Jump to content

yanwrx

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yanwrx

  1. נמכרו : הכסאות קדמי +אחורי אינטרקולר טורבו גלגל רזרבי שטיח לבד גיר +קלאצ'+משאות קלאצ' גנטים WRX אינטרקולר STI משאות הגה WRX נוספו: סעפת של STI הדרס מקורי +UP PIP צנרת מקורית דוד 2 יציאות צנרת טיטניום 3 מהדאון פייפ גאנטים SPEED LINE צבע זהב אפשרות לצמיגים 225\45\17 ***טורבו VF35 חדש רק החלפה בגדול יותר ***
  2. הגיר נמכר נוספו עוד פריטים מענניינים
  3. הקאליפרים+הרפידות המקוריות במצב מעולה
  4. מניפולד של WRX צבע כרום +מצערת 1000 ש"ח 4 מזרקים ירוקים 440CC 700ש"ח 0509046463
  5. 4 ג'אנטים של STI +4 צימיגים POTANZA בני חצי שנה 5000 ש"ח צנרת מהדאון פייפ ועד הסוף +דוד כל הצנרת טיטניום משהו מהסרטים לא שוקלת כלווום 4500 ש"ח 0509046463 יאן
  6. אם אני לא טועה הייה פרק בטופ גייר שקלארקסון העדיף לחזור ברגל מאשר לחזור באחת כזו. חוץ מזה מלקרואה [לקרוא] את ההודעות פה אפשר להסיק שהטוארג זו האופציה הכי משתלמת, אלא אם כן אתה מוכן לקחת את זה לכיוון הפאר הקל.
  7. אם מישהו יכול לעזור אני ישמח. פתחתי את כיסוי הטימינג בעיה יחידה אני לא מצליח לפתוח את הפולי של הקראנק בתנאים ביתיים כמובן , ואם מישהו יכול לעלות תמונה של הטימינג ,מה המיקום,מה הסידור של הפולים היכן נמצאים הסימנוים כי עד עכשיו לא נמצא שום סימון
  8. אז משאני מבין מכל העיניין זה שהטימניג קפץ אז לסדר תרצועה ולקוות שלא קפצו להם שם שסתומים?
  9. אז הסבירות הכי גבוה זה שהטימינג קפץ ?
  10. כה האופיצה הזו כבר נבדקה הורדתי תרצועה וניסיתי להניע וגם לבדוק את כל הפולים וכולם מסתובבים ללא שום בעיהה וגם ללא שום חופש מיותר כמובן
  11. שלום . מדובר ב וולוו S40 TD (TURBO DISEL ידני 2002 למי שיודע מנוע מבית היוצרים רנו . אז ככה אתמול בלילה נסעתי אם הרכב ופתעום נדלקת לי מנורת של מצבר כמבון הבנתי ישר עצרתי בתחנת דלק הקרובה .רצועת אלנטרנטור ,מדחס,הגה כוח , נקרע. עכשיו לא זו הבעיה תרצועה החלפתי היום כבר על הבוקר בעיה כזו שהרכב פתעום מסרב להניע זה כאילו הוא נותן סטרטר באה להניע ומתחרט חשבנו מדובר במשאבת סולר אך היא תקינה לגמרי וגם בדקתי ואין אויר במערכת עכשיו למי שמכיר תרכב . הטימינג נמצא בסמוך לרצועת המדוברת פתחתי תכיסוי של הטימינג (קרטון מגעיל גם כן כיסוי ) ולא הופתעתי לגלות שאריות של הרצועה המדוברת שככל הנראה שנקראה פיצצה במקום מסוים תכיסוי ונכנסה לטימינג. אבל הטימיניג לא ניזוק רק המגן עכשיו לשאלה למה הרכב לא מניע לדעתכם ? יכול להיות שקפץ הטימינג? או מה לכל ...זה יכול להיות ? תודה לכל העוזרים
  12. גמיש לחברה רצינים
  13. החלקים ירדו מWRX לצורך שדרוג ומתאימים לכל השנים כמעט אז ככה *בקקאקס אחורי WRX *דרישאפט *ציריות אחוריות לא נוזלות במצב תקין לחלוטין *צלחות אחוריות +קדמיות *קאליפרים קמים +אחורים *רפידות קדימה ואחורה *בולמים אחוריים במצב תקין *כל התושבות למנוע+גיר *גיר במצב מצוין עבר 100 אלף *מסרק הגה *משולשים אלומיניום קדמיים *מדחס מזגן *רדיאטור מזגן *סטיביליזטר קדמי+אחורי *מניפולד סעפת יניקה (יכול לשמש כשיפור ל GT) *מזרקים 440CC ירוקים *לוח שעונים *דשבורד 2002 *כל חלקי הפלסטיק הקיימים ברכב *4 דלתות (2 קדמי 2 אחורי) משנת 2001 עד 2007 *חלון אחורי לשנים 2001 עד 2006 *מכסה בגא'ז מ2001 עד שנת 2006 *טמבון אחורי של 2004 מתאים לכל השנים *זוג בקליות אחוריות של 2004 מתאים לכל השנים ועוד הרבה 0509046463 0547360845
  14. בוודאי הייתי STI ("כמה צפוי " ) השם הולך לפניי ואף אחד לא באמת יודע מה יש מתחת גם בנוי למשפחה (4 דלתות) וגם אגרסיבי להחריד התנהגות יציבה ביותר ואם זאת לפעמיים אם יציאות על הצד
  15. יש עוד המון חלקים תשאלו
  16. אף אחד לא צריך גיר?
  17. up:idea:
  18. גמיש במחיר
  19. בעזרת כמה כיוונים קלים , אפשר לתת למצלמה לצלם מטוסים , מתנ"א יתלהבו מאוד מהמהירות של F-16
  20. לא שמעתי שום בעיה איתו ... א.בדוק אם הפורק לא התנתק מהפלאנצ' ויש בריחת אויר ב. הצינור יניקה ,יש בסופו יענו הכי קרוב לטורבו כניסה לצינור שמתחבר לפורק המקורי סותמים אותו בדרך כלל ואם יש משם בריחה של אויר אז יש הרבה תופאות לוואי ג.תבדוק אם הצינור של הווקום שמחובר לפורק לא השתחרר משני הכיוונים .
  21. מניפולד (סעפת יניקה ) +כל החישנים +בית מצערת +כל המחברים כולל הכל ירד מאיפרזה WRX לצורך שידרוג יכול לשמש כשיפור משמעותי לGT לפרטים 0509046463
  22. קאליפרים של אימפרזה WRX יכול לשמש כשיפור להרבה רכבים קדמיים :4 בוכנות אחוריים 2 בוכנות לפרטים 0509046463
  23. גיר אם 100 אלף קילומטר גיר במצב מעולה עובד כמו שעון .לא עבר התעלליות +עריסה +מזלג+אפשרות לכל החיישנים גם לפרטים (בנוסף סט של תושבות גיר ) 0509046463
  24. צלחות בלימה של אימפרזה WRX אחורים +קדמיים במצב ממש ממש טוב הסט מקורי ולא תחליפי או משהו בסגנון לפרטים 0509046463
×
×
  • תוכן חדש...