-
הודעות
113 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yanwrx
-
אז בעצם כמו שעניתי בעמוד הראשון . כל העבדל זה הבולמים קפיצים ובכלל כל המתלה . כמובן שבנוסף אתה יכול להוסיף מידת צמיגים אפילו לחץ צמיגים ,בידוד, תנוחת ישיבה וכדומה.
-
הכי פשוט תתחבר למחשב אם מחשב בצ'מפיון או אצל חשמאלי שאתה סומך עליו נכנסים למחשה ABS המחשב סורק תתקלה ותדע בדיוק ,לרוב זה החיישנים שיכול להיות שהגיע יומם כמובן זה 4 חיישנים אז ככה שזה לא מחייב יותר מחישן אחד בשביל להדליק תABS חוץ מזה גם קורה שהחיישן פשוט מלוכלך ולא מסוגל לקרוא תנתונים וזה התוצאות
-
בעזרת סולר הכי רגיל שנמכר בתחנת דלק מניסיון אישי כמו שחלקכם יודע הרכב שלי בפרוייקט כרגע ואת כל השלדה ניקינו אם סולר אצלי אישית לא פגע בצבע בכלל והסולר זה "החומר" היחידי שעזר שום דבר אחר לא הוזיז לכל הלכלוך בכלל וגם אם סולר זה ירד בקלות שזה פשוט לא יאמן כמו שצינו קודם תנסי על מקום מוסתר עדיף
-
וודאי ,קימות כל מיני בקרות לדוגמאה: (האוטו הראשון שעולה לי לראש) וולוו S60R טורבו כמובן לרכב קימות 3 בקרות 1, ספורט 2,שיוט 3, משולב עכשיו כמה שידוע לי המערכת הזו עובד על עיקרון אחד הקשחת המתלים או ההפך כמה שהבולם יותר קשיך כך תהייה תחושת ההאצה מופחתת חפצים וכל מיני ,לא יעופו להם הרכב לא "נשען" אחורה בכל מקרה זה משידוע לי אם למישהו יש מה להרחיב אז בבקשה .
-
השוואת רכבים שאין בינהם קשר . אולי יש בקליאו הזאת משהו שכולנו לא יודעים אולי מחר KEN BLOCK יעבור לקליאו מי יודע .? מוזר שאלתה לגבי האימפרזה כולם ענו לך והחטתה שהקליאו יותר לג'ימיקנות.?
-
ההיגוי היחיד שמעניין אותי פניה טובה הילוך 2\3 סחיטת המצערת וכול היום על הצד בכל מקרה לי יש נסיון אם WRX וזה רכב שצריך ללמוד אותו מאוד מאוד מומלץ הטורבו עושה נפלאות בכניסה שלו (במיוחד בפניות ) אם יודעים להשתמש איתו נכון ואם לא סגור עיניים ותפלל
-
יכול להיות אחד החישניים מזייף מודיע לך על תקלה מסויימת בלוח שעונים ? נשמע כמו חיישן למדה או אירפולומטר
-
צלחות קדמיות 600 ש"ח זוג במצב מעולה מקוריות WRX קליפרים מקורים 4 בוכנות 1000 ש"ח זוג קדמי רפידות קדמיות מקוריות במצב ממש טוב 400 שני הצדדים למי שיקח את כל הסט נסתדר יפה המבקרס מעור כולל כל המנגנון ללא שיפשופים או קרעים 300 ש"ח הגה MOMO מעור במצב חדש!!! 700 ש"ח הגה MOMO מקורי של WRX מנגנון של הוישרים כל הידית אם הלחצנים והפיקוד שמאחורי ההגה 300 ש"ח מנגנון אורות ידית ,לחצנים , פיקוד 300 ש"ח זרוע שמתחברת למסרק הגה 400 ש"ח נירוסטה כרית אויר של ההגה 600 ש"ח זה החיים שלכם משולשי אלומיניום יכול לשמש כשיפור ל GT מסרק הגה במצ תקין כולל צינורות והכל הכל 2000 ש"ח גיר WRX מתאים גם ל GT 5 הילוכים קדימה אחד אחורה במצב תקין