דעתך שהמשקל של הרכב שלי הזוי ולא הגיוני,אני לא ממש יתווכח איתך ולא ינסה להוכיח לך כלום יום טוב ,
  13. לא אמרתי שהג'אנט זול . באגירה הרכב נמדד במשקל . אדי בדקתי בכל מקום בעל מקורות אמינים ,שוב, המשקל המרבי בWRX 2001 לא עולה על 1300 . כנראה ראיתה של החדשות כי הם וודאי יותר כבדות. וכמו שייש אנשים שקונים רכבים יקרים ברמת איבזור הכי גבוה -אז יש אנשים (כמוני)שמחפשים מינימום איבזור. (וכן היו הרבה מקומות תהפח נחתך ופשוט הושלך לפח )
  14. יותר ממה שציפיתי , הרכב הפך לבל שליטה ויכולת ביצעוית מדהימה , הרעשים לא מפרעים לי בכל אופן, ידעתי מה אני מחפש בוודאות בלי להטלבת.
  15. מקווה זה בסדר שאני יענה. ה-WRX מתחילה את חייה ב-1200 KG . יוחנן להבדיל ממך לי אין מזגן . דבר שני אין לי שום דבר חשמלי כמעט ברכב (חוץ ממערכת שגם בלי סאב בלי מגבר ,במינימום ) אין כריות אויר אין חגורות אין דיפונים אין שום פינוק ,(יש רתמות,ולפעמים הכסא האחורי קופץ לביקור) אין לא ראדיאטור חימום ולא קירור כל המגנים מתחתית הרכב נבנו מחדש מאלומיניום חלקם נרוסטה , רוב הזמן נוסע אם צנרת טיטניום ,(מי שיודע משקלה לא יותר מ5KG לכל היותר) דלתות האחוריים נוקו מכל , הבידוד של קיר אש,הבידוד ברצפה ,הכל ירד ,צמת חשמלת מותאמת מחדש (בנויה ), כל המוטות הנחוצים ברכב לחיזוק הוחלפו לקלים יותר ,גשר קדמי איננו,גלגל ספר +ג'ק , הבגאז' נותר רק שלד ,מגיני שמש תאורה וכל פיפס הכי קטן יצאו מהרכב , ואני יכול להמשיך לפרט ,אבל זה לא פה .
  16. בקשר למחירים אני יוכל לעזור לך אם תתעניין בנוגע לקרבון ,ג'אנטים המגוון עצום וגם הפרש המחירים , אין גבול לנסיון והדמיון ,על תסתמך רק משנרשם על גביי הפורום , תיהייה סגור על עצמך ,מה הדרשיה הסופית שלך מהרכב , מנקודת מבט שלי לגבי הרכב שלך -לאון יציבה אבל עד כמה? תשווה לרכב שלי ,אחד הרכבים המפורסמים בשל יציבותם ואחיתזם , ככה שאם עיבדתי קצת מהאחיזה ! הרווחתי סחיפות וזריקות על הצד בכל רגע שמתחשק לי ,כמבון שאצלי גם הכל חושב מראש ,ושודרגו המתלים המוטות גישור\יציבות,בושינגים ,מסרק הגה ,תושבות גיר מנוע,צמיגים ,תושבות מערכת היגוי ,ועוד ועוד. "בבלרינה לא תוכל לראות גוף של בודי ביילדר" -עובדה אני אחרי כל השדרוגים ,והרכב שלי נמדד ונבדק ונשקל 903 KG בדיוק (ללא מערכת ) וכן אני נוסע על קרטינג ,אבל זו הבחירה שלי תבדוק מה באמת חשוב לך , אני אחרי כל משעשיתי ברכב והחלטתי להוריד ממשקל הרכב ,זה הייה מקובל , כי שינית את הכל , לצורך בדיקה בדיקה שוב בדיקה(עד סוף ההרצה ליתר דיוק ) ולספקנים בינכם על טורבו VF35 עם כל השידרוגים מסביב כמובן , ההספק המרבי הניתן לניצול הוא מסתכם פחות או יותר ב340 כוח ,בשל משקל הרכב שלי , התוצאה של האצות הייתה זהה לSTI שווה כוח של 470 כוח ,אז אם זה שווה את זה אז כן לדעתי (אבל אני יכול להגיד זאת -אחרי הכל הלכתי הכי רחוק מבחינתי וזה עוד לא הסוף)
  17. כן רק שאצלי - אפילו בידוד אין שלא לדבר על שטיחים ועוד הרבה חלקים אחרים . וכמו שאני זוכר חוסר כסאות לא מוביל להורדה . כמובן שכדאי לבדוק לשפר תרכב מבחינת כוח ,לא תסתפק תבטל דברים
  18. שלום . להוריד משקל מרכבך יש הרבה אפשרויות, 1-מזגן מדחס,ראדיאטור קירור,ראדיאטור חימום (אני נוסע ככה מתרגלים) 2-מכסה מנוע קרבון אם פתחי איורור יעלה לך סביב ה3K 3-מכסה בגאז' קרבון 2K 4-ג'אנט 17 קל ישנם במשקל 3 וחצי קילו אם צמיג חתך נמוך 5-להוריד גשר של טמבון קדמי (קורה)אומנם תעבד מחוזק המרכב אבל גם משקל רב 6-ספסל אחורי +מגש 7-במקרה של חלון בגג אז להחליף לחלון פלסטיק 8-צנרת ללא ממירים מנרוסטה ואם להגזים אז טיטניום (יקר להחריד) 9-שני כסאות קדמיים להחליף לזוג באקטים קלים במיוחד 10-לבטל את החגורות האחוריות מקווה עזרתי. יאן.
  19. בדיוק. כיף לראות אך לאנשים מתעקם הפרצוץ כל פעם שאתה עוזב תדוושה ,עולה חיוך .
  20. תסביר את עצמך.
×
×
  • תוכן חדש...