Jump to content

yanwrx

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yanwrx

  1. 250 דוד סוף הדרך
  2. ג'אנט חדש חדש נקנה ב22.2.11 17 אינצ' מרווח ברגיים 4X114 ועוד מידה (אוניברסלי) מתאים להמון רכבים ביניהם וולוו S40 יונדאי קופה כל השנים והונדות ועוד +צמיגים במצב ממש טוב TOYO 205-50-17 2500 ש"ח 0502222535
  3. הרכב הכי שמור בארץ דגם מיוחד , + T -TOP הייה סגור בחניה שמורה , יחידה בארץ -גיר ידני- מנוע 3400 אמין חק עובד נקי הרכב שמור בצורה הזויה יד 2 ק"מ 66000 מחיר -לא סמרטוט הכל מקורי הרכב עלה לכביש ב-2005 ,+מסמכים ועדיות לנושא . מעולם לא עבר תיקון צבע או כדומה צנרת פרי פלו אדרסים כולל הכל ,ללא ממירים , 2 דודים של REMUS + אישורים , ג'אנט של BBS הוזמן מחו"ל (לא הייה ניתן להשיג בארץ) 4 צמיגים חדשים 225-40-18 עבר סדרה של טיפולים , קיט יניקה של מיוחד לדגם הספציפי מחו"ל קל'ץ,טיפול גדול,ברקסים, משאבת דלק,מצבר חדש, ועוד'. הרכב יחיייד מסוגו שמור בטרוף . 0502222535 יאן
  4. upp גמיש
  5. דוד WRX כמו חדש ,שני יציאות . 300 ש"ח
  6. נעלי טומי חדשוווות לגמרי לא ננעלו אף לא פעם אחת , מידה 41 ,עור הפוך , קיבלתי אותם מחו"ל והמידה לא מתאימה לי אז אני מוכר אותם ,במחיר עלות , 450 ש"ח
  7. דוד מפלצת מחיר מצחיק.
  8. המחיר ירד ל1500 ש"ח לא ניתן להשיג כאלו .
  9. * מבחינת תושבות וגדלים הכל מתאים ,ללא כל שינוי חוץ הברקסים עצמם -צלחות,קאליפרים,רפידות, ואם תחליף צינורות יהייה גם טוב, *לגבי הג'אנט , לא הייתי ממליץ לך להרכיב ספיסרים ,מכור תג'אנט המקורי המחיר שוק שלו כמשומש סביב 2000+\-, ושל STI באזור 3000 +\- זאת אומרות אם כבר תשקיע כל כך הרבה בברקסים עוד 1K לא ישנה לך לג'אנט גם מעבר לג'אנט של STI יש ת-OZ, שלדעתי מאוד יפים וחלקם כבר מחושבים לקאליפר הגדול ,ומשקלם נמוך, מקווה עזרתי . יום טוב.
  10. כמו בכותרת מחפש פונטיאק פיירבירד \ טראנס אם \ אוו קמארו לחלקים. השמח אפילו לכל יעוץ או הכוונה , אם למישהו יודע היכן ניתן למצוא . בפרטי.
  11. הקפצה מחיר אחרון 400 ש"ח
  12. 500 ש"ח דוד סוף הדרך.
  13. upppp המחיר צוננח ל1800 ש"ח
  14. דוד של סרדין 4 יציאה 2,5 כניסה 600 ש"ח
  15. צמיגים חדשים מרווח ברגים 5X120 2200 ש"ח מחיר בדיחחחה אחורי 265\40\17 קדמי 235\40\17
  16. DOWNPIP של פרודרייב אם פיצול + MIDPIP 700 ש"ח דוד 2 יציאות של WRX מתאים לים של מכוניות נראה אגרסיבי ולא רועש במיוחד 300 ש"ח ג'נט של BORBET 17 אינצ' (לבוומוו,פונטיאק. 5X120 ) אם צמיגים חדשיייים 265\40\17 235\40\17 2400 ש"ח UPIPIP של WRX אם החיישן 300 ש"ח (רק החיישן עולה 800בדרך כלל) דיפוני דלתות חדשים של WRX 100 ש""ח לכל אחד יש הרבה חלקים עדיין לאימפרזות גם .
  17. שמועות הגיעו לעוזני שבקרוב יהייה משהו ברמה קצת אחרת בארצנו .
  18. 1 אדום -חיפוי לוח שעונים (הפלסטיק מסביב) 2 כחול -ברגים (מיקום הברגים לצורך פירוק) 3 שחור -הלוח שעונים לאחרית הפירוק תוציא את הלוח שעונים ,תמצאה שלושה מחברים א.תבדוק אם שלושתם מחוברים עד הסוף נסה להדליק תתאורה אם לא משתנה כלום ,נתק הכל תוציא תלוח שעונים בגב הלוח יש כמו מין ברגים שחורים -חצי סיבוב ומשיכה קטנה החוצה זה בחוץ,זה בעצם בית המנורה ,תוציה אחד אחד בדוק מה שרוף מה לא , במידה שכולם תקינים והכל תקין יש אפשרות להחליף ללד אך לדים ממש קטנים בכל מקרה תצטרך לפרק לדוגמאה . מקווה שעזרתי יאן.
×
×
  • תוכן חדש...