עבר 100 אלף ק"מ 3500 ש"ח קלאצ' +כל המכלולים הקלאצ' אם 12 אלף ק'מ צמה מקורית ללא שום קצרים אאו פגמים (צמה פנימית שכוללת חשמל גיר ,לBOOST המקורי וכ'ו ,לוח שעונים מערכת שמע ,מזגן ,תאורה פנימית ,ועוד הרבה ) מחשב ניהול מקורי WRX 700 ש"ח כל המנגנון של הדוושות שיפור יפה לGT כולל גם תחיבור לאורות בלימה 800 ש"ח וכל חלק אחר גם מנגנון מרים \מוריד חלנות אחורים כולל הכל FCD HKS עוקף מאפ לאימפרזות בנוי STi WRX\ לא מדליק צ'יק אנגין כל הפלסטיקים הכל הכל בתמונה זה רק 20 אחוז בקושי ממה שיש אלטרנטור במצב מעולה נותן טעינה 14.2 ל 60 אמפר ל320 -350 זרם התנעה כולל שני מותחנים *רדיאטור מזגן חדש... מדחס למזגן יש אפשרות לכל הצינורות ולכל המחברים *דשבורד של WRX 2004 כולל קונסולה מרכזית כסופה פתחי מזגן כסופים פיקוד למזגן תא אחסון שעון עליון מצת +מאפרה חדשים מעולם לא הייו בשימוש חובק הגה כל הפלסטיקה מתחת להגה *לוח שעונים של wrx ריפוד גג פנימי צבע בז' מצב חדש כולל מגיני שמש ידיות ותאורה *מנגנון חגורות קדמיות +חגורות + חשמל +חיבור למחשב כריות אויר *תא כפפות של 2004 חדש *כרית אויר צד נוסע *מ=ח=ש=ב כריות איור עולה המון שקלים בחברה *דיפוני דלתות שחור אפור 2 קדמים 2 אחורים במצב חדש דיפוני דלתות אפור שחור wrx ג'אנטים שעברו 1800 ק"מ הורכבו לפני חודש וקצת ללא שום סריטה אחת בכלל... צבע זהב הג'אנט נראה הכי יפה שייש +4 צמיגים שעברו 11000 ק"מ במצב חמוד מאוד 2800 ש"ח *פנסים אחורים אימפרזה 2004\5 *טמבון אחורי 2004\5 *מכסה בגאז' מתאים לכל השנים *מראות צד לכל השנים ללא סרטיה אחת אם המנגון החשמלי ביחד כונס אויר של WRX 2001 *צנרת מקורית של WRX כולל דוד וכל השאר *הדרס מקורי +אפ פייפ *2 רטיאטורים של מזגן פנימים אחד עליון אחד תחתון אלו שנימצאים מאחורי הדשבורד יש המון חלקים תשאלו שבוע טוב 0509046463 המחירים גמישים בכיוון ההגיוני שבוע טוב לכולם 0509046463 יאן נמכר טורבו סלון כסאות קדמיים +אחורי שטיח לבד פנימי משאוות הגה כוח גלגל רזרבי אינטרקולר חצאיות צד בולמים +קפיצים +נאבות
-
מפחיייד ,בקשר לכריות אויר יש הסבר פשוט המערכת בנויה מ3 חלקים 1 מחשב 2 חישניים 3 הכריות עכשיו ברכבים שלי יצא לעבוד עליהם ולראות יש 4 חישנים 2 חישנים יושיבים מאחורי הקורה של הטמבון מתחת לקורה "קצה שילדה \שילדה " 2 חישנים על החגורות הקדמיות לפי נעילה של החגורה והמיהירות נעילה מדובר על רכב אם שני כריות אויר עכשיו אם המקה לא מספיק חזקה בשביל לעקם \לשבור תגשר של הטמבון ולהגיע לחישן הכרית לא תפתח ב.-אם נעילת החגורות בנוסף אינה מספיק עוצמתית הכריות שוב , לא יפתחו +\- זה הסיבה ולא מדובר בכשל אלא אם כן לרכב הספציפי דלקה מנורות כריות אויר (תקלה )
-
