שלום .
מדובר ב וולוו S40 TD (TURBO DISEL ידני 2002
למי שיודע מנוע מבית היוצרים רנו .
אז ככה אתמול בלילה נסעתי אם הרכב ופתעום נדלקת לי מנורת של מצבר
כמבון הבנתי ישר עצרתי בתחנת דלק הקרובה .רצועת אלנטרנטור ,מדחס,הגה כוח ,
נקרע.
עכשיו לא זו הבעיה תרצועה החלפתי היום כבר על הבוקר
בעיה כזו
שהרכב פתעום מסרב להניע
זה כאילו הוא נותן סטרטר באה להניע ומתחרט
חשבנו מדובר במשאבת סולר אך היא תקינה לגמרי וגם בדקתי
ואין אויר במערכת
עכשיו למי שמכיר תרכב .
הטימינג נמצא בסמוך לרצועת המדוברת
פתחתי תכיסוי של הטימינג (קרטון מגעיל גם כן כיסוי )
ולא הופתעתי לגלות שאריות של הרצועה המדוברת
שככל הנראה שנקראה פיצצה במקום מסוים תכיסוי ונכנסה לטימינג.
אבל הטימיניג לא ניזוק
רק המגן
עכשיו לשאלה
למה הרכב לא מניע לדעתכם ?
יכול להיות שקפץ הטימינג?
או מה לכל ...זה יכול להיות ?
תודה לכל העוזרים