הרכב הוא IMPREZA TURBO WRX 2001שנת נפח מנוע 1994 דגם מנוע EJ20 ארץ יצור יפן זה מה ידוע לי מקווה יעזור
-
שלום אני מחפש סרטוט מערכת חשמל ב WRX מה תפקיד כל דבר ודבר אפשרי גם של STI כי זה דיי זהה אני לא מצליח למצוא ולא יודע כבר איפה לחפש אם תוכלו לעזור לי השמח תודה יאן
-
טורבו TD04 במצב מעולה באמת לא מעשן ולא משחיז אלטרנטור במצב מעולה נותן טעינה 14.2 ל 60 אמפר ל320 -350 זרם התנעה כולל שני מותחנים *רדיאטור מזגן חדש... מדחס למזגן יש אפשרות לכל הצינורות ולכל המחברים הגה MOMO מקורי בצב חדש של WRX דיפוני דלתות אפור שחור WRX כסאות =נמכרו שטיח רצפה= נמכר *דשבורד של WRX 2004 כולל קונסולה מרכזית כסופה פתחי מזגן כסופים פיקוד למזגן תא אחסון שעון עליון מצת +מאפרה חדשים מעולם לא הייו בשימוש חובק הגה כל הפלסטיקה מתחת להגה ג'אנטים שעברו 1800 ק"מ הורכבו לפני חודש וקצת ללא שום סריטה אחת בכלל... צבע זהב הג'אנט נראה הכי יפה שייש +4 צמיגים שעברו 11000 ק"מ במצב חמוד מאוד *מנגנון חגורות קדמיות +חגורות + חשמל +חיבור למחשב כריות אויר *כרית אויר צד נוסע *מ=ח=ש=ב כריות איור עולה המון שקלים בחברה *רדיאטור מזגן חדש *דיפוני דלתות שחור אפור 2 קדמים 2 אחורים במצב חדש *פנסים אחורים אימפרזה 2004\5 *טמבון אחורי 2004\5 *מכסה בגאז' מתאים לכל השנים *מראות צד לכל השנים ללא סרטיה אחת אם המנגון החשמלי ביחד *תא כפפות של 2004 חדש *לוח שעונים של wrx כונס אויר של WRX 2001 *צנרת מקורית של WRX כולל דוד וכל השאר *הדרס מקורי +אפ פייפ *2 רטיאטורים של מזגן פנימים אחד עליון אחד תחתון אלו שנימצאים מאחורי הדשבורד *חגורות כולל הכל קדמיים אחורים ריפוד גג פנימי צבע בז' מצב חדש כולל מגיני שמש ידיות ותאורה יש המון חלקים תשאלו שבוע טוב 0509046463
-
ג'אנט שעבר 1800 ק"מ הורכבו לפני חודש וקצת ללא שום סריטה אחת בכלל... צבע זהב הג'אנט נראה הכי יפה שייש +4 צמיגים שעברו 1100 ק"מ במצב חמוד מאוד 0509046463
-
(למכירה) חלקים לאימפרזות ...בעל הבית השתגע
yanwrx פרסם הודעה בנושא של yanwrx בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
יש גם ... *פנסים אחורים אימפרזה 2004\5 *טמבון אחורי 2004\5 *מכסה בגאז' מתאים לכל השנים *מראות צד לכל השנים ללא סרטיה אחת אם המנגון החשמלי ביחד *גלגל רזרבי לאימפרזה המקורי *בנוסף יש גם כל חלקי פנים מדשבורד עד הכפתור הכי קטן *צנרת מהדאון פייפ וכולל דוד בניה של סרדין נרוסטה 3 איינצ' *טורבאוים TD04 במצב ממש טוב לא מעשנים לא שותים ולא משחקים סנוקר תשאלו יש הכל יום טוב -
אז ככה ... *הגה של MOMO מקורי של WRX *אינטרקולר של WRX חדדדדש *כונס אויר של WRX 2001 *צנרת מקורית של WRX כולל דוד וכל השאר *כסאות של WRX אפור שחור כסאות קלים במשקלם במצב חדש ללא קרעים וכ'ו שני כסאות קדמיים וכסא אחורי *שטיח רצפה אפור שלם מההתחלה עד הסוף כמו חדש *דיפוני דלתות שחור אפור 2 קדמים 2 אחורים במצב חדש ניתן לשאול על כל חלק יש הכל ... 0509046463
-
מחפש STI לפירוק כמה שיותר שלמה יותר טוב 3 דברים החשובים שהיו מנוע תקין גיר תקין ופנים הרכב תקין בכל מקרה מישהו ששמע או ראה בבקשה כל עזרה תתקבל בברכה דחוף ביותר מוכן לשלם מחיר נכבד נאה ליצור קשר או בפרטי או בפאלפון 0509046463
-
הינה עוד נקודה כך הרכב הייה נראה פעם עד שהייה לי משעמם
-
הרכב הוא WRX שיניתי את כל הרכב כבר אך מתחיל כרגע להתרגל יותר מידי ורוצה לשנות כמה דברים ובכלל מה דעתכם
-
WRX מוציאה עשן לבן, מה הסיבות לכך?
yanwrx פרסם הודעה בנושא של ELAD Y בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אתה יודע ... -
WRX מוציאה עשן לבן, מה הסיבות לכך?
yanwrx פרסם הודעה בנושא של ELAD Y בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בשל החוסר המוחלט בסימני פיסוק וקושי ממשי בקריאה, ההודעה נמחקה! בגירה -
WRX מוציאה עשן לבן, מה הסיבות לכך?
yanwrx פרסם הודעה בנושא של ELAD Y בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
עקב חוסר בסימני פיסוק וקושי אמיתי בקריאה, ההודעה נמחקה! בגירה -
WRX מוציאה עשן לבן, מה הסיבות לכך?
yanwrx פרסם הודעה בנושא של ELAD Y בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אם אתה נוסע לקובי, אז על הדרך תעצור אצל TIG אצל ערן או אילן ותתיעץ איתם הם באמת יוכלו לעזור לך. ואל תמהר להסיק מסקנות אצלי למשל חשבו שנשבר הגיר לא 3 ולא 4 לא היו נכנסים, כולם אמרו שזה גיר. בסוף התברר שהקל'ץ הייה גמור מת אבל לא בצורה שווה. וזה יצר בעיות מעבר להחלקות.קודם תבדוק לעומק תדברים... ההודעה נערכה וכל הנקודות הוחזרו למחסן של עמוס. יאן, בפעם הבאה שתרשום הודעה כזאת עם מיליון נקודות בפנים, אני מבטיח לך שתקבל מכות בפעם הבאה שאראה אותך. יאשה. -
WRX מוציאה עשן לבן, מה הסיבות לכך?
yanwrx פרסם הודעה בנושא של ELAD Y בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
רק אני שמתי לב טורבו נכנס ב3500 סל"ד ממתי? מלא TD05 אבל TD04 משהו לא מסתדר לי אחרי 2300 סל"ד או אמור להתחיל לדבר איתך ... וגם החלפתה דאון פייפ יש מצב אולי שבפנים הייה שמן או משהו כזה הכל אפשרי גם תלוי איזה ריח יש לעשן הזה ... תגיד, אתה כותב כמו שאתה מדבר? כי אני לא מבין מה אתה מנסה להגיד. קח נשימה בין המשפטים בדיבור ובכתיבה. בגירה -
שלום כמו שמצוין בכותרת מכסה מנוע מאלומיניום לא שוקל כלום וחזק בצורה מפחידה (מקורי) מתאים לשנים 2001 -2003 במצב טוב ... חדש בחברה עולה 5700-5900 אני מבקש עליו 3100 לרצינים בלבד ... 0547360845 יאן
-
מחפש גיר בדחיפות לאימפרזה WRX עדיפות למיובא או משומש אבל תקין ... יאן 0547360845
